Als je er snel vanaf wilt zul je in elk geval lager moeten gaan zitten dan alle vergelijkbare huizen in de omgeving. Je loopt dan wel het risico dat prijsdalingen elkaar op gaan volgen en dat is precies wat makelaars niet willen. Die blijven liever hopen dat de markt overmorgen spontaan weer aantrekt, en zadelen jou met het risico op dat je er over drie jaar nog steeds mee zit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Knexpert het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Zakken met de prijs?
Thanks.. die had ik even nodig...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Knexpert het volgende:
Overigens zal je makelaar deze week wel contact met je opnemen na alle hits op jouw huis dit weekend :-)
Heerlijk opbeurend... Maar realiteit is realiteit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Asfyxia het volgende:
18 maanden is trouwens nog niks. Zat huizen die al 3 jaar te koop staan, vaak wel in een hoger segment. Ik ken appartementencomplexen in de prijsklasse 4+ ton, waar al drie jaar geen enkel appartement meer is verkocht, terwijl er gedurende die tijd wel meerdere te koop hebben gestaan.
Ik denk ook dat het wel goedkomt. Nieuwe, lichtere foto's op funda zal wonderen doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Kluiven-79 het volgende:
[..]
Heerlijk opbeurend... Maar realiteit is realiteit.
Heb begrepen dat alles onder de 2 ton in principe wel gaat... Alles in de wijk schijnt verder ook wel goed te lopen, maar alleen die van ons niet. Hopelijk met nieuwe makelaar en opgedane tips istie met 2 weken weg..:)
Korreltapijt is een "open" vloer. Dan moet ik een centimeter of anderhalf aan vloerverf er overheen gieten... Kan wel natuurlijk, maar is niet echt een optie denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Diepvriez het volgende:
Kan je dat vloer niet een beetje bewerken met vloerverf ?
Dat groen doet echt pijn...
Dat is toch zo 2006 als je denkt dat je een huis kan verkopen door een pot verf tegen de muur aan te smijtenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef aloe_vera het volgende:
Schilder dat laatste restje blauw buitenschilderwerk ook over. Op google streetview is ook de voorkant nog blauw, gelukkig heb je daar al wat aan gedaan.
Hoe dan ook: de woning blijft gedateerd qua decor. Zowel de keuken, woonkamer met plafond en vloer en open trap, als de buitenzijde. Boven valt het wel mee. Het positiefste aan je huis is de ruime badkamer, hoewel het wastafelmeubel niet mijn smaak is. Het bad en douche maken echter wel een hoop goed!
Vergeet de appeltaart nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef loecje het volgende:
als je toch met de tuin bezig gaat. koop wat bloeiende bloembollen en planten die.
narcissen enzo die al bloeien kan je gewoon nu al in de tuin zetten. als het vriest gaat dat wel ff plat liggen maar zodra het weer mooi weer is heb je allemaal bloemen, lente in de tuin maakt vrolijk dus dat verkoopt vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |