http://www.gpupdate.net/e(...)er-high-speed-crash/quote:The second and latest statement from Lotus Renault GP, released at 15:04 Italian time (GMT +1), reads as follows:
After undergoing extensive medical checks this morning, Robert Kubica has been diagnosed with multiple fractures to his right arm, leg and hand. He is currently undergoing surgery at the Santa Corona Hospital in Pietra Ligure.
Robert suffered a high-speed accident this morning while competing in the Ronde di Andora Rally.
Daniel Morelli, Robert's manager, will be available for the press in front of the hospital emergency entrance at 16h30 CET (GMT +1).
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie gaat er dan ook in een Skoda rijden als je F1-coureur bent.
gpupdate.netquote:De rechterhand van Robert Kubica zal niet geamputeerd hoeven worden. Dat heeft zijn manager Daniel Morelli bekendgemaakt tijdens een persconferentie in Italië. Het is echter nog onzeker of de Poolse coureur de volledige functionaliteit in zijn hand zal terugkrijgen.
Rond 14.00 uur vanmiddag is dokter Igor Rossello begonnen aan de operatie aan de hand van Kubica, waarvan nog altijd niet exact bekend is wat ermee in de hand. Vast staat dat de Renault-rijder meerdere breuken heeft opgelopen en dat er interne bloedingen zijn, die Rossello probeert te stoppen, maar het is niet bekend of er eventuele blijvende schade zal zijn.
De operatie zal nog zeker tot 20.00 uur duren, waarna er meer informatie wordt verwacht.
kan ie in elk geval z'n beste beentje weer voor zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef D. het volgende:
Waarschijnlijk is er straks 'niets aan de hand'
We zullen voor hem duimenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
kan ie in elk geval z'n beste beentje weer voor zetten
Ik gok zomaar dat hij minstens 20 miljoen bij elkaar geformule-eendt heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef CarlosJacques het volgende:
Ongepast hoor, een beetje bijdehand lopen doen. Ik hoop wel dat Robert weer op z'n pootjes terecht komt want zonder Formule 1 heeft Kubica echt geen been om op te staan. Ik hoop dat ie wat centjes achter de hand heeft gehouden voor het geval dat hij niet meer kan racen..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |