Haha sorry, ik denk dat het dan gewoon bij modern blijft ;-)quote:Op maandag 21 februari 2011 07:36 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
"Meer dansbaar" ????
Meer dansbaar dan dit nummer bestaat
niet!!!![]()
![]()
![]()
Maar ok, als het nieuw is, dan ken ik het
waarschijnlijk (nog) niet...
Dat is 'm ja! Heel erg bedankt!!!!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:02 schreef iewl het volgende:
[..]
Haha sorry, ik denk dat het dan gewoon bij modern blijft ;-)
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef EvanStone het volgende:
Nummer in dit filmpje:
http://www.net5.nl/web/show/id=191658/langid=43
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:33 schreef female81 het volgende:
Ik heb een fragmentje uit een of andere techno/house-mix; weer zoëen waarbij geen playlist te vinden is.
Wie weet hem?
Parakaloquote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is 'm ja! Heel erg bedankt!!!!
![]()
Wel dance, niet echt latin, maar afgaande op de tekst en de benevelde staat waarin alles anders kan klinkenquote:Ik heb gister in een kroeg een leuk liedje gehoord, aangezien in lichtelijk onder invloed was heb ik de omschrijving maar lichtelijk opgeschreven en hoopte ik dat hier wat uit te halen was.
Het ging zo: Punta punta punta ta, gezongen door een waarschijnlijk zuid amerikaanse man. nadat hij dit een aantal keer riep volgde een vrolijk melodietje. Weet iemand wat ik bedoel?
Echt heel erg bedankt maar het is hem nog niet, er werd duidelijk meer geroepen en dat was echt poenta hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wel dance, niet echt latin, maar afgaande op de tekst en de benevelde staat waarin alles anders kan klinken
de volgende gok:
Bekijk deze YouTube-video
duidelijker kan ik het niet makenquote:quote
oh oh oooh .. [vage zin] radio oh oh [weetikhet en dan nog tunununu en hij zingt verder ook nog wat dingen die ik ben vergeten]
Ik ben er zelf achter gekomen, het betreft een nummer van Royksopp met de zangeres (Karin Dreijer Andersson) van the knife.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van (ik weet het niet zeker) The Knife.
Ik heb het een aantal jaren geleden op een muziekzender op tv gezien, de clip was erg duister; een zwevende vrouw door een donker bos.
De muziek was voor zover ik weet 100% electronisch.
Weet je nog (ongeveer) hoe laat je hem voor het laatst hebt gehoord ?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nee, echt een wat andere stijlbeetje in de trant van mijn bovenstaand filmpje maar wat blijer
elke keer als ik em op de radio hoor probeer ik het te onthouden, maar het lukt gewoon niet
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
Ben op zoek naar het nummer (orgineel of remix maakt niet uit) dat in dit filmpje van 0:15 tot 0:27 te horen is. Het orgineel is volgens mij al wat ouder, was eens een grote hit en werd door een vrouw gezongen. Iets van ......don't you know.....hold oooooon.
Wie oh wie kan me helpen?
graag gedaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hebben hem te pakken, hartelijk dank daarvoor!
gokjes:quote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nee, echt een wat andere stijlbeetje in de trant van mijn bovenstaand filmpje maar wat blijer
elke keer als ik em op de radio hoor probeer ik het te onthouden, maar het lukt gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |