juli kindjes zijn ook gewoon heel leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Orea het volgende:
Jeetje wat een tof jurkje!!!![]()
![]()
héél!!
Vanmiddag Leia van de opvang gehaald en er is daar een meisje, Eliza, ze is 4 dagen ouder als Leia en OMG wát een schatje!!! Net zo'n lachebek, en ze was zo leuk dat ik haar ook mee wilde nemen
![]()
(ze spelen ook geregeld samen op de mat
en dan staan er verhaaltjes in haar schrift dat ze samen gingen schaterlachen, en hand in hand lagen
)
*rammel*
Oei... Dat klinkt inderdaad helemaal niet leuk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef femsss het volgende:
Vriend wil zowieso in dit huis geen kinderen.. We hebben van de week de hypotheekpapieren eens doorgenomen en in principe kunnen we pas over een jaar of 3/4 verhuizen (ivm kosten koper eruit halen e.d.)..
Mijn opmerking dat we in dit huis ook prima kindjes kunnen krijgen viel niet helemaal goed
Dat vond mijn man (we zijn nog niet zolang getrouwd, vergeet nog steeds man te zeggen..) eerst ook, maar we hebben het er veel over gehad hoe dat dan praktisch zou moeten. Wij hebben btw een appartement met 2 kamer (nu 1 slaap en 1 studeer/kleed/whateverruimte). Gelukkig is hij gaan inzien dat het écht wél zou passen al moeten we wel herinrichten. Wel zijn we het erover eens dat we voor de 4e verjaardag van een kindje moeten verhuizen, ook een 2e zit er niet in in dit huis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef femsss het volgende:
Vriend wil zowieso in dit huis geen kinderen.. We hebben van de week de hypotheekpapieren eens doorgenomen en in principe kunnen we pas over een jaar of 3/4 verhuizen (ivm kosten koper eruit halen e.d.)..
Mijn opmerking dat we in dit huis ook prima kindjes kunnen krijgen viel niet helemaal goed
Wat super schattig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef bellelena het volgende:
Kiek tan![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het staartje van het knijntje hebben we een belletje gestopt, dus die rammelt ook heel schattig
En de houten-hartjes knoopjes of course hihi.
Ik hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
DaD!!!
Maar je hebt absoluut gelijk!
Precies. Gezelligquote:
Wat een fijn nieuws.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Precies. Gezellig.
Een vriendin belde me net en vertelde dat ze 8 weken zwanger is, nadat ze vorig jaar een miskraam heeft gehad. Ze heeft het hartje al gehoord
. Ik zat echt met kippenvel...
leuke kinderen hebben we hier hequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
NiethetkinderfototopicbekijkenNiethetkinderfototopicbekijkenNiethetkinderfototopicbekijkenNiethetkinderfototopicbekijkenNiethetkinderfototopicbekijkenNiethetkinderfototopicbekijken.
Jajaja, je wil gewoon een dagje uit met Tinu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Anders kom je even oefenen met Jairof hij gaat uit logeren
Toevallig ongeveer 2 weken geleden ongesteld geworden? Probeer vanavond dan t condoom eens af te pakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef bellelena het volgende:
Hier rammel ik ook nog steeds de pan uit. Zelfs vraagtekens die ik soms zet lijken de laatste dagen wel helemaal verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |