Was in mijn jaar ook de enige die een discussie startte en inging op de antwoorden van anderen.. is diep triest, maar zo zit het...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat doet dus niemand, iedereen flikkert onafhankelijk van elkaar iets erop
ga in Den Helder wonenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook iedere dag naar 't strand
Oeh, leuk om te zien dat ons gesprek daarover heeft geholpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
Precies, en een baan als secretaresse/projectassistent, dus weer een stapje in de goeie richting.
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studentenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]onderwijs van tegenwoordig.. denk dat al die bezuinigingsmaatregelen dit alleen nog maar gaan verergeren...
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Mega kut... kan niet zonder kan niet met..
Kan iig prima zonder braincontrolbitches.. euhm...
kut.. is daarop mijn antwoord
een schoon strandquote:
Dat nooitquote:
ach ik ga wel namens jouquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook iedere dag naar 't strand
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lulquote:
Dat dus..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lul
Nou het zijn er wel meer dan 1 die het verneuken hoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo laf, 1 verneukt het en meteen is iedere man een lul
Liever aan de overkantquote:
Gladheid door nattigheid is wat anders dan gladheid door vorstquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij bent de schuldige met je permanente gladheid?
Wordt ik dan ook automatisch bruiner naar mate jij dat doet?quote:
Ken het idee.. Ergens is het idee positief, echter moet dit wel zwaar gecontroleerd worden en kan ik het niet anders zien dan een verkapte bezuiniging...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studenten
Wat heeft minipuber nu weer gedaan? *Zuchtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het zijn er wel meer dan 1 die het verneuken hoor...
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maak je voor mij dan een zandkasteel?quote:
tja dan zou je toch even naar de zonnenban moetenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt ik dan ook automatisch bruiner naar mate jij dat doet?
Ik weet wel hoe ik liever mijn been breek.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
Gladheid door nattigheid is wat anders dan gladheid door vorst
Oh, waarom heb ik dan nog met al mn ex-n en dergelijke nog goed contactquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet. De mentaliteit van de meeste studenten is niet goed genoeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in maastricht doen ze aan PGO, probleem gestuurd onderwijs, which means studenten moeten alles zelf doen, ook in de werkgroepen wrordt een van de sutdenten aangewezen als gespreksleider etc, de docent is alleen aanwezig als we echt de verkeerde kant op lijken te gaan, idee erachter is door alles zelf te doen leer je meer dan zitten en luisteren. Tja beetje dubbel ene kant zie ik wel de voordelen andere zijde puur bezuiniging hoewel de docent er wel gewoon moet zijn, net als in Utrecht, alleen laat hij het meeste over aan de studenten
ja ik heb nu dus de stof gelezen en wilde me in de discussie mengen, die er niet is en sorry to say heb echt geen zin om 50 nagenoeg dezelfde wordbestandjes met de antwoorden te gaan doorlezenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Was in mijn jaar ook de enige die een discussie startte en inging op de antwoorden van anderen.. is diep triest, maar zo zit het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |