Dat duurde nog langquote:
Kutsmoes !quote:
Alexxxxx alert !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En ik moest naar buiten om te ruiken of ik lusch rook
* SD komt aangerendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb notificatie aanstaan, krijg DM als mijn naam ergens word genoemd
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staan
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen eromquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken ja
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen erom
Kleine investering in een gezonder FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook wat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |