Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald momentquote:
Je wordt eentonig, koffie ja.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald moment
Of dingen in andermans karretje leggenquote:
[..]
Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald moment
Ik ga eerst Cider halen in de zweede super, en dan hotdogequote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Lithia het volgende:
Je hebt toch wel de hotdogs later gekocht?
Ikea hotdogs.
Meer ruimte, meer omzet?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
De Ikea hier in de buurt gaat van 11.000m2 naar 38.000m2, en dan nog een eigen parkeergarage erbij plus een eigen afrit van de snelweg.
Waar slaat dat op.
Gezellig dagje uitquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of dingen in andermans karretje leggen
Hoeiquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
De Ikea hier in de buurt gaat van 11.000m2 naar 38.000m2, en dan nog een eigen parkeergarage erbij plus een eigen afrit van de snelweg.
Waar slaat dat op.
Veel goedkoper krijg je kattenvoer niet iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Lithia het volgende:
Je hebt toch wel de hotdogs later gekocht?
Ikea hotdogs.
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?quote:
Ze bouwen het zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar slaat dat op.
Volgens mij mag dat hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben daar één keer geweest. En toen at ik een softijsje, en die vulde ik steeds bij zonder te betalen
Gewoon zorgen dat hij te eten heeft, kauwt 'ie wel een eind weg en loopt hij als een mak lammetje de rest achterna.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?
Tegen de stroom in, dan ben je na het magazijn meteen bij de prullaria afdelingen en ook die hebben afsteken!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Het is idd een crime om 1 bepaald item te moeten hebben van Ikea... Al dat slenterende volk
Laat hem ook gewoon lekker voetbal kijken/ wow spelenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.quote:
Zeg dat nou nietquote:
Jeejquote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.
Ah dacht dat je die ook eindeloos kon vullen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.
Hij geeft niks om voetbalquote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem ook gewoon lekker voetbal kijken/ wow spelen
/wow spelen staat er ookquote:
Joehoequote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
HoeiWaar woon jij?
Ik voel een IKEA meeting opkomen
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in Londonquote:
je dochter is lesbi?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in London
M'n oudste is een zoon, de jongste is een dochterquote:
Dan ga ik ook WOW spelenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in London
mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n oudste is een zoon, de jongste is een dochter
Je gaat nu met droge ogen beweren dat lekkere wijven WoW spelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik niet, voor mij is het véééél te ver rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef algebra010 het volgende:
Ik ga vaak heen en niks kopen, gewoon om te bewijzen dat het kan.
Maar je begeleiders gaan wel mee neem ik aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef algebra010 het volgende:
Ik ga vaak heen en niks kopen, gewoon om te bewijzen dat het kan.
IKEA in Duiven is nu 24.000 m2, geen 11.000 m2quote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die Ikea is in Duiven. Hij gaat trouwens geen dag dicht tijdens de verbouwing
Da's bij Arnhem?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die Ikea is in Duiven. Hij gaat trouwens geen dag dicht tijdens de verbouwing
Het is vanuit hier ook wel een half uur, drie kwartier... Maar naast de IKEA is een BurgerKing dus als je dat nou combineert is het het waard.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, voor mij is het véééél te ver rijdenEn ik mag nog niet met de auto
Ikea-kennertje hoor die Adelantequote:Op zondag 6 februari 2011 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA in Duiven is nu 24.000 m2, geen 11.000 m2
Ik eet liever in een normaal restaurantquote:Op zondag 6 februari 2011 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is vanuit hier ook wel een half uur, drie kwartier... Maar naast de IKEA is een BurgerKing dus als je dat nou combineert is het het waard.
Uit Zweden he!?!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ikea-kennertje hoor die Adelante
Daarom ben je een lekker wijf dusquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:
Oh ja, dat was het. Die parkeergarage wordt bijna net zo groot als de Ikea zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA in Duiven is nu 24.000 m2, geen 11.000 m2
Smalland ligt naast Vlieland?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef keukenkwastje het volgende:
*ding*dong* Yvonne wil graag worden opgehaald uit Smalland
ok,ok, Smålandquote:
Groningenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Renesite het volgende:
Wij krijgen een van de grootste IKEA's van de wereld!!!
!!!
Zondagen moet je NIET NIET NIET NIET bij het Sontplein in Groningen willen komen. LEVENSMOE!!
Het is op zaterdagen Duitsland2quote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Groningen
Wat dachten ze, dam komen daar ook eens mensen?
Het is anders wel heel erg druk daar.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Groningen
Wat dachten ze, dam komen daar ook eens mensen?
Wij hebben Europa's grootste IKEA-restaurant en krijgen na de verbouwing Europa's grootstse Swedish Food Marketquote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Renesite het volgende:
Wij krijgen een van de grootste IKEA's van de wereld!!!
!!!
Zondagen moet je NIET NIET NIET NIET bij het Sontplein in Groningen willen komen. LEVENSMOE!!
Wij als in Marokko of Wij als in Rotterdammers?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Wij hebben Europa's grootste IKEA-restaurant en krijgen na de verbouwing Europa's grootstse Swedish Food Market.
Marokko heeft inderdaad Europa's grootste IKEA-restaurant.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij als in Marokko of Wij als in Rotterdammers?
Falafelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokko heeft inderdaad Europa's grootste IKEA-restaurant.!
Je weet het niet met die Marokkanen he, is weereens wat anders dan couscousquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga altijd gehaktballen eten bij dat restaurant met een krantje en wacht dan tot die vrouwen klaar zijn. Uurtje later heb ik precies de krant uit en help ik met de auto inladen.
Tot die vrouwen klaar zijn. Niet mijn vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij?
Biblebelt woon je hč?
Daar mag het?
jajajajajajajajajaj, lul je er maar uit!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot die vrouwen klaar zijn. Niet mijn vrouwen.
Je 2e grammaticale faal van vandaag.
hahahaha, we kunnen ook een IKEA-meet in Grun doenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef Chandler het volgende:
Iteeeeeejer rulez! zou samen met hem de wekkers wel willen zetten, en Yvonne er dan met een stoel voorzetten
Zusje, schoonmoeder, vriendin en zulks.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajajajajajajajajaj, lul je er maar uit!
die vrouwen, als in? buufs, zussen, halve dorp?!
Zaandam had Europa's eerstequote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar wij hebben Europa's grootste McDonald's
Waar zit die dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar wij hebben Europa's grootste McDonald's
Cactus in je stevenmacquote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ahh een verlichte flamingo, altijd al willen hebben
Geef ze zelf de auto meequote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zusje, schoonmoeder, vriendin en zulks.
Nee, ik wil die misvormde dildo!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ahh een verlichte flamingo, altijd al willen hebben
que?quote:
Ook Duivenquote:
Cactus is het volgends Adelantequote:
Ik vind niet dat je de McDonalds een restaurant moet noemenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook Duiven. Weet het trouwens niet heel zeker, maar dat hoorde ik ooit. Het is in ieder geval het grootste "restaurant" van Nederland.
Het is gewoon een hamburgerrestaurant.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je de McDonalds een restaurant moet noemen
Waar staat die dan?!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe tuin assortiment is wel humor, een verlichte flamingo in je tuin
Nu nog in Zweden, vanaf maart in NLquote:Op zondag 6 februari 2011 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar staat die dan?!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/allproducts/
IKEA Barendrechtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu nog in Zweden, vanaf maart in NL
Kun je mooi nogmaals gaan! Wel snel trouwens, want de laatste keer ging je nog naar Sliedrecht en die's al vijf jaar dicht
Ik ga de laatste tijd naar Bredaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu nog in Zweden, vanaf maart in NL
Kun je mooi nogmaals gaan! Wel snel trouwens, want de laatste keer ging je nog naar Sliedrecht en die's al vijf jaar dicht
Die is ook mooi!quote:
Ben je er recent geweest?quote:
Kennis is macht!quote:
Tering, ook al? Breda in de verbouwing, Barendrecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je er recent geweest?
Ze zijn al een jaar aan het verbouwenHeel die zaak meurt naar riool
Paar maanden terug, maar stiefbroer werkt er dus die neemt die stank telkens mee naar huis, of dat komt omdat die in de spoelkeuken staat.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
hahahaha, we kunnen ook een IKEA-meet in Grun doen
Je stiefbroer werkt bij de Ikea maar je hebt nooit die ballen gehad, neger wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit zweedse gehaktballetje van de IKEA op, kan iemand mij vertellen wat voor smaaksensatie dat in je mond geeft?
Alsof er een kabouter op je tong poept!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit zweedse gehaktballetje van de IKEA op, kan iemand mij vertellen wat voor smaaksensatie dat in je mond geeft?
Met die familypas kun je workshop doen he!?!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, ook al? Breda in de verbouwing, Barendrecht.
En voor Adé: ik heb zelfs een Familiapasen ben 3 weken geleden nog in Breda geweest, tegen de stroom in uiteraard
quote:IKEA FAMILY ACTIVITEIT
Achter de schermen bij het IKEA Concept Center
Voor iedereen die wel eens achter de schermen wil kijken bij het IKEA Concept Center in Delft organiseren wij een Backstage Tour. In het IKEA Concept Center worden alle IKEA managers wereldwijd getraind en de IKEA winkel in Delft speelt hier een heel belangrijke rol in. Deze tour biedt de gelegenheid om eens achter de schermen te kijken van de winkel, het opleidingscentrum en meer. Je komt op plaatsen die normaal gesproken gesloten blijven voor het winkelende publiek.
Datum: donderdag 17 februari
van 18.30 tot 21.00 uur
Aanmelden is noodzakelijk.
Gewoon. Vlees met jam en een gore soort jus.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
hahahaha, we kunnen ook een IKEA-meet in Grun doen
quote:
Ze hebben ook appel.quote:
In Groningen-IKEA meetquote:
Dat gaat me weer net iets te verquote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met die familypas kun je workshop doen he!?!
Zelfs achter de schermen kijken
[..]
Mag toch niet kunnen, heb ik liever een Mediamarkt meetingquote:
oeh, oeh, wanneer? ik wilde daar sowieso een tapijt kopen.quote:
Erger nog, jij en ik gaan het organiserenquote:
Nee, ik organiseer niks. Ik zijt een man.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erger nog, jij en ik gaan het organiseren
Daarom moet jij dus helpen, anders wordt het niks!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Renesite het volgende:
Nee, ik organiseer niks. Ik zijt een man.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Daarom moet jij dus helpen, anders wordt het niks!
Duiven heeft geen parkeerplaatsen meer he, je moet met pendelbusjes naar ver weg gelegen plekkenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet van de week naar die in Duiven. Maar nu moet je nog via de Makro-afrit
Ik ging altijd in Haarlem, daar kende ik alle shortcuts. In Duiven ben ik pas 1x geweest dus daar ken ik de snelle route nog niet. Maar misschien doe ik dan de Yvonneroute wel deze keer
Heeft iedere IKEAquote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
De shortcut in Groningen is trouwens weinig aan aangezien die Ikea twee verdiepingen heeft.
Zet ik hem bij de Makro. Ik heb een pasjequote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Adelante het volgende:
Duiven heeft geen parkeerplaatsen meer he, je moet met pendelbusjes naar ver weg gelegen plekkenSucces!
Ga jij het maar regelen. ik ben nog maar een keer geweest in Groningen. Jij hebt meer wetenswaardigheden. Die zijn nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
De shortcut in Groningen is trouwens weinig aan aangezien die Ikea twee verdiepingen heeft.
OFDAT ER NOG MEER LEUKS KOMT!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duiven heeft geen parkeerplaatsen meer he, je moet met pendelbusjes naar ver weg gelegen plekkenSucces!
Of je gaat gewoon via de uitgang naar binnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef Yaros het volgende:
Ik kom ook in Groningen!
Je kunt trouwens in drie minuten bij de uitgang komen als je wil! Ga via de roltrap omhoog gelijk via het restaurant naar beneden en je bent al op de begane grond. Vervolgens via sluiproutes kom je binnen drie minuten bij de hotdogs, de milkshakes en de donutsIn Groningen tenminste!
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
OFDAT ER NOG MEER LEUKS KOMT!
Doe eens wat tipjes van sluiers oplichten?
Is mogelijk, alleen niet wanneer er HORDES duitsers de roltrap af komen rollen. Dan moet je die ontwijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon via de uitgang naar binnen.
Dan kom je toch bij de kassa terecht?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt er veel verstand van zo te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is mogelijk, alleen niet wanneer er HORDES duitsers de roltrap af komen rollen. Dan moet je die ontwijken.
Jij werkt er toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Ik haal m'n info van ikea.se en van familie die er werkt
Nu niet meer hoor. De showroom en restaurant zijn klaar met verbouwen, nu is de Market Place aan de beurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren voorbij gereden maar de parkeergarage staat nog vol bouwmateriaal en de voorgevel ontbrak grotendeels.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. De showroom en restaurant zijn klaar met verbouwen, nu is de Market Place aan de beurt.
Ikea Duiven toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar slaat dat op.
Dat voorgevel die je mist is een nieuw bijgebouwde ruimte en zijn nog niet klaar met het gevelen van de buitenkanten.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren voorbij gereden maar de parkeergarage staat nog vol bouwmateriaal en de voorgevel ontbrak grotendeels.
Al kan dat ook met de storm te maken hebben aangezien het vrij open ligt aan de Oude Maas
Kan, dan moet je heel hard een rolbaan oprennen en over mensen heen springen!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Die was 28.000m2 geen 11.000m2quote:
Ah vandaar. Het is wel een van de minder drukke IKEA's. Vergeleken met bijvoorbeeld Delft helemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat voorgevel die je mist is een nieuw bijgebouwde ruimte en zijn nog niet klaar met het gevelen van de buitenkanten.
En het is rommeling door het weer van de afgelopen weken. Eerst de sneeuw, nu de wind. Maar van binnen gaat het er steeds mooier en topper er uit zien.
Oh.quote:
Nee, teveel moeitequote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Dan ga je alleen, QGeen zeurende vent achter je aan, alleen maar voordelen
Heldin.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, teveel moeiteStiekem wil ik alleen voor de hotdogs
Al 5 jaar niet meer ofzoquote:
Haha je hebt voor de ikea gewerktquote:
Hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha je hebt voor de ikea gewerkt
Jij doet dat ook?quote:
Schijnt best een redelijke werkgever te zijn. Bonussen in het weekend, goeie bedrijfsuitjes waar massale orgies plaatsvinden etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha je hebt voor de ikea gewerkt
Klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schijnt best een redelijke werkgever te zijn. Bonussen in het weekend, goeie bedrijfsuitjes waar massale orgies plaatsvinden etc.
Een Maroc die werkt. WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHHAquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht dat jullie bazen waren Ade en Ous, maar nu blijkt gewoon dat jullie elke middag Ljusdals en Havbrös staan uit te pakken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef 9611Niels het volgende:Ik dacht dat jullie bazen waren Ade en Ous, maar nu blijkt gewoon dat jullie elke middag Ljusdals en Havbrös staan uit te pakken.
Ah sinds Sliedrechtquote:
Hoeveel Ikea's ben jij geweest manquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Boh wat was Sliedrecht klein zeg vergeleken met Barendrecht en Breda.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoeveel Ikea's ben jij geweest man
quote:
Wat heb jij vandaagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:
Dat kun je helemaal niet weten man, toen was je net geboren!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
boh die shit ziet er goed uitquote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef Crimyclown het volgende:
Aan het eind van de dag maakt een Almondy taart van de IKEA alles weer goed.
[ afbeelding ]
Toen was jij toch ook al lang en breed 18 jaar 18?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet weten man, toen was je net geboren!
Ooooh, je bedoelt het kinderparadijs
Dat kende gij helemaal nie weten man!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet weten man, toen was je net geboren!
Ooooh, je bedoelt het kinderparadijs
Ik heb kinderen, die wilden vroeger naar IKEA, voor het kinderparadijsquote:
Toen ik hoorde dat ik op een gegeven moment te oud was voor het speelparadijs heb ik lopen janken als een gek. Mijn ouders hadden ook moeten jankenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, die wilden vroeger naar IKEA, voor het kinderparadijs
Oh ja! you're scottishquote:
Iersquote:
Oeps, foutjequote:
Die is smerig machtig.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
[..]
Mijn opa zou zich in zijn graf omdraaienquote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeps, foutjeDa's bijna WW3-waardig een Ier schot te noemen.
Cheer up, ik had je ook Brit kunnen noemen
En je overgrootvader heeft voor 99,999999% zeker in WO1 gevochten.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn opa zou zich in zijn graf omdraaien
Nee mijn opa en overgrootvader waren beide hoog bij de Ira en die vochten hun eigen oorlog uit met de Engelsequote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je overgrootvader heeft voor 99,999999% zeker in WO1 gevochten.
Niet in het leger?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn opa en overgrootvader waren beide hoog bij de Ira en die vochten hun eigen oorlog uit met de Engelse
Ierland heeft nooit een leger gehad volgens mij, op de Ira na dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet in het leger?
Hmm, een van de weinigen.
Paasopstand?
IRA is uit de Paasopstand voortgekomen meneerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ierland heeft nooit een leger gehad volgens mij, op de Ira na dan.
Ik weet het verder eigelijk niet.
Heb een Iers paspoort maar ben gewoon in Nederland geboren enzo
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef utopie het volgende:
yvonne, kan je voor het doorsturen van een DM gebanned worden? Een DM is toch niet privé ? Daar is een PM toch voor?
Ik weet alleen dat mijn opa zijn begravenis live was op Ierse tvquote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
IRA is uit de Paasopstand voortgekomen meneer
DMquote:Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Het heeft wél met gewone netiquette te maken.
Privacy respecteren
Ik meen mij te herinneren dat danny zei dat ook dm's privé zijn en niet doorgestuurd of gepost mogen worden. Kan fout zitten,maar goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef utopie het volgende:
yvonne, kan je voor het doorsturen van een DM gebanned worden? Een DM is toch niet privé ? Daar is een PM toch voor?
Een dagje naar de IRA op zondag is ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
IRA is uit de Paasopstand voortgekomen meneer
Paupers die niet hun eigen merk potloden kunnen betalenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn jaszak zit nog vol met die potloodjes van de vorige keer.
Jij hebt je eigen merk potloden?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Paupers die niet hun eigen merk potloden kunnen betalen
van facebookquote:Hide and seek extreme - the ikea anarchy
Tijd - zaterdag 2 april ˇ 14:00 - 17:00
where - Ikea Groningen
Everyone will be split into two teams - hiders and seekers.
hiders will wear white headbands/strings. you'l have roughly 10 minutes to hide before the seekers come-a-lookin. no hiding in the cafeteria or the toilets. if a seeker spots you, feel free to run. you are only 'caught' if you get hit by a water gun. be wary of ikea security.
seekers will wear black headbands and carry small water guns (these should be hidden. preferably in a coat). you only catch a hider if you can hit him/her with a blast from your water gun. do NOT hit random people.
two rounds. teams will be switched so everyone has a chance to go nuts.
Important note - there is a chance everyone will be provided with walkie-talkies. if you see security coming for you, announce it and everyone who hears should get the hell oughta there.
Nou. dan gewoon niet doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat danny zei dat ook dm's privé zijn en niet doorgestuurd of gepost mogen worden. Kan fout zitten,maar goed.
Ze moeten is HB-potloden laten introduceren! :-)quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn jaszak zit nog vol met die potloodjes van de vorige keer.
Schitterende reclame!quote:
http://www.facebook.com/ikeacatsquote:
18,236 people like thisquote:
Ik vind ze leukquote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
18,236 people like this
Yvonne Helsinga
haha
Binnenkort een meetquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
Ikea
Yvonne wanneer gaan we shoppen bij de Ikea?
MUST. HAVE. NOW!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Adelante het volgende:
Yvonne de roze flamingo lampjes zijn binnen in Barendrecht
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht dat jullie bazen waren Ade en Ous, maar nu blijkt gewoon dat jullie elke middag Ljusdals en Havbrös staan uit te pakken.
goddamn waarom weet je ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Adelante het volgende:
Yvonne de roze flamingo lampjes zijn binnen in Barendrecht
Ze werkt bij Ikea manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |