Kubica levensgevaarlijk gewondquote:Coureur Robert Kubica is vanmorgen levensgevaarlijk gewond geraakt na een zware crash in de Ronde di Andora, in de buurt van Genua. Italiaanse medische diensten laten weten dat de Pool er slecht aan toe is.
In zijn Skoda Fabia vloog Kubica met hoge snelheid uit de bocht en kwam tot stilstand tegen de gevel van een kerk. Per helikopter werd de coureur naar het ziekenhuis gebracht. Artsen lieten vervolgens weten meerdere breuken te hebben vastgesteld. De rijder is nog niet buiten levensgevaar.
quote:De co-rijder Jakub Gerber raakte niet gewond bij het ongeluk
idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hij rond deze tijd aan dat soort activiteiten mag deelnemen van het team, verbaast me.
Ja beetje vreemd dat het team dit toe staat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hij rond deze tijd aan dat soort activiteiten mag deelnemen van het team, verbaast me. Gelukkig hebben ze zat testrijders bij het team maar dit zal de ontwikkeling van de nieuwe auto niet erg ten goede komen.
quote:zoals vermeld op de website van il Giornale Vostro, de Poolse chauffeur is bewust en in het ziekenhuis Santa Corona in Pietra Ligure. na de eerste diagnose was een gebroken been op verschillende plaatsen, met inbegrip van het dijbeen. bestuurder bij bewustzijn is, en volgens de Italiaanse ANSA bureau - was ernstig gewond. Volgens recente rapporten, "La Gazzetta dello Sport ', Robert Kubica, in aanvulling op zijn been, heeft ook een gebroken arm op de hoogte van de pols en het risico van verlies van zijn hand.
raikkonen had toch geen belangstelling meer in F1? ik denk eerder dat ze ergens een ervaren coureur vandaan halen die een "teststoeltje" heeft ergensquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef rooneyelst het volgende:
nou hup raikkonen in die wagen en knallen
Laat die jongens lekker aan dit soort events deelnemen joh.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat het team dit toe staat.
verlies van hand? WTFquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb op een Poolse website gekeken en google chrome laten vertalen :
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
en het risico van verlies van zijn hand
bron? Ik ken zelf een beetje pools geen translator nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb op een Poolse website gekeken en google chrome laten vertalen :
[..]
http://sport.interia.pl/f(...)trasie-rajdu,1593383quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
bron? Ik ken zelf een beetje pools geen translator nodig.
ik ook niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij ligt zijn website plat?
ik kan hem iig niet bereiken
denk niet alleen dit seizoen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ziet er niet goed uit die foto's, hopelijk komt hij er weer bovenop, maat dit seizoen kan hij wel vergeten. Ook stom dat hij nog mee mag doen met dit soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |