Dat dacht je zekerquote:
TS heeft kennelijk erg goed gedrag vertoont in de tbs kliniekquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Skonk het volgende:
Ah TS was voor het eerst sinds weken buiten.
Goed gedaan, TS.
Ja dat is dan wel weer lekker inderdaadquote:
Wat een gare videoquote:
Meestal zijn het tieners die in een bepaalde fase zitten. Meestal doen ze normaal als ze wat ouder zijn. Sommige blijven altijd in die scene.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat een gare video
Tevens emo, alto, rockers, punkers, gothic etc. etc.
Grow up.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Meestal zijn het tieners die in een bepaalde fase zitten. Meestal doen ze normaal als ze wat ouder zijn. Sommige blijven altijd in die scene.
Hoezo Rammstein - Du Hast bij Punk? Is toch eerder metal heads?quote:
Ga maar naar die emofacebookgroep gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
ik ben ook een emo maar heel sociaal misschien kan iemand mij toevoegen op faceboek gr gr
anime-conquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef linpunt het volgende:
TS is verzeild in een emomeeting.. wacht maar tot je zonder je het doorhebt verzeild raakt tussen mensen die terugkomen van anime-con en dat soort crap
hey ik ben ook emo ik zoek graag contakt met andere emos mijn hobbies zijn snijden en metaal luisteren gr een emo meisjenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
ik ben ook een emo maar heel sociaal misschien kan iemand mij toevoegen op faceboek gr gr
afspreken? ik weet nog een leuk park waar we samen over hello kitty kunen pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
hey ik ben ook emo ik zoek graag contakt met andere emos mijn hobbies zijn snijden en metaal luisteren gr een emo meisjen
hopelijk kan ik jou daar ook tussen vinden, gr grquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ga maar naar die emofacebookgroep gr gr
Ik geloof dat, dat aankomend weekend weer is. Dus als je vage mensen wil spotten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |