Maar geldt dat ook als een rijder een heel seizoen niet kan rijden?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Senna is contractueel de derde man dus speculeren lijkt me zinloos.
Doorbloeding is er wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Burnie88 het volgende:
De Telegraaf meldt dat de hand van Kubica warm aanvoelde, dus dat is een goed teken. Hij ligt nog wel steeds in coma.
Betere vergelijking is Allessando Nannini die in 1990 zijn hand verloor bij een helicopter ongeluk. Die hand is er weer aangezet, en het lukte Nannini weer om toerwagens en FIA GT te gaan rijden in de jaren '90.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als zanardi kan racen zonder benen dan moet kubica het toch zeker wel kunnen doen met 1 hand.
Ik heb goede hoop
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Zanardi reed ook WTCC en geen Cart/Indycar/whatever die serie heet meer afaik na zijn ongeluk.
Wilde m net gaan plaatsen, dus zo is dat gegaan...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef Everlong het volgende:
Foto inclusief vangrail..bah
http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/2/350348059.jpg
Vanwege een gele vlag ja. Niet vanwege de crash. In het filmpje hierboven rijden ze uiteindelijk gewoon door, stappen niet eens uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef vosss het volgende:
Dan kloppen eerdere berichten dus ook niet dat deelnemers na hem gewoon doorreden. Deze stoppen in elk geval.
En terecht. Daar zijn de marshals voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Xebber het volgende:
[..]
Vanwege een gele vlag ja. Niet vanwege de crash. In het filmpje hierboven rijden ze uiteindelijk gewoon door, stappen niet eens uit.
De bijrijder stapte in ieder geval uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Xebber het volgende:
[..]
Vanwege een gele vlag ja. Niet vanwege de crash. In het filmpje hierboven rijden ze uiteindelijk gewoon door, stappen niet eens uit.
Heb je geen bril nodig?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kimiquote:Renault team boss Eric Boullier tells BBC Sport they may need to find a new driver, not reserve, if Kubica out for most of season. More soon
Op 3 minuut 48 ie ik ze toch echt gewoon uitstappen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Xebber het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, die arrogante saaie lul hoef ik niet meer te zien in de F1. Ik zou serieus overwegen of Heidfeld geen goede optie is. Hij heeft ervaring en ik ben overtuigd van zijn snelheid.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
https://twitter.com/andrewbensonf1/status/34554836074627072
[..]
Kimi
Hmm..niet mee eens! Kimiquote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, die arrogante saaie lul hoef ik niet meer te zien in de F1. Ik zou serieus overwegen of Heidfeld geen goede optie is. Hij heeft ervaring en ik ben overtuigd van zijn snelheid.
Gele vlag is langzaam rijden (ivm. ongeluk), rode vlag is stoppen, zo zijn die afspraken nou eenmaal.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Jos te zeggen heeft in zijn column in de Telegraaf !! Voornamelijk wat betreft het coureur zijn en het hebben van hobbies naast het Formule 1 racen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |