Nee gelukkig kom ik gewoon niet zo vaak emo's tegen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Skonk het volgende:
Ah TS was voor het eerst sinds weken buiten.
Goed gedaan, TS.
Wát een hypocrisie.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:En dan nog lopen haten op alles wat van hun perfecte straatje afwijkt.
Emo's komen er ook maar niet overheen, vandaar dat ze zo emo zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatst kwam ik in de stad, en dan ga je altijd toch een beetje rondkijken wat voor mensen er zijn. En dan kom je er niet overheen. Emo's.
daar heb ik geen problemen mee andersquote:
Seks met emo's in een kraakpandquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Odrazi het volgende:
Het enige leuke was het einde, toen bijna iedereen weg was en we naar een kraakpand gingen.
FOK! heeft iets tegen alles en iedereen, zelfs FOK!kers.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Mempex0 het volgende:
Wat heeft FOK! tegen VMBO'ers , MBO'ers , HBO'ers, HAVISTEN , mensen met een uitkering en Emo's?
Ok en nuquote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
FOK! heeft iets tegen alles en iedereen, zelfs FOK!kers.
Ik moest lachenquote:
Ik wil een andtwoortd.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Niets van aan trekken gewoon laten lullen.
Daar gaat het niet om, ik ken ook emo's die aardig zijn. Wat me stoort is deze groepjesvorming binnen een cultuur waarin uiteindelijk de hypocrisie ontstaat. En ze zijn ergerlijk druk in de stad.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef pervertedhermit het volgende:
Mensen zoals TS die het wat kan schelen wat anderen dragen
Ben ook met emo's omgegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik ken ook emo's die aardig zijn. Wat me stoort is deze groepjesvorming binnen een cultuur waarin uiteindelijk de hypocrisie ontstaat. En ze zijn ergerlijk druk in de stad.
Ja maar was gewoon chil met ze om tegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Taartjeh het volgende:
Ieuw die zijn zo lelijk meestal ook zo onverzorgt!!
Mensen die net zo goed als jij hebben opgelet bij Nederlands gaan er inderdaad mee omquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Ja maar was gewoon chil met ze om tegaan.
Alleen ja somige zijn een beetje erg doorgedraait en ook onverzorgt ja.
gelukkig heb nooit een ralatie met zo'n type gehad.
Dat gaat me net te ver.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatst kwam ik in de stad, en dan ga je altijd toch een beetje rondkijken wat voor mensen er zijn. En dan kom je er niet overheen. Emo's. En dan niet in groepjes van 3, 4, daar kan ik nog mee leven. Nee, in een groep van 20. En allemaal hebben ze de raarste kapsels. Het is altijd leuk om te zien dat er niemand ook maar een beetje 'normaal' uit ziet. Ik heb niks tegen enige kledingstijl, maar wél tegen dit soort groepjesvorming, zeker als het zich ook nog als een druk blok tuig door de stad beweegt. Daarnaast zijn ze hopeloos hypocriet, want emo's zeggen altijd 'ja we zijn onszelf blabla', nou, dat zie je daar niet vanaf. En dan nog lopen haten op alles wat van hun perfecte straatje afwijkt.
Verschrikkelijk volk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef senderrr het volgende:
Altijd als ik je zie jonge, 'k wil ze gelijk prikken!
Djoekken man, Djoekken.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef senderrr het volgende:
Altijd als ik je zie jonge, 'k wil ze gelijk prikken!
Godverdomme, dit tuig dusquote:
Goed van mij heh Nielsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Godverdomme, dit tuig dus![]()
Terechte klacht
Je hebt ze daarna ergens in een leegstaand gebouw opgesloten?quote:
Ze gingen allemaal op de trein naar Rotterdamquote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je hebt ze daarna ergens in een leegstaand gebouw opgesloten?
Jammer dat het niet naar Polen was.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal op de trein naar Rotterdam
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jammer dat het niet naar Polen was.
Jammer dat het niet deze trein was.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Daar steekt O.us ze wel neer.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dan vind ik hem liefquote:
Wat lief dat je dat zegtquote:
In Utrecht blokkeren ze heel de McDonald'squote:
Zeker met zijn allen uniek te gaan staan wezen op een winderige tochthoek van de Lijnbaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef geluidstechnicus het volgende:
Nee, ik ken een groep emo's die daar ongeveer rond die tijd heen waren. Vroeg me af of TS het over die groep hadquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is er in Eindhoven een emovirus uitgebroken?
Dat dacht je zekerquote:
TS heeft kennelijk erg goed gedrag vertoont in de tbs kliniekquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Skonk het volgende:
Ah TS was voor het eerst sinds weken buiten.
Goed gedaan, TS.
Ja dat is dan wel weer lekker inderdaadquote:
Wat een gare videoquote:
Meestal zijn het tieners die in een bepaalde fase zitten. Meestal doen ze normaal als ze wat ouder zijn. Sommige blijven altijd in die scene.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat een gare video
Tevens emo, alto, rockers, punkers, gothic etc. etc.
Grow up.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Meestal zijn het tieners die in een bepaalde fase zitten. Meestal doen ze normaal als ze wat ouder zijn. Sommige blijven altijd in die scene.
Hoezo Rammstein - Du Hast bij Punk? Is toch eerder metal heads?quote:
Ga maar naar die emofacebookgroep gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
ik ben ook een emo maar heel sociaal misschien kan iemand mij toevoegen op faceboek gr gr
anime-conquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef linpunt het volgende:
TS is verzeild in een emomeeting.. wacht maar tot je zonder je het doorhebt verzeild raakt tussen mensen die terugkomen van anime-con en dat soort crap
hey ik ben ook emo ik zoek graag contakt met andere emos mijn hobbies zijn snijden en metaal luisteren gr een emo meisjenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
ik ben ook een emo maar heel sociaal misschien kan iemand mij toevoegen op faceboek gr gr
afspreken? ik weet nog een leuk park waar we samen over hello kitty kunen pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
hey ik ben ook emo ik zoek graag contakt met andere emos mijn hobbies zijn snijden en metaal luisteren gr een emo meisjen
hopelijk kan ik jou daar ook tussen vinden, gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ga maar naar die emofacebookgroep gr gr
Ik geloof dat, dat aankomend weekend weer is. Dus als je vage mensen wil spotten...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef pervertedhermit het volgende:
Mensen zoals TS die het wat kan schelen wat anderen dragen
ik ook..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof dat, dat aankomend weekend weer is. Dus als je vage mensen wil spotten...
Ja, ik ken iemand die daarheen gaat.
bakstenen komen harder aan. Doen ze ook gelijk normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Gooi druiven naar ze, dat is leuk ik spreek uit ervaring.
nee sorry ik heb wel zelfrespect gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hopelijk kan ik jou daar ook tussen vinden, gr gr
hihihi is goed vind 't wel een beetje eng hoor maar ik kom wel hoor hihi en hello kitty is echt cuteee <3 :3quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
afspreken? ik weet nog een leuk park waar we samen over hello kitty kunen praten
;3quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
hihihi is goed vind 't wel een beetje eng hoor maar ik kom wel hoor hihi en hello kitty is echt cuteee <3 :3
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef Swaggmon het volgende:
Al zoveel reacties maar nog steeds geen pic van een emo meisje
Ik kende vroeger ook een HEEL knap meisje dat daarheen ging. Duiken er opeens foto's op van haar in één of ander stripfiguurkostuum. Tja... maar ze bleef wel mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook..![]()
Ze gaat als team magma.. wat dat ook moge betkenen..
superknap.. gaat ze het verpesten door cosplay
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:09 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsje hier een foto van mij laat maar horen wat je vind hihihihi :3
dat is iets van pokemonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook..![]()
Ze gaat als team magma.. wat dat ook moge betkenen..
superknap.. gaat ze het verpesten door cosplay
quote:
Hey Ricko!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wat giftig.
ALtijd van die lelijkerds die vroeger in de klas gepest werdendan maar emo worden
Jaquote:
Ja okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoezo Rammstein - Du Hast bij Punk? Is toch eerder metal heads?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ja oke
Maar had even niet iets beters voor handen.
Je weet, ik download niet illegaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Erg anti-conformistisch allemaal inderdaad.quote:Ik vind het wel grappig ze willen uniek zijn en zich afzetten tegen de grijze massa. Dus wat doen ze? Groepjes vormen en allemaal dezelfde kleren en haarstijl. Goh wat uniek![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
ah normale pubertjesquote:
TL;DR, geen alinea's en kutklacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatst kwam ik in de stad, en dan ga je altijd toch een beetje rondkijken wat voor mensen er zijn. En dan kom je er niet overheen. Emo's. En dan niet in groepjes van 3, 4, daar kan ik nog mee leven. Nee, in een groep van 20. En allemaal hebben ze de raarste kapsels. Het is altijd leuk om te zien dat er niemand ook maar een beetje 'normaal' uit ziet. Ik heb niks tegen enige kledingstijl, maar wél tegen dit soort groepjesvorming, zeker als het zich ook nog als een druk blok tuig door de stad beweegt. Daarnaast zijn ze hopeloos hypocriet, want emo's zeggen altijd 'ja we zijn onszelf blabla', nou, dat zie je daar niet vanaf. En dan nog lopen haten op alles wat van hun perfecte straatje afwijkt.
Verschrikkelijk volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antiklacht: mexicano's
Geen garantie.
Een HYVES meeting, seriously?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Odrazi het volgende:
Emomeetings
Eigenlijk heb ik geen recht van spreken, ik ben er ook een keer heen geweest maar het ging meer om de jongen die me meevroeg dan de meeting. Vond het niet echt prettig om met zulke luidruchtige types door de stad te lopen.
Het enige leuke was het einde, toen bijna iedereen weg was en we naar een kraakpand gingen.
Oh die kwam ik een keer tegen in de eftelingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef linpunt het volgende:
TS is verzeild in een emomeeting.. wacht maar tot je zonder je het doorhebt verzeild raakt tussen mensen die terugkomen van anime-con en dat soort crap
Inderdaad. Irritant rotgedrag dat deze mensen vertonen is simpelweg belachelijk. Janken omdat ze 'niet geaccepteerd worden door de massa' en zich 'vreemd en raar en onbegrepen voelen.' Man, vind je het gek wanneer je rondloopt als een wasbeer en een lok van gitzwart haar voor je ogen gecombineerd met kleren van de London(:')) Of sterretjesshirts van de Only of de H&M.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:35 schreef Chai het volgende:
Ze gingen zeker ook allemaal op de grond zitten na een tijdje?
Jup!quote:
Wat is dat voor een kutkanaal zeg.quote:
Jawel hoor. Als je gewoon zorgt dat je er fresh uitziet net als ik hoor je niemand klagenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:38 schreef Sgaapy het volgende:
Ach, tegenwoordig loopt iedereen elkaar af te zeiken. Ongeacht hoe je eruit ziet, wat je denkt enz.
Het is toch nooit goed..
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef Vetzakje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als je gewoon zorgt dat je er fresh uitziet net als ik hoor je niemand klagen
hendig sjieke slip.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo overdreven doen
Belgische emo's vind ik vaak veel verzorgder uitzien dan de nederlandse....
Zoals de meisjes die hierboven gepost worden in de filmpjes met hun ranzig te grote vesten
Achja we doen er niks aan !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |