Ik ben in Melbourne naar een Koninginnedag feestje geweest. Was nog aardig druk, 600 man. Ik ben normaal gesproken helemaal niet van het samenscholen met landgenoten, om nog maar te zwijgen over de typische NL muziek, maar het was erg leuk. Zo'n Oranjemars lijkt me dan weer 3x niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:04 schreef SlamD het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand naar die oranjemars gegaan in Sydney op koninginnedag? Het is volledig langs me heen gegaan. Niet dat het waarschijnlijk is dat er heen zou zijn gegaan, want-met uitzondering van het WK-ik zie niet echt het nut van samenscholen met een grote groep Nederlanders.
Maar ik ben toch benieuwd hoe het was, want wellicht heb ik er een verkeerde indruk van.
Dit jaar niet, vorig jaar wel evenals het WK, heb enorm genoten van de Nederlandse gekkigheid in Sydney, toch een leuke afwisseling aangezien ik normaal gesproken vrij weinig met Nederlanders van doen had in de stad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:04 schreef SlamD het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand naar die oranjemars gegaan in Sydney op koninginnedag? Het is volledig langs me heen gegaan. Niet dat het waarschijnlijk is dat er heen zou zijn gegaan, want-met uitzondering van het WK-ik zie niet echt het nut van samenscholen met een grote groep Nederlanders.
Maar ik ben toch benieuwd hoe het was, want wellicht heb ik er een verkeerde indruk van.
Je moet gewoon de bankcode weten van de rekening waar je het heen wil sturen, beste kan je vragen wat de internationale aanduiding is van je Australische bank en het vestigingsnummer daarvan, denk dat je bij Commonwealth zit o.i.d.?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef sophia321 het volgende:
Toffe verhalen zie ik hier!
Ik heb een vraag. Hoe maken jullie geld over vanuit Nederland?
Helaas heb ik enkel een 'account' nummer en een BSB nummer. Geen BIC-code of iets dergelijks. En ik moet het overmaken naar: 'Banknaam Verenigingnaam'
Dat staat na een BSB code. Is het niet vreemd dat de naam van de vereniging waar het naartoe moet na de naam van de bank staat?
Hopelijk weten jullie hoe ik dit moet oplossen. Want de medewerkers van mijn bank hier in Nederland begrijpen er niets van.
HEEEEEEEEl ERGGGG BEDANKT!
1 jaar volgens de visa wizard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef arjan1807 het volgende:
Aangezien wij nog geen 2 jaar bijelkaar zijn word dat moeilijk
Waar precies?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef SlamD het volgende:
Zelfs dan krijg je in eerste instantie een visum waar niet alle werkgevers blij mee zijn.
Binnenkort trouwens verhuizen naar de Eastern Suburbs, ben vooral blij dat ik met de ferry kan!
Rose Bay, mijn werk is iets verder van Circular Quay dan van Wynyard maar ik geloof dat ik dat wel overleef.quote:
Twee weken, en nu al ongeduldig? Hoe lang dacht je dat het ging duren?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef arjan1807 het volgende:
We hebben al een fiance visa aangevraagt maar het schiet maar niet op,heeft iemand enig idee hoe lang dit kan gaan duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |