wa bedoel je met '" live rounds" ?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Ben het veelal eens met jullie meningen... maar niet dat alles voor niets is geweest. De hele wereld kijkt en zal blijven kijken. Stoppen is nu moeilijk, mee eens, maar ik ben bang dat er iets heel fout zal gaan. Het leger grijpt zo in met "live rounds" denk ik.
Dat is vanaf het plein gezien voorbij het museum, dus schoten waren waarschuwingsschoten van leger bij museum naar pro's die ze nu weer terugdrijven naar de brug.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
A tank has now rolled up to clear out the spectators/rock throwers who tend to hang out on the 6th of October overpass these nights.
te zien op die BBC Arabic link van zojuist, denk ik
Ik snap after a row in deze context niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef -jos- het volgende:
3arabawy Hossam
According to @droubi, the army detained 2 protesters after a row. People got tense, army started firing in the air. The 2 r still detained.
2 minutes ago
Echt kogeltjes.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wa bedoel je met '" live rounds" ?
( lees verschillende tweets dat er indd. weer schoten zijn gehoord )
laten we hopen dat het snel en vredig eindigt( mubarak opstapt ) !
sterkte voor je Familie . i.i.g. daar !
Waarschijnlijk bedoeld hij gewoon in a row.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik snap after a row in deze context niet?
Ah ja, dat is logisch. Thanks. Ik ga even eten en tijd met m'n vriendin doorbrengen. Ben straks weer terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij gewoon in a row.
kan het ziin dat er net toevallig reclame is begonnen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
A tank has now rolled up to clear out the spectators/rock throwers who tend to hang out on the 6th of October overpass these nights.
te zien op die BBC Arabic link van zojuist, denk ik
achter elkaar ( denk ik )quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik heb het martelfilmpje net opgestuurd
Hij bedoelde gericht schieten met dodelijke ammunitiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wa bedoel je met '" live rounds" ?
( lees verschillende tweets dat er indd. weer schoten zijn gehoord )
laten we hopen dat het snel en vredig eindigt( mubarak opstapt ) !
sterkte voor je Familie . i.i.g. daar !
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, ik lees net dat Ayman opgepakt is.
row = schermutseling.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
, is toch al langer? ..quote:
Geloof verwijderd wegens OFFT, al was het ONT daar het nieuwe anti's zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aah ik heb nie gezien
Ja Noellequote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
waar? ben nog even aan het terug lezen van vanmiddag.
Toch niet omdat hij het beruchte filmpje heb rond verspreid ?quote:
snapte het al niet ... had terug gelezen ..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Geloof verwijderd wegens OFFT, al was het ONT daar het nieuwe anti's zijn.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef -jos- het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
cont... arrested man was beaten by officers, caused more anger. Sit calm, but more army heading towards museum area, copter circling #jan25
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef -jos- het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
cont... arrested man was beaten by officers, caused more anger. Sit calm, but more army heading towards museum area, copter circling #jan25
Geen camera's meer op het Ramses Hilton?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het leger steeds wat minder 'neutraal' wordt.
Tja, als de wacht gewisseld wordt en ze zetten 'vrijwilligers' in kan je wachten op ellende.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het leger steeds wat minder 'neutraal' wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |