ik kom ergens dit tegen, maar geen idee of het kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik ben opzoek naar een la la la liedje. Tekst is alleen maar la la la.
Zit er bel in het nummer. Gaat van la la la la la la la, la la la la la la la, la la la la la la la, la la, la la la la. Bij de een na laatste serie of na de laatste, zie de komma's, la la gaat nog eens een bel. Weet niet precies waar meer.
Nummer komt uit iig uit de vorige eeuw.. Het was een oude goaltune van Telstar. Maar geen idee welke artiest is.
Hebbesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef kvd het volgende:
[..]
ik kom ergens dit tegen, maar geen idee of het klopt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:26 schreef jess_02 het volgende:
Heel bekend deuntje maar ik kan ff niet op de naam komen.
Hoe heet het liedje dat vanaf 1,58 gedraaid word?
alvast bedankt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek dat nummer wat je op het eerste halve minuut op de achtergrond hoort.
Martin Solveig ft. Dragonette - Hello (Bassjackers Remix)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef alwaysedo het volgende:
Zat net ff Slam fm te luisteren waarbij de slam dance 30 langskwam.
Op nummer 30 staat hier een remix van martin solveig - hello.
Op de website van slamfm staat niet welke remix het is en na een tijdje zoeken op youtube ook nog geen succes..
Martin Solveig ft. Dragonette - Hello (bvh-boot-edit)quote:
Zeer waarschijnlijk zelf geëdit door een dj van SlamFM, dus niet verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef alwaysedo het volgende:
donroyco dat moet hem wezen idd!
Had ff gegoogeld en toen kwam ik uit bij deze link: http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm en het klopt idd dat ik hem om 3 over 8 hoorde!
Nu alleen nog een site vinden waar ik hem kan luisteren / downloaden maar bedankt dus!
wilde gok....vanaf 16 secondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Stinkerd het volgende:
Heeeey ik ben op zoek naar een cypres hill/ house of pain achtig nummer! Het intro begint met een trompet: tu tu tudutu tu tu tu tudutu tu tu tu en daarna een hevige scratsch partij
hele discussie hier wat het is maar geen van allen weet het
nice thanks!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef 123Toet het volgende:
Volgens mij heb ik nu een aardige breinbreker voor de 'Help-ik-zoek'-fanaten. Het betreft een sample dat ik ooit gevonden heb op het toen nog bekende DC++. Waar het vandaan komt ben ik al een tijd aan het zoeken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Ik weet niet welke taal het is, welke melodie en wat er gezegd wordt. Dus dan wordt het moeilijk.
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
je hebt mij ook wat geleerd....eerste nummer is natuurlijk het origineel qua blazersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
En dezen:
We have to school these kids tjeezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |