absoluutquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
Laten we zn copiloot ook even niet vergeten he. OK dat is niet zo een bekende naam als Kubica, maar als die vangrail een stukje verder de andere kant de auto in gegaan was dan was hij de sjaak geweest.
Ze mogen allebei van enorm geluk spreken als je het mij vraagt
aldus de Lotus sitequote:Lotus Renault GP has revised its driver line-up for this weeks test session in Jerez de la Frontera, Spain.
Vitaly will drive the R31 on Thursday and Friday, as originally scheduled. For Saturday and Sunday, the team will give mileage to Bruno Senna and will also evaluate Nick Heidfeld, who is a potential replacement for Robert Kubica as a race driver. The exact running order for the weekend will be confirmed on Friday evening.
Ben het helemaal eens met Brundlequote:When you look at the course and the trees and the walls and the drops and the barriers, it doesnt make a lot of sense to me that he was out doing that - in the close season, maybe.
maar dan Pools, Mclaren heeft zoiets op de neus btw!quote:
"Spoedig herstel Kubica" volgens Google translatequote:
Knap dat google weet dat Robert ook Kubica isquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
"Spoedig herstel Kubica" volgens Google translate
Is Doornbos niet ook gewond?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Knap dat google weet dat Robert ook Kubica is
Daar ben ik het ook wel mee eens. Natuurlijk is het spijtig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:02 schreef 0634 het volgende:
Waarom walgelijk. Hij beledigd toch niemand? Bovendien is het m.i. volkomen terecht commentaar.
Dat krijg je als je alleen het Pools overtikt en er Kubica (ipv Robert) achter plakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Knap dat google weet dat Robert ook Kubica is
Hey Bernie regel ff wat!quote:Citroën-baas: "Raikkonen mag naar de Formule 1"
10 februari 2011
Een van de coureurs die in het geruchtencircuit wordt genoemd om Robert Kubica te vervangen is Kimi Raikkonen. De Fin komt momenteel uit in het wereldkampioenschap rally, maar mocht hij naar de Formule 1 willen terugkeren, staat niets hem in de weg. Dat stelt Citroën-baas Olivier Quesnel.
Als hij wil vertrekken, kan ik hem niet tegenhouden. Hij is namelijk niets meer dan een klant van ons, zei Quesnel in een gesprek met het Franse RMC Sport. Hij heeft bij ons een auto gehuurd, maar rijdt met zijn eigen sponsoren. Hij mag doen wat hij wil. Ik denk wel dat Bernie Ecclestone en de sport hem graag terug zouden willen hebben, want hij is een geweldige coureur.
Hoewel Raikkonen in verband wordt gebracht met Renault, lijkt het geen serieuze optie voor de Britse renstal. Teambaas Eric Boullier gaf eerder aan dat testrijder Bruno Senna, Vitantonio Liuzzi en Nick Heidfeld in beeld zijn om Kubica te vervangen. Senna en Heidfeld zullen deze week in actie komen tijdens de test in Jerez.
Dat is niets meer dan een demonstratierondje/publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat alleen de grote F1 teams het doen. En dan nog niet altijd, zoals Buttons uitstapje naar de V8 supercar voor de GP van Australie.
Wat is daar walgelijk aan? Brundle heeft idd. gewoon gelijk met dit commentaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:36 schreef tong80 het volgende:
Walgelijk commentar van Brundle. Echt misselijkmakend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |