Gaan we tegen elkaar boksenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Yuki, volgende keer dat je hier bent, kunnen we ook ga wi'en.
wel ff zo'n ding er bij kopenquote:
Nee heb dat oude wii sportquote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Wii-motion plus?Dat je kan boogschieten en alles?
Ja, echt lame dat ik maar 1 nunchuk hebquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel ff zo'n ding er bij kopenis leuk om met z'n 2en te doen
Ja heb er 2quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel ff zo'n ding er bij kopenis leuk om met z'n 2en te doen
Zeker een Tweants Ros?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Godver wat heb ik toch ook een geweldig paard
Een Duitserquote:
Yuki kan ook de hare meenemen, kan kleine man ook nog meedoenquote:
Een puntje toch.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik me elke week weer kwel door toch voetbal te kijken?
Omdat je geen echte ballen hebt om dat stomme spel weg te zappenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik me elke week weer kwel door toch voetbal te kijken?
Nee. Daar snap ik nou echt niets van.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Ok zonder meer maar beter dan verliezen. Vitesse was de laatste paar wedstrijden akelig sterk.quote:
Ja het is beter dan verliezen, maar tochquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok zonder meer maar beter dan verliezen. Vitesse was de laatste paar wedstrijden akelig sterk.
Die vindt dat toch niet leukquote:Op zondag 6 februari 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuki kan ook de hare meenemen, kan kleine man ook nog meedoen
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mezelf eens aan de studie zetten
Ik ga zo een bedenken wat ik morgen aan moet doenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mezelf eens aan de studie zetten
Als je geen uitdaging hebt verveeld het nogal snel hequote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Gamend mama én Yuki inmaken? Raar
Hey! Ik ben vet goed jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geen uitdaging hebt verveeld het nogal snel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |