abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92432663
Schilder alles in een neutrale kleur / wit
Maak nieuwe foto's met een betere camera..

En de tuin ziet er niet uit.. maak dan de tuin netjes.

Conclusie: je zet te weinig tijd in om de boel netjes te maken / verkoopbaar te maken.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:46:40 #27
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92432689
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Oceanblue het volgende:
Hallo
Ik ben verkoopstylist
Het eerste wat mij opvalt is die verschrikkelijke vloer, die moet eruit
Ten tweede schilder de muren licht, licht geeft een ruimtelijker aanzien
De trap een neutrale kleur geven, vanille bv
GEEN PEERTJES aan het plafond, en geen kringloop meubels.
Je kunt ook meubels huren en dan foto's maken
Keuken, badkamer,slaapkamers zijn netjes.
Zolder niet laten zien
Achtertuin alle overbodige rommel eruit en reinigen met een hogedruk
Succes
Daar kan ik, gedeeltelijk, iets mee... Die groene vloer.. tja.. Dat kost een vermogen om eruit te halen. Daarbij zal er ook iets terug in moeten. Iets te grote investering. Daarbij: smaken verschillen! De vorige eigenaren hebben het erin gelegd en wij hebben het gekocht. Wij zullen toch niet de enige mensen zijn die het mooi vinden? Al lijkt dat, gezien de reacties hier, er wel op...

Verder wel goede tips.. thanks!
Forget the past and you're condemned to relive it
  zondag 6 februari 2011 @ 21:46:42 #28
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_92432693
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Kluiven-79 het volgende:

[..]

De gehele keuken is in de uitbouw geplaatst, daarbij is de voormalige schuur bij de woning getrokken als een veredelde bijkeuken.. Was eigenlijk best handig...

De korreltapijt vloer ziet er live best gaaf uit en bovenaan de trap zit nog een deur om de warmte beneden te houden.

De alu schroten over de hele benedenverdieping zijn idd wel even wennen, maar zijn ideaal schoon te houden en ziet er best strak uit...

Maargoed, fijn even wat kritiek te horen... Ook iemand eventueel tips? Een andere vloer en plafind lijkt me geen haalbare kaart. Begin er nu al aardig op leeg te lopen, maar wellicht iets goedkopere oplossingen?
De vetgedrukte tekst zou ik bij de advertentietekst zetten.

Want uit de tekst die er nu staat, haal ik er niet uit dat het een korrel of kiezelvloer is.
Nu bekijk ik gauw de foto's en denk wat een gekke groene vloer ;)

Dat die deur boven aan die open trap zit haal ik ook niet uit de advertentietekst.
En dat is het eerste wat ik dacht toen ik wel die mooie draaitrap zag, daar gaat de warme lucht.
Dus een vermelding waard.

Daarbij zou ik mijn huis per direct als dit gaat bij de makelaar weghalen. Die heeft zijn kans gehad.
Zonder binnenfoto's op funda ;(

Verder vind ik de huisraad die er staat eigenlijk wel onlogisch, of hebben de meeste dit zo staan?
Je hebt lekker gekookt in de keuken en dan moet je heel de kamer door omdat de eettafel van voor, voor het raam staat.
Ik vind het wel een lastig in te richten huis zeg. Want volgens mij kan je haast niet anders dan de eettafel helemaal van voor zetten.

De tv staat ook op een rare plek, tegen zo'n klein muurtje.

Wat ik tot zover kan bedenken.
Neem een andere makelaar en ga naar de kringloop (vraag of je niet tegen een huurbedrag meubels mag lenen of zo)
En richt het huis wat meer in, zodat het meer sfeer krijgt.
Zet er eventueel wat van je eigen spullen neer, die nu in je huidige huis staan (om kosten te besparen) dan zit je thuis maar effe wat kaler.
Rayen 2½ jaar!
pi_92432722
quote:
Hallo
Ik ben verkoopstylist
Zolder niet laten zien
Succes
waarom zolder niet laten zien?
ik zie een zolder als iets ''extra;s'' en vooral als er een dakraam inzit en je rechtop kunt staan ^O^
  zondag 6 februari 2011 @ 21:47:48 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92432760
Bizar, 18 maanden lang geen foto's op Funda. :') :D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_92432907
quote:
Hallo
Ik ben verkoopstylist
Zolder niet laten zien
Succes
Geen slechte tips, eigenlijk wat ik ook dacht toen ik eindelijk de foto's vond :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 februari 2011 @ 21:52:07 #32
215 misterDre
Paint it black!
pi_92433065
Heb je hier al gekeken? http://www.jaap.nl/te-koo(...)165465/woningwaarde/

Er zijn sowieso weinig bezichtigingen in die buurt dus zal je je huis extra moeten aanprijzen.

ALLES moet kloppen, goede foto's, juiste kleurstelling en inrichting enz. en neem een andere makelaar.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:56:28 #33
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92433405
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef misterDre het volgende:
Heb je hier al gekeken? http://www.jaap.nl/te-koo(...)165465/woningwaarde/

Er zijn sowieso weinig bezichtigingen in die buurt dus zal je je huis extra moeten aanprijzen.

ALLES moet kloppen, goede foto's, juiste kleurstelling en inrichting enz. en neem een andere makelaar.
De andere makelaar gaat sowieso gebeuren, deze heeft m.i. teveel steken laten vallen.

Maar voordat ik weer 18 maanden later dit topic open maar dan over mijn nieuwe makelaar, moet ik wel zorgen dat ik de nieuwe makelaar beter "instrueer" dan de oude.. of althans: Dat ik er eentje neem die het wél goed begrijpt... Al houdt mijn huidige makelaar vol dat hij er alles aan doet mijn huis te verkopen... Bij 0 bezichtigen in de laatste 4 maanden moeilijk te geloven eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kluiven-79 op 06-02-2011 21:58:36 (typo) ]
pi_92433774
Het huis ziet er op de foto's echt heel erg muf uit.
Dat die vloer er niet zomaar ff uit kan dat kan ik begrijpen, maar zorg dan op z'n minst dat de rest van de kamer er wel bij past.

De lichtblauwe muren in de woonkamer zijn naar mijn mening heel lelijk en passen totaal niet bij de vloer.
Beste is om de muren gewoon wit te verven.
Meubels zien er niet uit. Daar kan je beter iets anders neerzetten (huren).

Mensen willen zien hoe het huis eruit ziet als het bewoond is. Liefst alsof ze een woonwinkel binnenlopen.
Ik snap dat ik de muren zelf kan verven en daar een andere vloer in kan gooien maar veel mensen hebben die fantasie niet. Die kijken alleen maar naar hoe het er nu uit ziet en denken: Lelijk, veel werk.

Keuken ziet er prima uit. Badkamer ook.

Kamers boven ook prima maar veel te donker. Waarom zijn alle gordijnen dicht?

Foto's zijn slecht. Kan veel beter met goede belichting. Gordijnen moeten open.
Foto van de woonkamer iets lager maken zodat het plafond niet opvalt.

Als de foto's goed zijn heb je de interesse van kijkers al gewekt.
Dat plafond en trap bijv. dat zien ze wel wanneer ze komen kijken. Maar dan kan de makelaar e.e.a. toelichten. De mensen zijn dan al binnen. :)

En een andere makelaar nemen, die wel de mogelijkheid heeft om foto's op Funda te krijgen en een goed verkooppraatje kan maken.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:02:05 #35
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_92433830
Als ik kijk naar de rest van de woningen in je omgeving dan denk ik dat het o.a. aan de prijs ligt. Just my 2 cents.
edit: Vergelijkbare woningen in je omgevingen liggen +/- 10.000 euro onder je huidige vraagprijs.
edit2: sommigen zelfs 20.000 of meer.

[ Bericht 15% gewijzigd door NoktetMort op 06-02-2011 22:07:43 ]
  zondag 6 februari 2011 @ 22:03:26 #36
215 misterDre
Paint it black!
pi_92433931
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Kluiven-79 het volgende:

[..]

De andere makelaar gaat sowieso gebeuren, deze heeft m.i. teveel steken laten vallen.

Maar voordat ik weer 18 maanden later dit topic open maar dan over mijn nieuwe makelaar, moet ik wel zorgen dat ik de nieuwe makelaar beter "instrueer" dan de oude.. of althans: Dat ik er eentje neem die het wél goed begrijpt... Al houdt mijn huidige makelaar vol dat hij er alles aan doet mijn huis te verkopen... Bij 0 bezichtigen in de laatste 4 maanden moeilijk te geloven eigenlijk.
Naast je makelaar is er iets mis met de presentatie.

Bijna 8000x bekeken en weer doorgeklikt.

Doe iets met de tips die hier gegeven worden :)
  zondag 6 februari 2011 @ 22:04:42 #37
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_92434019
Vloer hoeft er niet uit. Je kunt ook bij de bouwmarkt een licht laminaat halen a 9,99 per vierkante meter. In combinatie met een emmer witte tex kijkt je huis weer als nieuw.
pi_92434232
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:04 schreef Coelho het volgende:
Vloer hoeft er niet uit. Je kunt ook bij de bouwmarkt een licht laminaat halen a 9,99 per vierkante meter. In combinatie met een emmer witte tex kijkt je huis weer als nieuw.
Dat kan ook, is maar net hoeveel je wilt besteden.
Het weegt denk ik niet op tegen de rente
pi_92434394
quote:
Hallo
Ik ben verkoopstylist
Zolder niet laten zien
Succes
LOL
Wat een gelul.
En dan moeten ze jou (of één van je collega's) zeker inhuren om het allemaal voor elkaar te krijgen?

Uiteindelijk ben je dan weer een paarduizend euro lichter, en guess what... het verkoopt nog steeds niet. De markt is gewoon slecht, de prijzen moeten over de hele linie omlaag.
pi_92434456
De groene vloer (het lijkt wel een biljarttafel of voetbalveld), schrotenplafond en de trap vielen mij ook gelijk op. En het eerste wat ik dacht, deze mensen hebben het huis zo gekocht en er zelf nooit wat aan gedaan omdat alles "gedateerd" is qua kleuren. Daarnaast zou voor mij de hele benedenverdieping op de keuken na vernieuwd moeten worden. De radiator aan de keukenwand geeft aan dat er geen vloerverwarming in de kiezelvloer zit, jammer.

Ik vind de inrichting echt van ohja, er moet wat staan. Het staat er onlogisch en het ziet er helemaal niet gezellig uit. Groene vloer, blauwe wanden, wit schrotenplafond. Misschien makkelijk schoon te maken maar voor mij liever een keer extra witten.

Door de eettafel zo ver van de keuken neer te zetten lijkt het net alsof deze nergens anders kan staan en dat is inderdaad zoals al eerder gezegd onlogisch. Je loopt niet met alle borden en pannen de hele kamer door.

De tuin oogt groen en daardoor weet ik ook dat deze niet op het zuiden ligt wat mijn voorkeur absoluut zou zijn.

De makelaar krijgt hier wel commentaar maar zal goedkoop zijn. Geen foto's op funda is goedkoper. De foto's zijn ook niet echt van goede kwaliteit, de zolder bijvoorbeeld oogt enorm klein. En zoals je zelf ook al zegt, je moet veel moeite doen om de foto's van het huis te kunnen zien.

Dit zijn mijn redenen waarom ik niet bij jou huis zo gaan kijken. Los van het feit dat ik helemaal niet bekend ben in Roosendaal en een oordeel over de wijk kan geven.

Dus mijn tips zijn ieder geval zijn:
• Wanden andere en beter bij de vloer passende kleur geven
• Andere meubels zodat het een gezelliger sfeer krijgt
• Tuin schoonspuiten en netjes maken
• Hierna andere foto's die wel op Funda te zien zijn

(Maar om eerlijk te zijn denk ik dat het een lastig huis is om te verkopen. Misschien moet je zakken met je vraagprijs maar ik kan natuurlijk niet in jouw portomonnee kijken)
  zondag 6 februari 2011 @ 22:12:55 #41
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92434599
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

LOL
Wat een gelul.
En dan moeten ze jou (of één van je collega's) zeker inhuren om het allemaal voor elkaar te krijgen?

Uiteindelijk ben je dan weer een paarduizend euro lichter, en guess what... het verkoopt nog steeds niet. De markt is gewoon slecht, de prijzen moeten over de hele linie omlaag.
Ik kan niet verder met de prijs stunten, dan ben ik bang dat de bank waar ik mijn hypo heb lopen gaat stijgeren... Er is maar een instantie die iets kan doen aan de vastgeroeste markt en dat is ons aller belastingdienst die vindt dat ze 6% ex BTW moeten vangen voor ieder verkocht huis...

Verder wel enorm veel goede tips.. Had liever gehad dat mijn makelaar daarmee gekomen was, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen..

[ Bericht 3% gewijzigd door Kluiven-79 op 06-02-2011 22:24:57 (beter) ]
pi_92434699
Steek er geen geld meer in, serieus. Natuurlijk staan er allemaal "mannetjes" voor je in de rij met "goedbedoelde tips", die het ook allemaal nog voor je kunnen regelen, uiteraard tegen een "schappelijke vergoeding", maar trap er niet in.

Elke euro die je hierin steekt aan "woningverbetering" is een weggegooide euro.
pi_92434746
Waarom zou je bank gaan stijgeren? Als jij tevreden bent met 150K dan is dat toch prima? Of moet het verkocht worden van de bank?
pi_92434838
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Asfyxia het volgende:
Wat stel jij dan voor? Zakken met de prijs?
  zondag 6 februari 2011 @ 22:16:20 #45
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92434843
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Knexpert het volgende:
Waarom zou je bank gaan stijgeren? Als jij tevreden bent met 150K dan is dat toch prima? Of moet het verkocht worden van de bank?
Nee, maar er blijft net iets teveel resthypotheek over als dat ding zo ver onder de prijs verkocht wordt. Kan ik op zich wel opvangen, maar liever niet natuurlijk... Dat geld kan ik beter gebruiken om mijn huidige huis op enkele punten te verbouwen...
pi_92434870
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef Kluiven-79 het volgende:

[..]

Joh, als het aan mij zou liggen mag dat ding voor anderhalve ton weg... Alleen ben ik bang dat de bank waar ik mijn hypo heb lopen gaat stijgeren...
Ik zou maar alvast beginnen met sparen, als ik jou was. Voor de zekerheid.
quote:
Er is maar een instantie die iets kan doen aan de vastgeroeste markt en dat is ons aller belastingdienst die vindt dat ze 6% ex BTW moeten vangen voor ieder verkocht huis...
Die 6% gaat de markt echt niet meer aan de gang helpen. Er moet echt meer gebeuren dan die paar procentjes.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:17:10 #47
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92434903
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Knexpert het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor? Zakken met de prijs?
Vraag ik me ook af... Iedere maand dat ik hem niet verkoop zijn het een berg weggegooide euro's... Ergens zal de gulden middenweg gevonden moeten worden...
pi_92434932
quote:
Steek er geen geld meer in, serieus. Natuurlijk staan er allemaal "mannetjes" voor je in de rij met "goedbedoelde tips", die het ook allemaal nog voor je kunnen regelen, uiteraard tegen een "schappelijke vergoeding", maar trap er niet in.

ja en elke maand dat het huis langer te koop staat is nog veel meer weg gegooid geld.
idd niet doen via allemaal vage mannetjes. maar advies inwinnen bij die mannetjes en daarna zelf aan de slag gaan kan altijd. hoeft niet veel te kosten.
pi_92435026
quote:

Niet mee eens.
Wat kost muren verven bijv.?
Voor hooguit een paar 100 Euro ben je klaar. Als dat huis een maand langer in de verkoop staat kost het al meer geld dan witte muren.

Zelfde als het schoonspuiten van de tuin. Kost in verhouding geen ene reet en levert een hoop op.

Enne, nooit aangeven dat je het voor weinig weg wilt doen. Wie nu op Google jouw adres intikt vindt dit topic terug en leest dat ook.
Dan weet je zeker dat je er geen goede prijs meer voor zal krijgen.
pi_92435271
Strak wit gesausde muren met mooie ingelijste poster en goedkoop laminaatje over die groene vloer heen zal een hoop schelen wat betreft de eerste indruk.

En dan uiteraard nieuwe foto's maken door iemand met meer verstand van fotograferen dan deze makelaar. Sommige makelaars denken dat het aanschaffen van een digitale spiegelreflexcamera voldoende is om goede foto's te kunnen maken en vergeten even de invloed van het gebruik van de juiste belichting en lens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')