Waar gaat 't boekje over?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een boek van 1300 pagina;s is heel motiverend
Ouch, die kom ik dus echt nooit aan je voorlezenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een boek van 1300 pagina;s is heel motiverend
Jij bent partijdigquote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op MissB's zoontje.
Ik zet mijn geld op de AIquote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op MissB's zoontje.
Nee is gewoon logisch nadenken.quote:
Het serieuze alcohol nuttigen begint pas als hij op bed ligtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is gewoon logisch nadenken.
Hij heeft veel snellere reflexen dan jullie, plus dat jullie waarschijnlijk alcohol gaan nuttigen.
Easy win dus
Blijf bij mijn mening dat het een easy win voor hem zou zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het serieuze alcohol nuttigen begint pas als hij op bed ligt
Chocolade!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens douchen, en daarna een poging doen boodschappen te halen![]()
Moet nodig koekjes, chocolade en drop halen![]()
Oh ja, en natuurlijk brood en melk enzo
Ik ook niet, migraine enzo, maar 't moetquote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chocolade!
Ik moet eigenlijk douchen. Maar ik heb nog geen zin
Chocolaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens douchen, en daarna een poging doen boodschappen te halen![]()
Moet nodig koekjes, chocolade en drop halen![]()
Oh ja, en natuurlijk brood en melk enzo
Dat klinkt lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chocola
Ik had hele lekkere cappuccino-chocoladebolletjes dingen, gekregen bij het afscheid op mijn werk.
Het was veel te weinig, veel te snel op gegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chocola
Ik had hele lekkere cappuccino-chocoladebolletjes dingen, gekregen bij het afscheid op mijn werk.
Het was veel te weinig, veel te snel op gegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, migraine enzo, maar 't moet![]()
En de chocolade is voor mij, afblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Het is meer dat ie het spel niet zo leuk vindtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Gamend mama én Yuki inmaken? Raar
Ik weet waar ze het gekocht hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker![]()
Label bewaart om het zelf te kunnen zoeken?
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gisteren helemaal geen chocola gekocht
quote:
Koop dan ook een leuk spel waarmee hij jullie in kan makenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat ie het spel niet zo leuk vindt
Ons inmaken is altijd leuk natuurlijk
Oh die heeft ie wel. Maar dat willen wij dan ws weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koop dan ook een leuk spel waarmee hij jullie in kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |