Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerds
Vind ik heel netjes van jequote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ik
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.
Voor of na dat de lichten aangingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werk
Het is toch mijn mening? En ik ben helemaal niet zwart-wit, ik leg gewoon uit hoe ik erin sta en dat ik met mensen die gewoon zeggen dat ze geen namen kunnen onthouden gewoon rekening houdt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenje bent wel heel zwart wit op dit gebied, jammer.
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Lezenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor of na dat de lichten aangingen?Oj tl licht in de nacht
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
ooh kijk, dat valt nog meequote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!
Nehquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?
lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Dat van die gezichten is zelfs een soort van stoornis. Het heeft ook een naam. Et schijnen zelfs mensen te zijn die de gezichten van hun partner en familie niet herkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenvoordat we naar de club gingen
![]()
En dat TL-licht zag ik niet, ik was nog aan t genieten
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Neeh, je gaat weg naar de club en anders ga je terugquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Oh ja, dat licht is altijd zo'n domper he.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Klopt. Ik ken die ziekte. Daarom zeg ik ook, als het van tevoren gewoon gezegd wordt, kan ik me erop instellen. Als ik niet weet dat iemand geen namen of gezichten kan onthouden kan ik ook niet helpen dat het op mij ongeïnteresseerd overkomt. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat van die gezichten is zelfs een soort van stoornis. Het heeft ook een naam. Et schijnen zelfs mensen te zijn die de gezichten van hun partner en familie niet herkennen.
Dus misschien kan je het ook proberen van hun kant te bekijken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
jij krijgt nog een paar foto's van mij!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh, je gaat weg naar de club en anders ga je terug
Beetje bij blijven he
Dit ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.
En wat je zelf zei, sommigen blijven wel denken dat het desinteresse is. Zeker als zij zelf heel goed zijn in zaken onthouden.
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.
En wat je zelf zei, sommigen blijven wel denken dat het desinteresse is. Zeker als zij zelf heel goed zijn in zaken onthouden.
Jij was er toch heul niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik L-E's naam niet zeker meet weet
Nouja, je ziet em zo over t hoofdquote:
Nee, maar ik wist 'm wel.. Ik weet 'm van nog een aantalquote:
En anders wel de vrienden die van te voren aangeven dat ze jarig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voor
Ja, daarom. Overigens word ik er steeds beter in omdat ik erop let. Die van m'n ouders, zusjes, opa's en oma's, ooms en tantes en beste vrienden weet ik gewoon uit m'n hoofd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En anders wel de vrienden die van te voren aangeven dat ze jarig zijn
Voordeel van facebook, ik krijg 1x/wk een mailtje met alle verjaardagen en ze staan bij mn eventsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voor
Ok. En nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist 'm wel.. Ik weet 'm van nog een aantal
Is ook minder belangrijk, kunnen ze ook niet van je verwachten vind ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Overigens word ik er steeds beter in omdat ik erop let. Die van m'n ouders, zusjes, opa's en oma's, ooms en tantes en beste vrienden weet ik gewoon uit m'n hoofd.
Het zijn alleen de random vrienden en kennissen, waarvan ik het slecht onthoudt.
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoudquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook minder belangrijk, kunnen ze ook niet van je verwachten vind ik
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoud
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet ik bukken, is slecht voor de rug he.
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laat
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoud
Dat heb ik dus meestal ookquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laat
Ik snap je gevoel wel ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken die ziekte. Daarom zeg ik ook, als het van tevoren gewoon gezegd wordt, kan ik me erop instellen. Als ik niet weet dat iemand geen namen of gezichten kan onthouden kan ik ook niet helpen dat het op mij ongeïnteresseerd overkomt. Als je snapt wat ik bedoel.
Ze wil niet ouder worden en probeert op deze manier De Tijd voor te blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Geef je een feestje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben ik weer jarig!
Zolang je maar aan je naamgenote denktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
Vast wel. Eens kijken of ik ook nog mensen behalve mezelf uitnodig.
Klopt. Dinsdag.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Dit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik herken echt amper gezichten van mensen. acteurs bijvoorbeeld, herken ik echt amper terug als ze in een andere film spelenmensen die ik wel irl heb ontmoet, maar bijvoorbeeld maar een of twee keer loop ik gewoon straal voorbij. Herken mensen ook niet aan hun gezicht, maar meer aan bijvoorbeeld n bijzondere bril of jas oid
Ik zat met de 7e, maar dan dinsdagquote:
maar jij bent dan ook mijn batsvrouwquote:
En ik maar afvragen waarom je niet reageerdequote:
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook hequote:
Misschien was de inhoud wel heel direct.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook he
Bijna goedquote:
Ik ga er ook vanuit dat iemand goede bedoelingen heeft. Maar ik kan ook niet met alle mogelijke aandoeningen op de wereld rekening houden. Ik doe m'n best, maar ik kan echt niet aan iemand zien of hij misschien moeite heeft met namen en gezichten. Dat zal hij dan echt moeten vertellen uiteindelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel ja.
Dat neemt niet weg dat het altijd verstandig is om ervan uit te gaan dat iemand goede bedoelingen heeft. Of er bijv naar te vragen. Of zeggen: jammer dat je mijn naam bent vergeten, maar ik veroordeel je er niet om. Misschien krijg je dan wel uitleg. Het is niet makkelijk om er open over te zijn. Laat staan dat je jezelf ook nog dood schaamt en ook veroordeelt.
Oordelen kunnen veel stukmaken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik maar afvragen waarom je niet reageerde
wanneer is de begrafenis?quote:
jij kijkt ook?quote:
Ik kijk niet, ik heb echt níets met auto's. Sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kijkt ook?droom vrouwtje. Je bent pluspunten aan t scoren zo
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Ik kijk niet, ik heb echt níets met auto's. Sorry.
Jeremy is echtquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.
Ik zie t wel eens, en vind het niet vervelend om te kijken hoor. Maar de auto's, die boeien me niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.
dat jongensachtigequote:
Van die kleine, schattige mannen lopen hier ook genoeg rond hoor.quote:
kloptquote:
ik wil niet klein en schattig. ik wil groot en sterk en stoerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die kleine, schattige mannen lopen hier ook genoeg rond hoor.
Die heeft juist nog de mooie oude engelse humorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt![]()
ik vind alleen die langharige vent erbij nooit zo boeiend![]()
liever alleen hammond en jeremy
Ik vind May juist om z'n humor ook geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt![]()
ik vind alleen die langharige vent erbij nooit zo boeiend![]()
liever alleen hammond en jeremy
Dat ja, gewoon zo lekker droogquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind May juist om z'n humor ook geweldig
'Oh, cock'
Een stilstaande auto inhalen is niet "verslaan"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik begin de Yeti overigens ook meer te waarderen. Ik heb er zaterdag een Audi Q7 mee 'verslagen'
Niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een stilstaande auto inhalen is niet "verslaan"
Er is een complete pagina met alles over The Stigquote:
Weet ik. Ik moest wel lachen om dezequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een complete pagina met alles over The Stig
De DM is traagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
Huh? Ik krijg een DM dat ik een PM heb ontvangen, tot 2 keer toe... Maar geen PM te vinden
Het is gewoon kapot. Ik krijg net de 3e DM op rij, nog steeds geen PM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |