abonnement Unibet Coolblue
pi_92854657
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Orea het volgende:
Jeetje wat een tof jurkje!!! ^O^ _O_ O+ héél!! :Y

Vanmiddag Leia van de opvang gehaald en er is daar een meisje, Eliza, ze is 4 dagen ouder als Leia en OMG wát een schatje!! *; ! Net zo'n lachebek, en ze was zo leuk dat ik haar ook mee wilde nemen :D :@ (ze spelen ook geregeld samen op de mat :D en dan staan er verhaaltjes in haar schrift dat ze samen gingen schaterlachen, en hand in hand lagen O+)

*rammel*
juli kindjes zijn ook gewoon heel leuk :Y

wat schattig dat verhaaltje trouwens. nu moet je gewoon ren zusje voor dr :D
pi_92858817
Oi, ik rammel lichtjes. Dus ik kom hier even zachtjes mee rammelen.

We waren eigenlijk altijd heel zeker dat we maar één kindje wilden. Vorig jaar hebben we een hele mooie fantastische dochter gekregen.

Maar nu heb ik dus toch weer een beetje kriebels.
Manlief is helemaal nog niet klaar voor een tweede en weet nog niet eens of hij dat ooit wel gaat worden. Dus het blijft voorlopig wel een beetje bij rammelen en eventjes kijken of manlief misschien nog van gedachten zal veranderen.

Hij voelt zich er nog niet klaar voor om te laten steriliseren, iets wat we wel gaan doen als ons gezinnetje compleet is. Dus dat is een spannend teken. Ik rammel even met jullie mee :)
pi_92860475
Welkom KleintjePlus!

Ik zag een héél schattig jurkje voorbijkomen, wat doe je!! O+ :o :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92875923
Welkom KleintjePlus, een goed teken dat je man zich nog niet wil laten steriliseren ;) Gewoon af en toe een hintje geven en hopelijk dat het idee dan ook bij hem begint te groeien!

En Orea, wat ontzettend lief dat ze zo samen spelen en lachen en hand-in-hand O+ Dat klinkt echt zo ontzettend leuk! Ga d'r helemaal van mee-zwijmelen hihi.

Phaidra :*
pi_92913422
Hallo allemaal!

Ik rammel al heeeeel erg lang (al een aantal jaren), maar mijn vriend wilde het steeds nog niet. Totdat hij afgelopen donderdag aan kwam zetten met een cadeautje (schoentjes)! Zo schattig, hij gaf aan dat hij er na onze vakantie in juni al wel voor wil gaan!!!! Eerst had hij gezegd, eind dit jaar misschien, maar gelukkig toch eerder.

Nu durf ik hier eindelijk mee te kletsen (eerst niet, moest mezelf echt wel een beetje temperen anders werd ik gek!)
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:45:40 #57
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_92913601
Gisteren heeft een collega van mijn vriend bekend gemaakt dat zijn vriendin zwanger is....(al 11 weken trouwens) en hij is dus van dezelfde leeftijd als mijn vriend....Komt hij thuis zegt hij ineens: ik wil ook een baby... :{ :@
Wat moet ik daar nu ineens mee.... |:( Volgens mij had hij t dus niet zo erg gevonden als mijn test de vorige week aangegeven had dat ik wel zwanger was....

en even een update over de collega van een vriendin...(voor de nieuwsgierige) ze was bij de dokter geweest en die had gezegd dat ze nog 2x haar ongesteld hij moest afwachten. En dat terwijl ze al bijna 70 dagen overtijd is. Ze had er zelf vrede mee, maar had wel aangegeven dat als ze over een maand nog niet ongesteld was, ze weer de dokter ging bellen.......dan zou ze dus al goed meer als 3 maanden zwanger kunnen zijn...of niet natuurlijk. T blijft spannend :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_92914603
Welkom Fenne!
Wow @ je vriend! Wat een lief cadeautje en wat een lieve manier om aan jou te vertellen dat hij er (bijna) klaar voor is O+ Juni schiet al op en eerst nog een leuke vakantie samen :)
Het lange rammelen ken ik dus maar al te goed en de 'frustratie' als je er nergens mee naar toe kunt. Maar wel gezellig dat je hier nu (heel gericht ;)) komt mee rammelen!

Tyler-Girl: Dat is opeens ook weer een andere invalshoek bij je vriend! Heb je er nog verder met hem over gepraat? Over de test van vorige week enzo en hoe serieus hij ermee is? Misschien wel prettig als je weet dat hij er klaar voor is, dat jij nog even rustig kunt verder rammelen en als jij er dan ook klaar voor bent dat er dan niets meer in de weg staat!
Spannend van die collega van je vriendin! Wel gek dat de dokter toch niet even verder kon kijken terwijl ze al zolang over tijd is! Ben dus wel echt nieuwsgierig of ze nu wel of niet zwanger is haha :D Gezien de vorige zwangerschap enzo.

Zaterdag viert de moeder van mijn vriendje haar verjaardagsfeestje voor de familie. Dan komt er ook een neef van mijn vriendje met zijn kleine dochtertje (nu ongeveer 2 jaar oud). We hebben zijn dochtertje helemaal nog nooit gezien. (Ze wonen best ver weg en sinds oma dood is zijn wij er niet meer geweest. Toen oma overleed waren ze nog zwanger.) Ben benieuwd hoe dat zal zijn! Hopelijk is het een heel schattig meisje en kan ze nog een beetje meehelpen om mijn vriendje over zijn streep te trekken haha!
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:13:16 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_92915022
We hebben het er niet meer over gehad. Ik heb de test gedaan toen hij niet thuis was en moest van hem de uitslag smse (niet heel romantisch ofzo..maar goed) en hij had van te voren wel aangegeven dat als de test positief was, we het er samen wel over zouden hebben wat we ermee zouden doen. Maar omdat de test negatief was, was het "goed" en hebben we t er niet meer over gehad.
Hij wist sowieso al eerder dat hij kinderen wilde en hij vind baby's geweldig. (hij wilde vroeger schijnbaar kraamverzorger worden, totdat hij erachter kwam dat je dan andermans huis moet poetsen :P)
Misschien toch verstandig om nog eens over te hebben :P en te vragen wat hij nu wil.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_92922429
Bellelena ik hoop echt voor je dat ie snel om is. Je klinkt echt alsof je er zooo klaar voor bent O+ !

Tyler-Girl, wat duidelijkheid zou fijn zijn lijkt me!

Hier nog steeds rammelend als altijd ;( ... nog steeds gestopt met roken dus dat gaat goed ;), van de week weer eens met vriendlief gebabbeld maar da's nog niet best...
Hooked ;)
pi_92924628
Femsss! Ik denk regelmatig aan je en je stoppen met roken! Wat goed dat je het nog steeds volhoudt! Nu je vriend nog.. Jammer dat dat nog niet zo best is, maar mannen kunnen ook zomaar omslaan, daar is af en toe geen peil op te trekken!

Tyler-Girl: Wat schattig van dat kraamverzorger-verhaal ;) En het kan soms best fijn zijn om even alles samen duidelijk op een rijtje te zetten, dus hopelijk heb je ergens binnenkort eens een mooi momentje om het er met je vriend over te hebben!
pi_92926246
Vriend wil zowieso in dit huis geen kinderen.. We hebben van de week de hypotheekpapieren eens doorgenomen en in principe kunnen we pas over een jaar of 3/4 verhuizen (ivm kosten koper eruit halen e.d.)..
Mijn opmerking dat we in dit huis ook prima kindjes kunnen krijgen viel niet helemaal goed :N
Hooked ;)
pi_92928367
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef femsss het volgende:
Vriend wil zowieso in dit huis geen kinderen.. We hebben van de week de hypotheekpapieren eens doorgenomen en in principe kunnen we pas over een jaar of 3/4 verhuizen (ivm kosten koper eruit halen e.d.)..
Mijn opmerking dat we in dit huis ook prima kindjes kunnen krijgen viel niet helemaal goed :N
Oei... Dat klinkt inderdaad helemaal niet leuk...
3 a 4 jaar is best een poos, in die tijd kan er nog veel gebeuren en ik hoop heel hard mee dat hij ergens binnen die tijd (en liefst ook niet al te lang) nog van mening gaat veranderen.
Ik denk dat, ook al viel die opmerking niet helemaal lekker, dat het hem ongetwijfeld wel aan het denken zet. En wie weet wat dat nog oplevert.

:*
pi_92929408
Dankje :) achja we overleven het wel.

Geef jij eerst maar eens het goede voorbeeld *O*
Hooked ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:53:35 #65
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_92976288
Nogsteeds niet echt duidelijkheid gekregen. Heb gevraagd wat hij zou doen/willen als de test positief was geweest. Maar hij zei dat hij het niet wist....En gisteren kwam hij thuis met de mededeling dat hij ook mee wilde doen aan de babyboom op het werk.....en ze zijn op het werk lijstjes aan het maken wie nu het eerste pappa gaat worden en nu staat mijn vriend boven aan.....Dat doen ze extra!!! :( Er worden er nu 2 pappa bij mijn vriend op het werk...in een groepje van ongeveer 10 mannen, dus dat lijkt direct heel veel

Femss: is jullie huis zo klein dat er zelfs geen plaats is voor een klein hummeltje O-)
3 a 4 jaar klinkt idd heeeeel lang zo..
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_93004065
Tyler-Girl, wat ontzettend irritant zeg! :{ zeg gewoon dat jullie die nr.1 op het lijstje maar waar moeten maken O-)

Nee niet heel klein, we hebben gewoon 2 slaapkamers :P mannen... ;)
Hooked ;)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:50:34 #67
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_93006820
Hahah ja idd mannen....heb je niets aan :p

Het enige probleem is....wij hebben geen kamer over,want we wonen bij mijn vader. (Zou de eerste tijd een snugglenest wel voldoende zijn,maar wordt een beetje lastig als ze groter worden)

Heb trouwes mijn vriend laatst ook maar ff verteld dat er bij een bevalling nog wel eens een schaar aan te pas komt, hij schrok ervan maar niet genoeg :p
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_93007881
Mijn ervaring is dat als mannen écht nog geen kinderen willen, ze dat ook ronduit zo zeggen. Als Tyler-mister twijfelt, is dat al een grote stap in de goede richting :Y . Wel lastig dat jullie nog geen eigen huisje hebben. Voor de eerste maanden inderdaad niet zo'n ramp, maar op termijn een eigen plekje is toch wel fijn denk ik. Zijn jullie naar iets anders op zoek of is dat voorlopig nog geen optie?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93010765
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef femsss het volgende:
Vriend wil zowieso in dit huis geen kinderen.. We hebben van de week de hypotheekpapieren eens doorgenomen en in principe kunnen we pas over een jaar of 3/4 verhuizen (ivm kosten koper eruit halen e.d.)..
Mijn opmerking dat we in dit huis ook prima kindjes kunnen krijgen viel niet helemaal goed :N
Dat vond mijn man (we zijn nog niet zolang getrouwd, vergeet nog steeds man te zeggen..) eerst ook, maar we hebben het er veel over gehad hoe dat dan praktisch zou moeten. Wij hebben btw een appartement met 2 kamer (nu 1 slaap en 1 studeer/kleed/whateverruimte). Gelukkig is hij gaan inzien dat het écht wél zou passen al moeten we wel herinrichten. Wel zijn we het erover eens dat we voor de 4e verjaardag van een kindje moeten verhuizen, ook een 2e zit er niet in in dit huis.
pi_93011886
Hier ook nog een rammelende stel eierstokken..eigenlijk zijn we 11 jaar bij elkaar en hadden we vroeger allebei hekel aan kids...we vonden ze irritant..schreeuwen, poepen, spugen...echt vreselijk
Maar zo zie je het..sinds een jaar is het toch veranderd en begin Januari gestopt met de pil...deze week eindelijk ongesteld.

Ik heb nog steeds erg veel twijfels, of ik het aan kan met mijn studie, of ik er sowieso genoeg geduld voor heb...wat als de baby de hele tijd huilt, wat als dit wat als dat
Mijn man heeft dat niet...die zegt dat je kan niet alles van tevoren weten en dat we het gewoon gaan zien hoe het allemaal gaat lopen...het is gewoon zo eng allemaal :s
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:52:15 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_93012788
Het is idd een stap in de goede richting....maar denk toch dat we beide nog moeten wachten. Ik moet sowieso nog een jaar naar school en denk ook niet dat we voor die tijd de mogelijkheid hebben om een huisje te bemachtigen.

Het is hier denk ik vooral de onduidelijkheid over wat we willen enzo. Ik wil graag samenwonen maar dat vind hij niet zo nodig..."We zitten nu toch nog goed" terwijl hij dus volgens mij liever vandaag dan morgen een kindje wil...

het is niet meer echt rammelen...meer een klaagzang over mijn vriend :P sorry....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_93057576
Tyler-Girl :*
Best een beetje verwarrend zo met je vriend ;) Maar zoals je aangeeft dat je nog je studie af wilt maken, dan hebben jullie nog even tijd om samen meer aan het idee te wennen en jullie zelf er klaar voor te maken.

Bitterend: Welkom! Gek hè, dat zulke dingen zo om kunnen slaan! In ieder geval al een stapje gemaakt door het stoppen met de pil. De twijfels zijn ook herkenbaar, ik wil echt graag, maar twijfel soms ook over dat soort dingen. Ben ik er echt wel klaar voor?
Ik heb ook het idee dat ik nu nog 'veilig' kan rammelen, omdat ik nog even op m'n vriendje wacht. Maar wat nu als hij ook opeens ja zegt, durf ik het dan wel echt?

Gisteren was het verjaardagsfeestje van vriendje z'n mama. Daar was het dochtertje van z'n neef, en ze was zo schattig! Ook vriendje was helemaal weg van d'r. En zij was weg van mij haha, de hele familie vond dat ik maar 'babyfluiteraar' moest worden, want ik was zo leuk en lief met d'r en zij was helemaal verliefd op mij. Lekker spelen en op schoot zitten en ze werd erg rustig van mij. (Dat ik zo'n uitwerking op kindjes heb, daar was ik me al langer van bewust, bijvoorbeeld met m'n neefje die alleen stil werd bij mij als z'n ouders hem niet stil kregen en m'n zusje hetzelfde, maar ook wildvreemde kindjes op straat. M'n vriendje wist dat, maar ook voor het eerst dat hij dat zo echt zag O+ En dat vond ie ook wel heel bijzonder en mooi! Zijn neef zei het zelfs tegen hem!). Kortom een zeer geslaagde avond, ik weet zeker dat het bij m'n vriendje extra rammels heeft aangewakkerd. En bij mij natuurlijk ook O+ O+ O+
pi_93091633
bellelena dat klinkt wel heel erg lief O+ denk je dat je vriend snel helemaal om zal zijn??

Hier weet ik het nog niet 100%...denk dat ik nu op 80% zit...ik hoop dat ik de zwangerschap en het kind kan combineren met mijn studie..dat is denk ik mijn grootste zorg
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_93156633
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef bellelena het volgende:
Kiek tan O+ O+ O+:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In het staartje van het knijntje hebben we een belletje gestopt, dus die rammelt ook heel schattig O+
En de houten-hartjes knoopjes of course hihi.
Wat super schattig. O+ Een dochtertje van een vriendin van mij heeft vaak zulk soort jurkjes aan en het staat zo lief. O+

Ik heb vandaag de halve ochtend OUD doorgekeken (babykamers, buiken, kleertjes, etc) en word helemaal niet goed van mezelf. M'n vriend en ik hebben een hypotheek aangevraagd en het duurt zeker nog 2 weken voor we meer weten. Of misschien ook niet, ligt er maar net aan hoe snel anderen zijn met documenten. Ik ben zo bang dat we die hypotheek niet krijgen, terwijl ik ondertussen al in gedachten het huis in heb gericht (met babykamer natuurlijk).

Bleh, wachten op anderen en de onzekerheid; ik word er helemaal zenuwachtig van.

En m'n vriend zat laatst met het zoontje van een vriendin met lego te spelen en het was zo leuk om te zien. Hij was zo geduldig en leuk met dat jongetje. O+

Rammeldebammel... -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93180455
Oh ja bitterend, die twijfel herken ik wel. Gaat het wel lukken met zo'n baby in je leven, hoe is de combi met werk (studie voor Jou), wat voor moeder word ik? Als ik te lang doorpieker is de lol er bijna vanaf.
En dat eeuwige moment X hè? Hoe weet je nou zeker dat je er echt klaar voor bent? Valt er dan ineens een mega euro: Ja! NU!

Soempie, succes met het geregel en vooral met het wachten... Ik duim met je mee op de goede afloop!

Bellelena, jij klinkt echt als een vakmoeder. Ik heb altijd bewondering voor mensen die zo'n gave hebben met die kleintjes. Heerlijk lijkt me, als dat zo op zijn plek valt.
Ik betrap mezelf er meestal op dat ik na een uur met andermans baby al denk "die van mij wordt zeker véél leuker/ mooier/ rustiger/ blijer etc" :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')