abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 18:53:08 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_92421583
Tering, ik hoorde het zojuist pas -O- Goddank dat ie niet meer in levensgevaar is en hij zijn hand kan behouden.

Hopelijk komt ie er weer dusdanig bovenop dat ie weer terug kan keren in de F1.

Toch een coureur die het in zich heeft om kampioen te worden; hij laat al jaren een sterk stijgende lijn zien in zijn ontwikkeling en ik zie hem graag racen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_92422493
Another update in just over 1 hour after surgeons are finished saving Kubicas future. All the best hope it goes well #F1
5 minutes ago via Twitter for Android
http://twitter.com/Formula1_com#

quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat hij minstens 20 miljoen bij elkaar geformule-eendt heeft :)
Hij racet pas sinds Hongarije 2006 in de F1, weet niet eens meer wie hij precies verving destijds. Dat was (toevallig?) op 6 augustus, dus dat is precies 4,5 jaar geleden. Hij zal ongetwijfeld een heel boel verdiend hebben maar een autocoureur wil maar één ding, dat blijkt vandaag wel weer.

Wel een gaaf maar lastig debuut... zie hier:
http://www.dailymotion.co(...)ary-2006-onboar_auto

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 19:25:09 ]
pi_92424216
Eric Boullier has said Robert will not have too have his hand amputated but he has lost a lot of blood threw the injuries #F1
20 minutes ago via Twitter for Android

Over the past half an hour surgeons have been working on Kubicas ligaments from a polish source #F1
less than 5 seconds ago via Twitter for Android

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 20:00:45 ]
pi_92425210
Kubica verdiende in 2010 7,5 miljoen, dus die 20 miljoen heeft ie wel gehaald denk ik zomaar :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92425434
In 2009 4,5 miljoen dus hij zal zeker een end op weg zijn :)
vosss is de naam,
pi_92425541
@ vosss, maar of het ze daar echt om te doen is? een miljoen meer of minder.... who cares als je volop in je carriere bezig bent. ;)

Zit nu op google die realtime te lezen maar daar word ik niet veel wijzer van, ik denk dat we voorlopig moeten wachten op nieuws van de officiële F1 twitter en/of Renault's twitter.
pi_92427092
Robert should be out of surgery soon. We hope to be able to give you another update in a couple of hours.
1 minute ago via Sprout Social
http://twitter.com/OfficialLRGP

Wie verstaat Italiaans?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 20:39:40 ]
pi_92427710
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
@ vosss, maar of het ze daar echt om te doen is? een miljoen meer of minder.... who cares als je volop in je carriere bezig bent. ;)
Als je sommige F1 coureurs ziet rijden dan denk ik echt dat die er puur voor het geld zitten.
Datzelfde denk ik ook over een groot aantal voetballers overigens.

:)
vosss is de naam,
pi_92427827
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Als je sommige F1 coureurs ziet rijden dan denk ik echt dat die er puur voor het geld zitten.

en voetballers kunnen ook nog eens zo dom zijn als het achtereind van [vul maar in] :D
  zondag 6 februari 2011 @ 20:49:51 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_92428482
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Kubica lijkt me nou niet echt het type coureur die er puur voor het geld zit. Het is een vechter, een racer. Dat hij er nou miljoenen voor vangt, tja, daar gaan we niet moeilijk over doen ;)

Maar dat terzijde, wat is en blijft die gozer lelijk :D
A murky, forgotten land.
pi_92428791
Op naar de BBC2, misschien weten ze bij Top Gear nog wat te melden.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:56:32 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_92429005
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nober het volgende:
BBC2 nog ergens online live te zien? Heb Digitenne en daar zit geen BBC1 en 2 bij :(
A murky, forgotten land.
pi_92429254
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

BBC2 nog ergens online live te zien? Heb Digitenne en daar zit geen BBC1 en 2 bij :(
Ja dat krijg je met een abbonement van 8,50 p/mnd... over een jaar is het op Veronica, heb geduld!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 februari 2011 @ 21:00:09 #114
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92429307
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nober het volgende:
Word dat niet op een woensdag opgenomen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_92429337
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Word dat niet op een woensdag opgenomen?
yup
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 6 februari 2011 @ 21:01:56 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_92429442
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja dat krijg je met een abbonement van 8,50 p/mnd... over een jaar is het op Veronica, heb geduld!
Och, ik kijk weinig TV en heb nog een bakbeest TV dus meestal is Digitenne voldoende voor mij.

Maar nu dus niet :(
A murky, forgotten land.
pi_92430966
http://www.flickr.com/pho(...)es/l/in/photostream/

hij heeft echt bizar veel geluk gehad, je kan gewoon door de wagen heenkijken..
pi_92431632
Als zanardi kan racen zonder benen dan moet kubica het toch zeker wel kunnen doen met 1 hand.
Ik heb goede hoop
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 6 februari 2011 @ 21:35:32 #119
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_92431902
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als zanardi kan racen zonder benen dan moet kubica het toch zeker wel kunnen doen met 1 hand.
Dat zeker, maar ik denk weet wel zeker dat als zijn hand niet volledig herstelt dat dat racen voor hem niet meer in de F1 zal zijn.

Maar we blijven duimen voor hem :Y

-Edit: dit is mijn 6000e post *O* w/
A murky, forgotten land.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:10:30 #120
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92434430
quote:
"We have to wait at least a week to see if his hand survives. " This is the first comment of Professor Igor Rossello after the operation that led right limb of Robert Kubica Hospital Santa Corona. At best, the twenty-six pilot Lotus Renault will again use his right arm only in one year. The limb has undergone a delicate operation to implant bone reconstruction, and reconnection of tissue vascularization.
Nog geen goede bron, maar dit seizoen (en volgend seizoen) lijkt dus over... Sterker nog, ik ben bang dat zijn hele carriere nu voorbij is :{
The line is a dot to you!
pi_92435014
Over Zanardi gesproken, in de Indycar hoef je geen 10 tot 15 knopjes op je stuur te bedienen, Je kan meer functies van je benen overnemen met je handen dan andersom in een racewagen. Clay Regazzoni is een andere rijder die met hand-gasgeven nog leuke dingen heeft gedaan met een racewagen. Je hoort nooit iets over een coureur met maar 1 arm die leuke dingen doet met een racewagen.

Van de kerk die steeds genoemd werd in de berichten is op de video beelden van de crash plek niets te vinden. In het persbericht van de manager staat dan ook dat Kubica de controle verloor op een oneffenheid in de weg en dat hij tegen de vangrail is gebotst en dat daarbij een stuk rail in de wagen/door de bodem is gegaan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 februari 2011 @ 22:20:25 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92435129
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef kepler het volgende:

[..]

Nog geen goede bron, maar dit seizoen (en volgend seizoen) lijkt dus over... Sterker nog, ik ben bang dat zijn hele carriere nu voorbij is :{
Adam Cooper heeft iets op zijn blog geschreven nu:

http://adamcooperf1.com/2(...)says-kubica-surgeon/
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 6 februari 2011 @ 22:20:56 #123
18695 KeRsTmAnNeKe
December my ass!
pi_92435169
Zanardi reed ook WTCC en geen Cart/Indycar/whatever die serie heet meer afaik na zijn ongeluk.

En waarom een coureur in je auto zetten, waar je auto voor omgebouwd moet worden, als je ook een 'gezond' coureur achter het stuur kan doen, of moet zijn dattie met 2 vingers in de neus kampioen kan worden... maar denk niet dat je nog mee kan komen met de top.
pi_92435730
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef Alleskids het volgende:
Je hoort nooit iets over een coureur met maar 1 arm die leuke dingen doet met een racewagen.
Volgens mij moest Alonso een paar jaar terug met een hand sturen omdat hij een knop in moest drukken voor KERS (dacht ik) en dat zat ergens aan de zijkant.

Edit:
Jenson Button has moved to diffuse the consternation surrounding footage of Fernando Alonso apparently taking one - or even both - of his hands off the steering wheel in order to operate Ferrari's F-duct during the Spanish Grand Prix.

Only introduced in Barcelona, the Scuderia's system is different to the one in Button's McLaren in that it requires the driver to use the back of his left hand - rather than the driver's knee - to block a vent and help stall the rear wing for improved straight-line speed, and, with Alonso unable to complete the manoeuvre and keep his hand fully on the wheel at the same time, on-board footage appeared to show him driving effectively 'no handed' as he also reached down to adjust the F10's brake bias.

Asked during Wednesday's FIA press conference whether he felt that the film highlighted a conflict with the governing body's 'Make Roads Safe' campaign, Button insisted that too much was being made of the situation.

"We're in a controlled environment, this is very different from driving on the road," the reigning world champion pointed out, "We are professionals, this is what we've grown up doing and we are supposed to be the best in the world at what we do. I think it's wrong to compare it to driving on the road.

"I think the way that we drive on the road is very different to the way we work on the circuit, and the way that we drive on the circuit. I'm a little bit surprised that you try to make out that they are the same.

"I think youngsters are probably more intelligent than [the media are] letting on. I think that they understand that driving on the road is very different than driving in a racing car. It hasn't changed for the last 50 years. There have been professionals in motorsport and there have been kids growing up and driving on the roads. That's not changed. I think kids these days understand the difference between what we do and driving on the M25 around London, for example."

Ferrari, meanwhile, has announced that it will not be using the F-duct at this weekend's Monaco Grand Prix [HERE] because the circuit does not have a straight where its employment would benefit the drivers.

"We're not using it for a reason," Felipe Massa confirmed, "It depends on the track when we use it, and it depends on the track when we don't use it. We always prepare the best for every track we go to so, if we don't have the F-duct on this track, it's because it's better without it. But, for sure, we're going to use it in other races."

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 22:37:08 ]
pi_92436220
Dat Renault Senna een geschikte vervanger vindt mocht Kubica toevallig een keer een race missen, ok.

Maar het lijkt er op dat Kubica een groot deel van het seizoen is uitgeschakeld, of zelfs langer. Kan me niet voorstellen dat Renault dit seizoen van Petrov en Senna (met allebei maar 1 seizoen ervaring) af wil laten hangen. Wie gaat die auto ontwikkelen?

Zou Heidfeld morgen een telefoontje krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')