abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92417676
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Met alle respect voor je oma, tante en je ouders, maar zij houden 'het probleem' mooi in stand. Tot op zekere hoogte kun je het je zusje niet kwalijk nemen. Die maakt slechts gebruik van de omstandigheden die haar worden geboden. Je kan je mening hebben over hoe zij ermee omgaat, maar zij heeft voor zichzelf een manier gevonden om in haar onderhoud te voorzien.
Weet ik :) En blijf ik ook roepen. Als iemand er iets tegen mij over zegt roep ik ook altijd: Doe je allemaal zelf. Laat dr maar zonder geld zitten. Dat ze uit huis gezet word. Of wat dan ook.
Misschien gaat ze dan eens luisteren :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:20:35 #152
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417685
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ze is geen Huppel hoor.. Heb geen aubergines nodig.
:') Liever niet nee.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zondag 6 februari 2011 @ 17:20:35 #153
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_92417687
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef cafpow het volgende:
ik ga er nu even vandoor..doeiiiiii :W
Have fun!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 6 februari 2011 @ 17:21:03 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_92417706
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Evie het volgende:
Ik ben voor interactief leren. En op een manier die wel werkt en niet zo ziekelijk wordt ingegeven door bezuinigingen.. En ja.. van die colleges leer ik soms wel, maar die zijn veelal interactief bij ons..
Mijn eerste studie heb ik gedaan tussen 1995 en 1999 en toen was er al volop sprake van interactief leren. Mijn tweede studie, een avondstudie, heb ik gedaan tussen 2002 en 2004 en die was helemaal opgebouwd rondom interactief leren.Dus nogmaals, ik weet niet waar jij nou continu beweert dat het opeens allemaal wordt ingegeven door bezuinigingen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_92417709
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

;(
Huppel's schuld :6 die heeft die MI in mijn hoofd gestopt O-) :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92417711
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe oud is ze als ik vragen mag?
29. 2 jaar jonger dan ik. Maar gedraagt zich niet als een 29 jarig. Heeft wel iets achterstand.
Het is geen debiel :') Maar toch..
  zondag 6 februari 2011 @ 17:21:34 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417736
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Huppel's schuld :6 die heeft die MI in mijn hoofd gestopt O-) :Y
Ja maar dan hoef je mij toch niet die vieze MI in te sleuren? }:|
  zondag 6 februari 2011 @ 17:21:55 #158
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_92417749
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Tijn deelt graag alles :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 6 februari 2011 @ 17:22:44 #159
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417785
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:

[..]

29. 2 jaar jonger dan ik. Maar gedraagt zich niet als een 29 jarig. Heeft wel iets achterstand.
Het is geen debiel :') Maar toch..
Mjah, met wat jij zegt lijkt ze idd stukken jonger. En idd, ze doet het omdat het kan he, ze zou vast stukken volwassener en zelfstandiger kunnen zijn. Jammer dat jij er zo'n last van hebt.
pi_92417787
quote:

[..]

Sorry ik zou het niet meer doen :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92417789
quote:

[..]

ik heb wel vieze MI's van jou, maar dat zijn leuke :9~
  zondag 6 februari 2011 @ 17:23:11 #162
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417809
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ik heb wel vieze MI's van jou, maar dat zijn leuke :9~
Oeh vertel eens :Y)
pi_92417812
ik vind de manier waarop t moet gaan prima, studenten gaan middels een discussionboard samen op zoek naar t antwoord, de docent meldt zich op de dag voor het college met: goed gedaan jullie hebben t volledige antwoord of met een ik mis dit en dat nog, en vervolgens wordt dat in de werkgroep verder behandelt, denk dat men daar sneller van leert dan jongens dit zijn de antwoorden, doei.
pi_92417817
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oeh vertel eens :Y)
hij wel he -O-
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92417834
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hij wel he -O-
Je moet ook gewoon je haar afscheren :7
  zondag 6 februari 2011 @ 17:24:15 #166
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417848
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hij wel he -O-
Jaloers kreng ben je toch ;)
pi_92417854
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mijn eerste studie heb ik gedaan tussen 1995 en 1999 en toen was er al volop sprake van interactief leren. Mijn tweede studie, een avondstudie, heb ik gedaan tussen 2002 en 2004 en die was helemaal opgebouwd rondom interactief leren.Dus nogmaals, ik weet niet waar jij nou continu beweert dat het opeens allemaal wordt ingegeven door bezuinigingen.
Je hebt interactief leren met begeleiding op een goede manier.
En je hebt "interactief leren" zonder begeleiding, zonder controle behalve de toetsen, zonder sturing of correct werkend systeem.
Is niet zo leuk voor je als je wel echt iemand bent die ervoor wilt gaan en de rest niet meewerkt, zoals het punt waar MM nu tegenaan loopt...
dus
  zondag 6 februari 2011 @ 17:24:39 #168
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_92417864
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind de manier waarop t moet gaan prima, studenten gaan middels een discussionboard samen op zoek naar t antwoord, de docent meldt zich op de dag voor het college met: goed gedaan jullie hebben t volledige antwoord of met een ik mis dit en dat nog, en vervolgens wordt dat in de werkgroep verder behandelt, denk dat men daar sneller van leert dan jongens dit zijn de antwoorden, doei.
Studenten die de kantjes eraf lopen en docenten die totaal niet geschikt zijn voor hun vak zijn van alle tijden. Geen enkele lesvorm is daar tegen opgewassen.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:25:10 #169
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_92417881
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Evie het volgende:
Je hebt interactief leren met begeleiding op een goede manier.
En je hebt "interactief leren" zonder begeleiding, zonder controle behalve de toetsen, zonder sturing of correct werkend systeem.
Is niet zo leuk voor je als je wel echt iemand bent die ervoor wilt gaan en de rest niet meewerkt, zoals het punt waar MM nu tegenaan loopt...
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef AirwiN het volgende:
Studenten die de kantjes eraf lopen en docenten die totaal niet geschikt zijn voor hun vak zijn van alle tijden. Geen enkele lesvorm is daar tegen opgewassen.
pi_92417894
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjah.. kom samen tot het antwoord, maar als je er niet uitkomt of even advies nodig hebt is het erg fijn als er iemand met verstand van zaken is totwie de groep zich kan richten...
Je moet maar net de correcte tussenvorm hebben...
dus
pi_92417897
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Mjah, met wat jij zegt lijkt ze idd stukken jonger. En idd, ze doet het omdat het kan he, ze zou vast stukken volwassener en zelfstandiger kunnen zijn. Jammer dat jij er zo'n last van hebt.
Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.
En toch nog verneuken door dat kleine beetje werk wat ze moest doen ook gewoon niet te doen :')

Nu ook leuke baan. Rijdt verstandelijk gehandicapten rond enzo. Heeft dr chauffeursbewijs gehaald. En nu ziek gemeld. Lijdt aan een depressie op eens. Zware medicijnen. Mag geen auto meer rijden.
Neemt de benen en gaat aantal weken bij dr vriend weg en zit dan een paar weken bij een crimineel in huis :') Komt bij mijn Oma alles op stelten zetten. Begrijpt niet dat zij zich dan zorgen maken. En gaat dan weer naar huis terug naar dr vriend :')
pi_92417926
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jaloers kreng ben je toch ;)
:Y ik kom aandacht te kort, dat weet je toch :{
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon je haar afscheren :7
Januari 2012 ^O^
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92417936
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[..]

Kick ze dan van de studie.., controleer.. en hou de groepen zo groot dat een discussie daadwerkelijk nog nut heeft oid.
dus
  zondag 6 februari 2011 @ 17:27:26 #174
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92417965
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Elke keer als ze een goede baan heeft verneukt ze het. Ze had echt een prachtige baan. Geen kut hoeven doen bijna. En echt handen vol geld binnen halen. Bonussen waar je U tegen zegt.
En toch nog verneuken door dat kleine beetje werk wat ze moest doen ook gewoon niet te doen :')

Nu ook leuke baan. Rijdt verstandelijk gehandicapten rond enzo. Heeft dr chauffeursbewijs gehaald. En nu ziek gemeld. Lijdt aan een depressie op eens. Zware medicijnen. Mag geen auto meer rijden.
Neemt de benen en gaat aantal weken bij dr vriend weg en zit dan een paar weken bij een crimineel in huis :') Komt bij mijn Oma alles op stelten zetten. Begrijpt niet dat zij zich dan zorgen maken. En gaat dan weer naar huis terug naar dr vriend :')
Jeetje, wat een drama's... Maar denk jij dat ze het zelf allemaal donders goed beseft of is ze echt 'achter'? (dit klinkt heel lullig, maar zo bedoel ik het niet hoor)
pi_92417967
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

ja maar het is jammer dat het idee achter de opdracht dan zo totaal anders wordt opgepakt door de studenten, terwijl naar mijn idee, het idee erachter wel duidelijk is, ze willen juist NIET bij pgo dat standaard vragen beantwoorden en inleveren, nee er interactief mee bezig zijn, niet oh dit is de vraag, opzoeken en antwoord ingeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')