Misschienquote:
Pijp m'n piemel jonguh!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef b4kl4p het volgende:
Kap eens met die bagger, anders moet ik een ban voor je aanvragen en kun je helemaal niet meer posten.
Rellen man!quote:
Toch wel.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Psy-freak het volgende:
Jaaa, alles kapot! SwJ for president!
Nee man, da's kk eng, gek.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
Kom we gaan in opstand net zoals in Egypte dikke rellen en allemaal naar buiten
SwJ is een mongool.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Psy-freak het volgende:
Jaaa, alles kapot! SwJ for president!
Daar heb je mequote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toch wel.
[ afbeelding ]
Heuj, 1-0 voor de Pro-Danny users.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche en Paul, steek jullie zelf in de fik!!
Opflikkeren man!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
SwJ is een mongool.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik want hij is geen mod meer.
ok ok kom we gaan in habbo hotel of runesscape dan naar buiten man xd xdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef porsche1 het volgende:
FOK!kers gaan niet naar buiten. Die protesteren vanachter hun computer.
ja man xdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ok ok kom we gaan in habbo hotel of runesscape dan naar buiten man xd xd
quote:
ik hou je tegen jonguh!quote:
Of hetero, dat zou een bak zijn, hahahaha1!!1!quote:
Je hebt Murp geraaktquote:
Hahahaha, powned.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt Murp geraakt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Danny even gepainted. Voor onze opstand:quote:
Goedzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt Murp geraakt![]()
[ afbeelding ]
ja togh xdquote:
ja togh xdquote:
Kan gebeuren.quote:
kk hard togh xdquote:
Hihi, ik kwam zo op het scherm, precies op d'r oog.quote:
kk hard man maar ik wel nog paar m krijgen vn iemand jij missgien fzo? xdquote:
PM doorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hihi, ik kwam zo op het scherm, precies op d'r oog.
Voor hoeveel kudo's?quote:
ik heb 38m ofzo togh xd seri manquote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kk hard man maar ik wel nog paar m krijgen vn iemand jij missgien fzo? xd
haha mag ik 3m dan heb ik 6m kan ik full sara kopen alles xdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik heb 38m ofzo togh xd seri man
ja togh ahahaah
[ afbeelding ]
ja togh xd regenboog ijs alles xd togh
Da's niet mijn huis, vriend.quote:
xd stroplichtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha mag ik 3m dan heb ik 6m kan ik full sara kopen alles xd
haha regenboog hijs groen en dan maakt die papa botsing en zeggen die kindren zo van ja nou si ie weer rood xd
Het is groen!quote:
quote:
Jij, bobje, dralion, bloempje en ik! WOW je bent briljant gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
VIVA LA REVOLUTION !!! ARRRR
[ afbeelding ]
Supertof, ik ben die rechterquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij, bobje, dralion, bloempje en ik! WOW je bent briljant gewoon
en appeltje dan ?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij, bobje, dralion, bloempje en ik! WOW je bent briljant gewoon
dies opgegeten door een driekoppige zebra met apen-DNAquote:
Ze is in mn hartquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
appel is er nu toch niet?alleen wij 5en tochhhh
Dus staat ze ook op de fotoquote:
Bedankt voor dit plaatje.quote:
Zuig eens aan mijn verrekijkert.quote:
quote:
Dan zit er allemaal lippenstift op jongenquote:
aahjaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dus staat ze ook op de fotoAlleen onzichtbaar
Bijzonder tof, tuurlijk kan ik dan. Even een goede piratenoutfit scoren.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahja![]()
hebben jullie trouwens tijd 11-22 april ? ik heb optredens geregeld voor ons
[ afbeelding ]
Nou en, ik ruk ook als ik net dorito's heb gegeten. Ga ik toch ook niet janken dat mijn lul oranje is.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan zit er allemaal lippenstift op jongen
Oh oke. Is dat niet naar, al die kruimels?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou en, ik ruk ook als ik net dorito's heb gegeten. Ga ik toch ook niet janken dat mijn lul oranje is.
je hebt geen benzine meer, man.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rij met mijn bus door de menigte.
Nee oh, daarna pijp ik hem schoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is dat niet naar, al die kruimels?
quote:
Jij onderschat wat een paar piraten allemaal voor je zouden kunnen doenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef porsche1 het volgende:
Dit topic ging verdomme over Danny. Dat jullie hem weg wouden hebben als Admin. Niet over een stel kut piraten.
Nog maals:
Ik ben Pro-Danny en ben denet met een bus door de menigte gereden.
Hier is 1 paint van Danny, nu weer ontopic:
[ afbeelding ]
Somaliërs kunnen niets. Die zijn gehandicapt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij onderschat wat een paar piraten allemaal voor je zouden kunnen doen
Wie heeft het nou over Somaliërsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Somaliërs kunnen niets. Die zijn gehandicapt.
Somaliërs dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over Somaliërs
Wij zijn piraten zoals ze bedoeld zijn!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef porsche1 het volgende:
Dit topic ging verdomme over Danny. Dat jullie hem weg wouden hebben als Admin. Niet over een stel kut piraten.
Nog maals:
Ik ben Pro-Danny en ben denet met een bus door de menigte gereden.
Hier is 1 paint van Danny, nu weer ontopic:
Nee, ooglapjes, houten benen, papegaaien op schouders, schepen, alles.quote:
Waar zijn toch altijd alle vrouwelijke piratenquote:
in de kombuisquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waar zijn toch altijd alle vrouwelijke piraten
achter het fornuis!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waar zijn toch altijd alle vrouwelijke piraten
Oh. Hum. Oke, maar dan schrobben jullie het dek. Ik wil wel koken voor alle piratenquote:
Zeg, ik ben wel een iets mooiere piraat dan dat hoorquote:
picsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel een iets mooiere piraat dan dat hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef porsche1 het volgende:
Allemaal hier heen! Topic wending na mijn post!
Ik vind een meid leuk maar....
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Beetje tegenvallende revolutie dit
Haha, ik kan jou nu zoveel mongool noemen als ik wil. Zonder gebanned te worden voor crewbash.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Beetje tegenvallende revolutie dit
Ahja, ik moet mijn dagelijkse duik in mijn dukatenzwembad nog nemen...quote:
Als het goed is komt Klinkerbotsing zo weer onlinequote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja
Bijna al mijn piratenvrienden zijn m gesmeerdAlleen dralion is nog over
OHohohoh, ik ben die het dichts bij mickey.quote:
Waarom, dan gaat ie stuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Aestivate het volgende:
* Aestivate gooit baksteen richting beeldscherm
Sowieso, sowieso. Het is wel goed dat we 3 vrouwen hebben, met alleen stinkende kerels met ooglapjes zouden we er niet komen denk ik..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
HARHARRR Piraten gaan de wereld overnemen.
En daarna gaan we door naar Mars en Jupiterquote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
Zullen we met de maan beginnen anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En daarna gaan we door naar Mars en Jupiter![]()
precies, want Venus en Mercurius hebben we alquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En daarna gaan we door naar Mars en Jupiter![]()
Oh! Wanneer is dat gebeurd? Ik heb heel veel gemist dit weekendquote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
precies, want Venus en Mercurius hebben we al
verpest het nou niet, ik wou indruk makenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh! Wanneer is dat gebeurd? Ik heb heel veel gemist dit weekend
En meisjes in spacejumpsuits met barbarella laser-pistolen gaan de intergalactische vrede bewarenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
Oh het is niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
verpest het nou niet, ik wou indruk maken
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En meisjes in spacejumpsuits met barbarella laser-pistolen gaan de intergalactische vrede bewaren
Jawelquote:
stilte...quote:
Piraten zijn de leiders.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
stilte... je hebt gelijk.
zonder leiders met een visie is de revolutie natuurlijk gedoemd te mislukken
Nou vind ik het niet erg om de revolutie te leiden, maar ik weiger tegen Rusland op te trekken. Dus mocht het doel Rusland zijn dan doe ik niet meer meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
stilte...
je hebt gelijk. zonder leiders met een visie is de revolutie natuurlijk gedoemd te mislukken
Harrr!quote:
Jongen, ga in een hoekje zitten. Piraten leiden de revolutie al.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nou vind ik het niet erg om de revolutie te leiden, maar ik weiger tegen Rusland op te trekken. Dus mocht het doel Rusland zijn dan doe ik niet meer mee
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jongen, ga in een hoekje zitten. Piraten leiden de revolutie al.
het doel is alle landrotten te domineren, piraten zijn aan de macht!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nou vind ik het niet erg om de revolutie te leiden, maar ik weiger tegen Rusland op te trekken. Dus mocht het doel Rusland zijn dan doe ik niet meer mee
Heel de wereldquote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ok wat is het doel dan? Eerst de Caraïben en daarna Amerika?
Hebben piraten veel inbezonnen lekkere geile neuqsex? Zoja dan sluit ik mij aan!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jongen, ga in een hoekje zitten. Piraten leiden de revolutie al.
ik had het niet mooier kunnen zeggenquote:
We beginnen bij ruslandquote:
Natuurlijk hebben we dat. Maar niet zo maar met iedereenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hebben piraten veel inbezonnen lekkere geile neuqsex? Zoja dan sluit ik mij aan!
heel de wereld, in één grote chaotische orgie!quote:
Zeg, het gaat niet alleen maar om seks he.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heel de wereld, in één grote chaotische orgie!
isht! wat heeft een falert als ik er dan aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we dat. Maar niet zo maar met iedereen
je mag blij zijn dat je nog leeftquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
isht! wat heeft een falert als ik er dan aan?
tuurlijk wel. sex = prio 1,quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg, het gaat niet alleen maar om seks he.
Inderdaad. Wij piraten hebben niet zo veel geduld en ik begin het idee te krijgen dat jij je bij ons wil aansluiten alleen maar voor de seks. Nou nee jongeman, dat wordt kielhalen!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je nog leeft
revolutie is ook evolutie.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit gaat over revolutie en niet evolutie
Dat heb ik ook nooit geweten inderdaad...quote:
Friesland IS aidsquote:
Oh oke. En dan huren we mensen in om Friesland voor ons te kapen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef dralion13 het volgende:
maar we kapen de Waddeneilanden wel, die zijn geen aids
Slaven liefje, slavenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef dralion13 het volgende:
nee, je denkt toch niet dat we mensen daar voor gaan betalen he
Die doen dat onder bedreiging van kielhalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef dralion13 het volgende:
nee, je denkt toch niet dat we mensen daar voor gaan betalen he
Jij snapt het.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doen dat onder bedreiging van kielhalen.
maar slaven huur je niet in, die misbruik je gewoonquote:
Dat bedoelde ik dan ook, maar dat staat zo hard.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
maar slaven huur je niet in, die misbruik je gewoon
piraten ZIJN hardquote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook, maar dat staat zo hard.
Ohja, shitquote:
Oh okequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, shitik ben een waardeloze piraat
Bijzonder goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hoe gaat het met de aankomende revolutie?
Oké. En waar vindt de eerste aanval plaats?quote:
De waddeneilanden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oké. En waar vindt de eerste aanval plaats?
Datquote:
Jan heeft een rubberboot.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat
Maar, heeft iemand van jullie een schip?
Oh, daar kunnen we wel met z'n allen in. Lekker knusquote:
Tis ff behelpen inderdaad, maar over een maand is ons cruiseschip afquote:
Dan hebben we alle benodigdheden voor op het schip gekaapt, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tis ff behelpen inderdaad, maar over een maand is ons cruiseschip af
Bubbelbad, sowieso. Zonder bubbelbad doe ik niet mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan hebben we alle benodigdheden voor op het schip gekaapt, ja.
Die zat er al in ja. Het water moeten we nog wel even kapen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bubbelbad, sowieso. Zonder bubbelbad doe ik niet mee.
Ach, dat moet wel lukken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zat er al in ja. Het water moeten we nog wel even kapen.
Merken wij niets van, wij zitten in het bubbelbad.quote:
Oja. Met gekaapte cocktails.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Merken wij niets van, wij zitten in het bubbelbad.
Joahquote:
Piratenmaatje van mequote:
ben je ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was al even bang dat ik uit ARG7 getrapt zou worden zeg
chillen in het bubbelbad met een gekaapte cocktail dan?quote:
garpstjequote:
Oh gelukkigquote:
ik heb het schip gehosselt, zou mooi worden als ik niet in het bubbelbad mocht zegquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gelukkigDan mag je ook in het bubbelbad
Ja, daarom mag het dan ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ik heb het schip gehosselt, zou mooi worden als ik niet in het bubbelbad mocht zeg![]()
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn alle piraterinnen wel toples?
Zou wel origineel zijn jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Zullen we deze stad kapen anders ?
[ afbeelding ]
kaapstad?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Zullen we deze stad kapen anders ?
[ afbeelding ]
Jij lacht ook alleen maar omdat het je verloofde isquote:
Busted.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij lacht ook alleen maar omdat het je verloofde is
Geeft niet hoor, lacht er nog iemand om mquote:
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me buitengesloten eerlijk gezegd.![]()
Maar hij gaat met appel trouwen? Ben jij een scharrel voor erbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik en jan zijn al homo voor 2 maanden
Ahhww, liefje tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou t allemaal niet bij vanaf mn telefoon en dan ook nog het fobo
Ik hou het niet eens bij vanaf mn computerquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou t allemaal niet bij vanaf mn telefoon en dan ook nog het fobo
Je lult man.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Heel zieligquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja zielig ben ik he bloempje ;o
Hoi aight
Sufferd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hou het niet eens bij vanaf mn computer
doek ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dralion dan doe je toch iets fout...
Ben je al een beetje bejaard dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
doek ook
nu lukt het aardig, maar met nachtbagger gaat het me allemaal te snel
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bejaard dan?
Ohja, man, sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee
ik kan gewoon niet multitaskten ja
Ach meisje, hij is verloofd met jouquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat moet je heul niet aanmoedigen!
Ja, hij is helemaal van mij morgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach meisje, hij is verloofd met jou
Ahhwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, hij is helemaal van mij morgen.
Het eind ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het begin was redelijk voorspoedig ja.
Inderdaad, een topic vol bazenpiraten, wat wil je nog meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |