quote:
En dat terwijl ik X-Men echt niet boeiend vind. Maar ik dacht aan jouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog mee in mijn handen gestaan op aanraden van MissMSX. Nu spijt dat ik 'm nog niet heb gekocht.
Ah, True Blood, ken iik niet, maar is wel die actrice ja..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schaam je! Sookie Stackhouse, True Blood
Dan kom ik zeker van pluto want ik zie beidequote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Sommige vrouwen hebben het nog steeds niet door
Jij bent lief.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
En dat terwijl ik X-Men echt niet boeiend vind. Maar ik dacht aan jou
Dát ga ik onthoudenquote:
Nee, een vrouw met ballen.quote:
En tegen hem gebruiken?quote:
Dat was een totaal andere actrice manquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ze jonger en onschuldiger was vond ik haar toch leuker
Je moet kiezen tussen die tweequote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker van pluto want ik zie beide
Uiteraardquote:
Dat dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mystique vind ik wat hebben, maar gewoon omdat ze evil is
Ik volg het niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een totaal andere actrice man![]()
Dit is Ellen Page
Nopequote:
Whip It is goed. Is dat datzelfde meisje als in het zwart vorige pagina? Mij wat te petite..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zie dat ik ook maar een Inception en Whip It moet gaan kijken..
Juno heb ik al gezien, was niet echt een film voor mij
Met een kunststof geweer kan ik dat ook. Een echte niet te zwaar.quote:
Speelt Bliss Cavendar in Whip It ja, dezelfde meid als die ik posttequote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whip It is goed. Is dat datzelfde meisje als in het zwart vorige pagina? Mij wat te petite..
Heb X-Men (2000) en X-Men II (2003) liggen, welke is het beste?
Michelle Rodriguez. Machetequote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een kunststof geweer kan ik dat ook. Een echte niet te zwaar.
Mooie vrouw
X-Men ooit gezien, maar dat boeit niet, mooi, ga ik dat zo doen. Rogue speelt in deel 1.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speelt Bliss Cavendar in Whip It ja, dezelfde meid als die ik postte
En dat mag, ze is van 87![]()
Gewoon op volgorde kijken, deel 3 erbij halen en X-men Origins: Wolverine
Ik heb deel 3 trouwens dubbel, mocht je interesse hebbenquote:
Ze speelt in alle 3quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X-Men ooit gezien, maar dat boeit niet, mooi, ga ik dat zo doen. Rogue speelt in deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |