Ach, hoeveel moeite is het om het bij te houden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
kaal hoeven de oksels en schaamstreek ook niet voor mij bij een vent maar wel enigszins kort gewiekt/bijgehouden
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Brazilianquote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de hars strips uitgevonden
Kan zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf te wedden dan geen een man hier het helemaal weghaalt.
Dat zegt natuurlijk genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat de oplossing is.
Hier zitten dan ook alle kanslozen he. Misschien ligt het aan het haarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel wil je daar op wedden?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
over jullie vrouwen? eigenlijk is het meer een bevestiging van wat wij mannen allang wisten.
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe dat een oplossing is zegt mij genoeg
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturelquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijn.Ik waardeer het gewoon als de man in de schaamstreek ook gewoon haarloos is, hij wil ook geen haar in z'n mond, ik dus ook niet.
En geschoren oksels vind ik gewoon mooier.
met de tondeuse, maar daar zit zo'n scheerdeel bij op. dus in principe alles jaquote:
quote:
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt over harsen begint mij ook
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k zeg niet dat ik kaal niet waardeer maar met netjes bijgehouden ben ik ook al blij ipv au naturel
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoeveel mannen zouden dat bij een vrouw waarderen?
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn dus gewoon eerder tevreden en dus minder veeleisend
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, mannen denken dat ranzigheid mannelijk is
Het is sowieso ook veel geilerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |