oud, nieuw, zang er bij?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Erasmo het volgende:
Rustig liedje, begint met een piano en komt later nog een saxofoon bij... Zit volgens mij iets van seven in de titel. Iemand suggesties?
?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een, niet bekend, denk ik, liedje.
Ik zag het een paar jaar terug op tv. Het was een soort van spot liedje over jezus. In de tekst zat iets met wijn. En het was volgens mij van een cabaretier (of iemand als Boudewijn de Groot. Het was niet van Boudewijn de Groot, want zijn liedjes heb ik allemaal al gecheckt. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt,
Bartho.
?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij oud, geen zang als ik het goed had.
ja die had ik ook in gedachten, alleen zit er niet echt piano inquote:
In mijn gedachten zat er wel piano inquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die had ik ook in gedachten, alleen zit er niet echt piano in
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Erasmo het volgende:
Rustig liedje, begint met een piano en komt later nog een saxofoon bij... Zit volgens mij iets van seven in de titel. Iemand suggesties?
hier weer geen wijn, maar wel Jezusquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een, niet bekend, denk ik, liedje.
Ik zag het een paar jaar terug op tv. Het was een soort van spot liedje over jezus. In de tekst zat iets met wijn. En het was volgens mij van een cabaretier (of iemand als Boudewijn de Groot. Het was niet van Boudewijn de Groot, want zijn liedjes heb ik allemaal al gecheckt. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt,
Bartho.
Held!quote:
quote:
Het kan ook puta zijn geweest, en het is een modern liedje, dat je in discotheken zou horen. Ff voor erbijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef iewl het volgende:
Ik heb gister in een kroeg een leuk liedje gehoord, aangezien in lichtelijk onder invloed was heb ik de omschrijving maar lichtelijk opgeschreven en hoopte ik dat hier wat uit te halen was.
Het ging zo: Punta punta punta ta, gezongen door een waarschijnlijk zuid
amerikaanse man. nadat hij dit een aantal keer riep volgde een vrolijk melodietje. Weet iemand wat ik bedoel?
Bedankt!
Niemand?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van (ik weet het niet zeker) The Knife.
Ik heb het een aantal jaren geleden op een muziekzender op tv gezien, de clip was erg duister; een zwevende vrouw door een donker bos.
De muziek was voor zover ik weet 100% electronisch.
Lees eens de OP.quote:
Openings Postquote:Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef abracadavra het volgende:
[..]
sorry, maar wat bedoel je met "OP"?
Gokje:quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef iewl het volgende:
Ik heb gister in een kroeg een leuk liedje gehoord, aangezien in lichtelijk onder invloed was heb ik de omschrijving maar lichtelijk opgeschreven en hoopte ik dat hier wat uit te halen was.
Het ging zo: Punta punta punta ta, gezongen door een waarschijnlijk zuid amerikaanse man. nadat hij dit een aantal keer riep volgde een vrolijk melodietje. Weet iemand wat ik bedoel?
Bedankt!
Nee sorry, het was nieuwer en meer dansbaar haha. Ik zou het genre niet weten te noemen maar dance of latin zal in de buurt zitten.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef 123Toet het volgende:
Volgens mij heb ik nu een aardige breinbreker voor de 'Help-ik-zoek'-fanaten. Het betreft een sample dat ik ooit gevonden heb op het toen nog bekende DC++. Waar het vandaan komt ben ik al een tijd aan het zoeken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Ik weet niet welke taal het is, welke melodie en wat er gezegd wordt. Dus dan wordt het moeilijk.
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
"Meer dansbaar" ????quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef iewl het volgende:
[..]
Nee sorry, het was nieuwer en meer dansbaar haha. Ik zou het genre niet weten te noemen maar dance of latin zal in de buurt zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |