Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zich minimaal eenmaal per week scheren dan mannenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagen
In de winter om de dag, in de zomer in principe iedere dag.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
genoeg, anders zou er weinig sex zijn, lang niet elke vrouw scheert zich om de 2-3 dagen
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
oja dat sowiesoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar ik ga gewoon geen harige ballen likken, dat weiger ik. Dus als meneer dat wil, dan scheert ie ze maar kaal
Lekker al die haren in je neus bij een deep throatquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.
Geen ideequote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zich minimaal eenmaal per week scheren dan mannen
dat bedoel ik ook, t hoeft bij mij niet allemaal smooth en kaal te zijn, lig niet met een 12 jarig jochie in bedquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ballen en pik wel, maar het haar er net boven niet, dat gewoon bijhouden. anders ziet het er nogal raar uit dus. oksels ook niet kaal maar ook bijhouden. ik persoonlijk scheer mijn onderbuik wel maar das meer omdat ik weleens echo's krijg omdat het transplantaat in mn onderbuik zit en echo's met gel is niet relax als er haar zit dan.
Als je dat gewoon meteen had gezegd... Je deed het op mij overkomen alsof je überhaupt niet scheert.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen. Just a gut feelingquote:
oke, dat is wel vaakquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de winter om de dag, in de zomer in principe iedere dag.
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker al die haren in je neus bij een deep throat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.Misschien als je dat haar eens weghaalt er wel een vrouw bereidt is. Maar met dat haar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
beetje strijd maakt dit topic veel interessanter.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat gewoon meteen had gezegd... Je deed het op mij overkomen alsof je überhaupt niet scheert.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet de eerste vrouw die hem helemaal in haar mond krijgt nog meemaken.Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nou, ik moet we wel bij zeggen dat dit mijn streven is. Het is niet zo dat ik ook altijd daadwerkelijk zo scheer, soms heb je ook geen zinquote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat is wel vaak![]()
ik ongeveer 1x per week, ligt er ook aan hoe mijn verwachtingen voor een week zijn
Het gaat er meer om dat een vrouw helemaal kaal behoort te zijn en het bij een man voldoende zou moeten zijn als het bijgehouden wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud is![]()
Ach ja verjaardag. Weer een reden om te drinken. Niet dat ik een reden nodig heb. En zal het in mei ook wel in nederand vieren. Vind het gewoon gezellig om iedereen bij elkaar te hebben. Die aandacht op mij hoeft niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie uitvalsbasis dus. Mooi
En je verjaardag zo vieren lijkt me ook wel tof
ja, vrouwen, je kunt beter kippen houwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk he die vrouwen, zeg je bijhouden denken ze meteen dat het nog een oerwoud is![]()
En dat vind ik dus raar.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat een vrouw helemaal kaal behoort te zijn en het bij een man voldoende zou moeten zijn als het bijgehouden wordt
Waarom wil je kippen slaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vrouwen, je kunt beter kippen houwen.
of bier brouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja verjaardag. Weer een reden om te drinken. Niet dat ik een reden nodig heb. En zal het in mei ook wel in nederand vieren. Vind het gewoon gezellig om iedereen bij elkaar te hebben. Die aandacht op mij hoeft niet zo.
Ik dus ookquote:
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het gaat er vast wel eentje zijn die je nog lang zal herinneren denk ik
Met van die lekkere strakke kontjesquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
nog geneukt ook daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag hier. Elke dag is uniek dus die gaan we wel onthouden.
Pics van het resultaat!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
GODver, ik ga wel gewoon aan de slag![]()
*mesjes en schuim pakt*
Ik ga douchen
Jij slaat geen vrouwen?quote:
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
Durf te wedden dan geen een man hier het helemaal weghaalt.
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerdquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja wel voor en na dan he? anders kunnen we niet beoordelen
Jij reist liever een uur op en neer om drie seconden je pik te laten zien in plaats van alleen ff een foto te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t goed is blijft t 1 pik, anders doe ik wat verkeerd![]()
en inspecteren mag alleen op persoonlijke basis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
jij bent dus een gladjakker, air?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hoi! Kom maar door met die 100 euro!
Ik bedoel maarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*quote:
I'm such a lucky girlquote:
Geheel in lijn met de rest van mijn persoonlijkheid.quote:
Mja, dat betekent het toch echt...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan.
[..]
nog nooit gehoord hier in het zonnige zuiden.
Nooit gesnapt waarom mensen een voeten fetish hebben. Minst erotische stukje van een menselijk lichaamquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |