Af en toe de tondeuse er onderlangsquote:
Dat dusquote:
Gewoon weg, scheelt me een hoop gedonder met overmatig zwetenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net onder je kleding sprayen, dan blijft het hangen (die illusie heb ik tenminste)
Helemaal weg zeg ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rustenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Van mij mag bij mannen het okselhaar ook weg. Ik vind okselhaar echt
dat is het dan voor een paar dagenquote:
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Bijhoudenquote:
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Dat zijn we wel vaker toch?quote:
Dat is zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasook omdat mn auto dan lekker zou gaan ruiken na verloop van tijd
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weerquote:
Dat is het ook, geloof mequote:
Ik spray eerst heel licht een luchtje idd, daarna doe ik m'n kleren aan, spuit een wolkje omhoog en loop erdoorheen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Toch wel minimaal 1 keer per week hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het ook, geloof meik heb nooit plukken oid, klein beetje dons
Mn moeders auto ruikt echt compleet naar haar luchtjequote:
Dat zijn details die er niet toe doenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weer
checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch wel minimaal 1 keer per week hoor
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjequote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn details die er niet toe doen
Goedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen? Ik word een beetjevan dat ge-
Accepteer je dat ook van een vrouw?quote:
Van jou kan ik het hebben, want als jijquote:
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet hequote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want als jijdoet bedoel je eigenlijk
, nietwaar grumpy
![]()
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Accepteer je dat ook van een vrouw?
Val ik ook in die categorie?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik en grumpy? Veel blijer dan dit kan je het niet krijgen hoor.![]()
Iedereen is lief, leuk en aadig. Hier tenminste. Op fok zijn er natuurlijk vooral niet nadenkende zwakzinnige met kras neigingen.
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Ik juist wel, 1 keer per week is voldoendequote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... Soms zijn mannen echt zo hypocriet he
Hoeveel mm zijn stoppels maximaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat niemand 24/7 compleet bijgewerkt kan zijn, maar als het netjes is kan ik een paar stoppeltjes oid wel door de vingers zien.
Daarbij heb ik geen stoppels omdat t daar heel zacht en blond is(ook de enige plek, maar goed
)
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleidquote:
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hypocriet, hokjes, ik heb t allemaal
Waar heb ik dát aan verdiend?quote:
Kraag of boord?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Nogal wiedes, het gaat om geschoren lichaamsdelenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Dat snap ik dan ook niet.
Beenhaar bij mannen acceptabel?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't gewoon raar. Veel mannen verwachten echt alles gladgeschoren, maar hebben zelf op allerhande nare plaatsen nog haar staan.
Nah, ik hou het gewoon netjes bij, ik verwacht van een vrouw niks meer dan bij mezelf. Het zit em alleen ook in de haarkleur en dikte etc. Zwarte dikke haren vallen nu eenmaal meer en vervelender op dan zachte blondequote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
wij zijn mannen. een man die alles weg scheert is homo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
guiltyquote:Op zondag 6 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw aan je studie, je bent te snel afgeleid
Ja, vastquote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon de verkeerde mannen tegen![]()
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehadquote:
mn beenhaar ga ik dus niet scherenquote:
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.quote:
Daar gaat het al misquote:
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheren niet nee, bijtrimmen alleen
Checkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Ik vind alleen dat de schaamstreek en de oksels op mijn minst glad mogen zijn. Ik vind overal haar gewoon nasty.
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is het mooiste compliment dat ik vandaag heb gehad
Zit je nog in Hanoi? Wat is je volgende stop?
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen datenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zou je dat accepteren van een vrouw?
Daarvoor zijn de hars strips uitgevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef dawg het volgende:
als je als man behaard bent en je scheert je oksels en bij je pik alles weg ziet er dat nogal raar uit. no-go dus.
Punt gemaakt dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dan nog. Dan moet je gewoon vrouwen daten![]()
Goeie uitvalsbasis dus. Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 nachten en twee dagen naar Sapa. Ik vertrek morgen.
Dan weer terug naar hanoi op de 10e. De 10e ben ik hier en de 11e ga ik mijn verjaardag hier vieren. De 12e kater en ben ik dus ook hier. Ik denk dus de 13e weer verder reizen naar Hue.
Lange tijd in Hanoi met trips naar Sapa en Ha long bay dus.
Ach, hoeveel moeite is het om het bij te houden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
kaal hoeven de oksels en schaamstreek ook niet voor mij bij een vent maar wel enigszins kort gewiekt/bijgehouden
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Brazilianquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Kan zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf te wedden dan geen een man hier het helemaal weghaalt.
Dat zegt natuurlijk genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.
Hier zitten dan ook alle kanslozen he. Misschien ligt het aan het haarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel wil je daar op wedden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
over jullie vrouwen? eigenlijk is het meer een bevestiging van wat wij mannen allang wisten.
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoeg
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturelquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijn.Ik waardeer het gewoon als de man in de schaamstreek ook gewoon haarloos is, hij wil ook geen haar in z'n mond, ik dus ook niet.
En geschoren oksels vind ik gewoon mooier.
met de tondeuse, maar daar zit zo'n scheerdeel bij op. dus in principe alles jaquote:
quote:
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ook
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisend
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk is
Het is sowieso ook veel geilerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zich minimaal eenmaal per week scheren dan mannenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagen
In de winter om de dag, in de zomer in principe iedere dag.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagen
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
oja dat sowiesoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker al die haren in je neus bij een deep throatquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.
Geen ideequote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zich minimaal eenmaal per week scheren dan mannen
dat bedoel ik ook, t hoeft bij mij niet allemaal smooth en kaal te zijn, lig niet met een 12 jarig jochie in bedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.
Als je dat gewoon meteen had gezegd... Je deed het op mij overkomen alsof je überhaupt niet scheert.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen. Just a gut feelingquote:
oke, dat is wel vaakquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de winter om de dag, in de zomer in principe iedere dag.
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker al die haren in je neus bij een deep throat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.Misschien als je dat haar eens weghaalt er wel een vrouw bereidt is. Maar met dat haar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
beetje strijd maakt dit topic veel interessanter.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat gewoon meteen had gezegd... Je deed het op mij overkomen alsof je überhaupt niet scheert.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nou, ik moet we wel bij zeggen dat dit mijn streven is. Het is niet zo dat ik ook altijd daadwerkelijk zo scheer, soms heb je ook geen zinquote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat is wel vaak![]()
ik ongeveer 1x per week, ligt er ook aan hoe mijn verwachtingen voor een week zijn
Het gaat er meer om dat een vrouw helemaal kaal behoort te zijn en het bij een man voldoende zou moeten zijn als het bijgehouden wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud is![]()
Ach ja verjaardag. Weer een reden om te drinken. Niet dat ik een reden nodig heb. En zal het in mei ook wel in nederand vieren. Vind het gewoon gezellig om iedereen bij elkaar te hebben. Die aandacht op mij hoeft niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie uitvalsbasis dus. Mooi
En je verjaardag zo vieren lijkt me ook wel tof
ja, vrouwen, je kunt beter kippen houwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud is![]()
En dat vind ik dus raar.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat een vrouw helemaal kaal behoort te zijn en het bij een man voldoende zou moeten zijn als het bijgehouden wordt
Waarom wil je kippen slaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vrouwen, je kunt beter kippen houwen.
of bier brouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja verjaardag. Weer een reden om te drinken. Niet dat ik een reden nodig heb. En zal het in mei ook wel in nederand vieren. Vind het gewoon gezellig om iedereen bij elkaar te hebben. Die aandacht op mij hoeft niet zo.
Ik dus ookquote:
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ik
Met van die lekkere strakke kontjesquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
nog geneukt ook daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
Pics van het resultaat!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
GODver, ik ga wel gewoon aan de slag![]()
*mesjes en schuim pakt*
Ik ga douchen
Jij slaat geen vrouwen?quote:
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerdquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja wel voor en na dan he? anders kunnen we niet beoordelen
Jij reist liever een uur op en neer om drie seconden je pik te laten zien in plaats van alleen ff een foto te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
jij bent dus een gladjakker, air?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
Ik bedoel maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*quote:
I'm such a lucky girlquote:
Geheel in lijn met de rest van mijn persoonlijkheid.quote:
Mja, dat betekent het toch echt...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Nooit gesnapt waarom mensen een voeten fetish hebben. Minst erotische stukje van een menselijk lichaamquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*
Ja, echt hoorquote:
Nou, een goede voetmasage...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen een voeten fetish hebben. Minst erotische stukje van een menselijk lichaam
Hij is erop geselecteerdquote:
Scheerschuim en -mesjes?quote:
In Laos zijn ze anders gewoon kut en in Vietnam te duur. Thailand is top voor massages.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, een goede voetmasage...
Maar vanuit dat perspectief heb ik gewoon een masagefetish
Het was niet grappig bedoeld.quote:
En hij ookquote:
Daar moet ik ook weer eens heen jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Laos zijn ze anders gewoon kut en in Vietnam te duur. Thailand is top voor massages.
quote:
Win-win situatiesquote:
Nee. Ik moet me nog douchen en scherenquote:
Ik mag straks weer. Fullmoon party!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar moet ik ook weer eens heen ja
Gemiste kans.quote:
Daar kun je er nooit genoeg van hebbenquote:
Dat kan hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Win-win situaties
[..]
Nee. Ik moet me nog douchen en scheren
Mesjes gaan lang mee, en scheerschuim gebruik ik bijna niet..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je er nooit genoeg van hebben
Wat vervelend allemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag straks weer. Fullmoon party!
Zal nog wel even duren. Maar misschien al in maart even heen en weer. Dan zijn er wat vrienden.
Hier ook besloten dat ik mijn duik diploma maar ga halen.
Dat geloof ik meteen, toch doe ik dat liever thuisquote:
Ik las 'meisjes'quote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mesjes gaan lang mee, en scheerschuim gebruik ik bijna niet..
Het zou pas een gemiste kans zijn ongeschoren aan te komenquote:
En weer een slecht excuus erbij op het slechteexcuseslijstje van Samzzquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, toch doe ik dat liever thuis
Ik heb er maar 1quote:
Enjoyquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen pretje. Ga nu de kroeg in. Toedels
Ja zeg, zo kan je alles er wel op zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En weer een slecht excuus erbij op het slechteexcuseslijstje van Samzz
Have funquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen pretje. Ga nu de kroeg in. Toedels
Geef toe dat 'ik scheer me liever thuis' een hoog smoesgehalte heeft.quote:
'Alles'. Check.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, zo kan je alles er wel op zetten
Als jij dat graag wilt. Ik voel me niet lekker als ik dat ergens anders dan thuis moet doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat 'ik scheer me liever thuis' een hoog smoesgehalte heeft.
Sinds wanneer gaat het om wat jij wilt?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt. Ik voel me niet lekker als ik dat ergens anders dan thuis moet doen.
Sinds ik nog steeds thuis zitquote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om wat jij wilt?
Oeh, vertel es. Wat droom jij over Samzz?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
'Alles'. Check.
Ik hou het wel bij dromen dan
Het is zo'n droom waarin het haar maar niet lukt om hierheen te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, vertel es. Wat droom jij over Samzz?
Nagels lakken is moeilijk he?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben paars gespikkeld![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar jijquote:
Je muur is paars?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan een droom waarin het haar maar niet lukt om hier te komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Het is zo'n droom waarin het haar maar niet lukt om hierheen te komen
Net echt dus
Uitgeschoten met je mascara?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Huppel de dalmatiërquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou echtquote:
Jaquote:
quote:
Zover komt het dus niet eens. Moet ik dat als geluk beschouwen zeg je?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter dan een droom waarin het haar maar niet lukt om hier te komen.
Doe dan een pic van je muurquote:
Jaquote:
Uh, ik denk dat ik mijn muren zelf maar schilderquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
JE hebt Gamma supermegadubbeldekkend gekocht?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaalthans bijna
![]()
Morgen nog een laag erover
Ja, in het alternatief kan ze ons de schuld geven van haar falen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Zover komt het dus niet eens. Moet ik dat als geluk beschouwen zeg je?
Ik heb geen problemen met komenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter dan een droom waarin het haar maar niet lukt om hier te komen.
Praxis dubbeldekkendquote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JE hebt Gamma supermegadubbeldekkend gekocht?
Zolang wij weten dat het niet aan ons ligt beweert ze maar een end wegquote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, in het alternatief kan ze ons de schuld geven van haar falen.
Dat gaat vanzelf? Of wat heb je daarvoor nodig?quote:
Huppel lijkt mij wel een vrouw die een kans tot dubbeldekken niet laat lopen nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Watertornado het volgende:
JE hebt Gamma supermegadubbeldekkend gekocht?
Iedereen zit onder de spikkels als ze zo'n roller gebruikenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat ik mijn muren zelf maar schilder
Natuurlijk gaat dat niet vanzelfquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf? Of wat heb je daarvoor nodig?
Je hebt een stukje vergeten schatquote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praxis dubbeldekkend![]()
[ afbeelding ]
Dat was tijdens, ik ben te klein
Triple mag ook welquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huppel lijkt mij wel een vrouw die een kans tot dubbeldekken niet laat lopen nee.
Mooi kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praxis dubbeldekkend![]()
[ afbeelding ]
Dat was tijdens, ik ben te klein
Dat zijn respectievelijk de wandcontactdoos en de telefoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt een stukje vergeten schat
ik had een antispatding en moet zeggen dat werkte best welquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen zit onder de spikkels als ze zo'n roller gebruiken
Rapenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga m'n spulletjes eens bij elkaar rapen en douchen
Nee dat is nu ook paarsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt een stukje vergeten schat
Die krijgen ook nog een lik verf hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi kleurtje
Jammer van de deurposten
Binnenkort in je eigen pornopaleis.quote:
Maar dit is toch veel leukerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had een antispatding en moet zeggen dat werkte best wel
Zie de tweede vraagquote:
Had ik hier geen last van toen ik broertje ging helpen vervenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen zit onder de spikkels als ze zo'n roller gebruiken
quote:
Zelfde kleur?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is nu ook paars
[..]
Die krijgen ook nog een lik verf hoor
Vingerfortquote:
Denk het nietquote:
Dan adviseer ik witquote:
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.quote:
Je gaat eindelijk eens naar een meeting?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.
Net zoals bij alle andere meetings hangt dat vooral af van de anderen die komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Je gaat eindelijk eens naar een meeting?
Dit wordt er zeker 1 jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie 'housewarmings die je voor geen goud wil missen'.
Nou, wat is eisenpakket?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals bij alle andere meetings hangt dat vooral af van de anderen die komen.
Ik lijk wel allergisch voor witquote:
Arme burenquote:
Zonder wit geen kleurquote:
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.quote:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Regelmatig ben jij die 'iets'.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel iets
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arme buren
Of nodig je die ook uit?
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doenquote:
Dat lijk je nu ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Alleenstaand?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Owh, wit houden dus. Zowel deuren als posten. En losgaan met kleur op de murenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Ik bedoel maar.quote:
Ik duik de keuken maar eens inquote:
quote:
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.quote:
Lol die zijn nu nog beige en bruinquote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, wit houden dus. Zowel deuren als posten. En losgaan met kleur op de muren
Dat kan toch ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.
Ik dacht om eerlijk te zijn dat ze pas 23 ofzo was
[..]
Lol die zijn nu nog beige en bruin
Wel of geen hoofddoek?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.
Ik dacht om eerlijk te zijn dat ze pas 23 ofzo was
[..]
Lol die zijn nu nog beige en bruin
Oepsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaaargh dan denk je carnavalstechnisch nog wel goed te zitten om naar buiten te gaan staat er zo'n hele vereniging voor je deur
Ligt eraanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe benedenburen, zijn al ruim anderhalve week bezig met het verhuizen.. Dat kan toch veel sneller
Zo veel past er niet in, is net zo groot als ik en broertje hebbenquote:
Je eigen brievenbus? Of om te posten?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ben in 3 minuten van kamer naar brievenbus en terug gegaan
Ik zorg sowieso dat die ene muur Lust wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Dat wordt flink aan de bak dan
Misschien dat het daarom zo lang duurtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo veel past er niet in, is net zo groot als ik en broertje hebben
Geenquote:
Stormen doet t allang niet meer, 't waait alleen nog flinkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
t stormen mag wel eens ophoudenben genoeg gewiegd
Je weet zeker dat je mannelijk bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit er aan te denken om naar de huishoudbeurs te gaan![]()
Single moeders opsporen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jij ouwe souteneur! Je weet wel waar je je kippetjes bijelkaar kan sprokkelen hè.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Je zit 70km verderop, t verschil tussen storm en harde wind is de snelheid van die wind, nu is het zo dat de flat pas beweegt bij windsnelheden die storm genoemd dienen te worden. Dus het stormt niet volgens jou?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stormen doet t allang niet meer, 't waait alleen nog flink
jij denkt: easy score?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaar dat ik er naartoe gaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je mannelijk bent?
Ga je mee?quote:
quote:
jij en J-k en morgen allemaal berichten dat lokaal de huishoud beurs uitgestorven was op enkele jongere mannen naquote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er naartoe ga
[..]
Ga je mee?
Van de week liepen huisgenoten te klagen dat de flat bewoog, en toen voelde jij het niet, terwijl het toen wel stormde..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit 70km verderop, t verschil tussen storm en harde wind is de snelheid van die wind, nu is het zo dat de flat pas beweegt bij windsnelheden die storm genoemd dienen te worden. Dus het stormt niet volgens jou?
Nogmaals, heel knap dat jij weet hoe hard t hier nu waaitquote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de week liepen huisgenoten te klagen dat de flat bewoog, en toen voelde jij het niet, terwijl het toen wel stormde..
Neequote:
om iets te postenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je eigen brievenbus? Of om te posten?
Hehequote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij en J-k en morgen allemaal berichten dat lokaal de huishoud beurs uitgestorven was op enkele jongere mannen na
Jammer hoorquote:
Volgens 't KNMI waait het hier harder dan daar.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogmaals, heel knap dat jij weet hoe hard t hier nu waaitwil je me in vervolg altijd op de hoogte houden van het weer hier bij mij in de buurt, want ik ben zelf niet in staat om dit in te schatten
Nog bedankt voor je berichtje donderdagquote:
jaquote:
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens 't KNMI waait het hier harder dan daar.
http://www.knmi.nl/actueel/index.html
Hang een windmeter op je balkon opquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.
YW!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je berichtje donderdag
Zwoele blik opzetten, strak in de ogen kijken en der van de bank laten glijden van geilheid.. dan krijg je ze zo tegen je aan gedrukt.quote:
Je wilt perse je gelijk hebben he? Goed, bij deze.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, je vergeet dat ik in een trechter en op 70m woon, dus algemene grond windsnelheden totaal niet in verband staan de wind die hier boven is.
voor die paar weken?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hang een windmeter op je balkon op
Hmm, maar ik zit alleen, dus ik kan die blik wel tegen de muur geven, maar dat werkt nietquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
YW!vind t nog steeds super voor je. al aan het klussen geweest?
[..]
Zwoele blik opzetten, strak in de ogen kijken en der van de bank laten glijden van geilheid.. dan krijg je ze zo tegen je aan gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |