Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald momentquote:
Je wordt eentonig, koffie ja.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald moment
Of dingen in andermans karretje leggenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de lolbroek is iteejer want die stiefelt meteen naar de kookwekkers om die dingen af te laten gaan op een bepaald moment
Ik ga eerst Cider halen in de zweede super, en dan hotdogequote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Lithia het volgende:
Je hebt toch wel de hotdogs later gekocht?
Ikea hotdogs.
Meer ruimte, meer omzet?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
De Ikea hier in de buurt gaat van 11.000m2 naar 38.000m2, en dan nog een eigen parkeergarage erbij plus een eigen afrit van de snelweg.
Waar slaat dat op.
Gezellig dagje uitquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of dingen in andermans karretje leggen
Hoeiquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
De Ikea hier in de buurt gaat van 11.000m2 naar 38.000m2, en dan nog een eigen parkeergarage erbij plus een eigen afrit van de snelweg.
Waar slaat dat op.
Veel goedkoper krijg je kattenvoer niet iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Lithia het volgende:
Je hebt toch wel de hotdogs later gekocht?
Ikea hotdogs.
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?quote:
Ze bouwen het zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar slaat dat op.
Volgens mij mag dat hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben daar één keer geweest. En toen at ik een softijsje, en die vulde ik steeds bij zonder te betalen
Gewoon zorgen dat hij te eten heeft, kauwt 'ie wel een eind weg en loopt hij als een mak lammetje de rest achterna.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?
Tegen de stroom in, dan ben je na het magazijn meteen bij de prullaria afdelingen en ook die hebben afsteken!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Het is idd een crime om 1 bepaald item te moeten hebben van Ikea... Al dat slenterende volk
Laat hem ook gewoon lekker voetbal kijken/ wow spelenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat een hel het is voor een man om mee te moeten naar IKEA?
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.quote:
Zeg dat nou nietquote:
Jeejquote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.
Ah dacht dat je die ook eindeloos kon vullen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Softijs niet, vanwege hygiëne, omdat iedereen met z'n schurft die kartonnen 'coontjes' af loopt te lebberen en vervolgens dat ding weer in die automaat drukt.
Hij geeft niks om voetbalquote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem ook gewoon lekker voetbal kijken/ wow spelen
/wow spelen staat er ookquote:
Joehoequote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
HoeiWaar woon jij?
Ik voel een IKEA meeting opkomen
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in Londonquote:
je dochter is lesbi?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in London
M'n oudste is een zoon, de jongste is een dochterquote:
Dan ga ik ook WOW spelenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff serieus, door WOW heeft m'n oudste een megamooie vriendin en woont nu al 4 jaar in London
mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n oudste is een zoon, de jongste is een dochter
Je gaat nu met droge ogen beweren dat lekkere wijven WoW spelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik niet, voor mij is het véééél te ver rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef algebra010 het volgende:
Ik ga vaak heen en niks kopen, gewoon om te bewijzen dat het kan.
Maar je begeleiders gaan wel mee neem ik aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:01 schreef algebra010 het volgende:
Ik ga vaak heen en niks kopen, gewoon om te bewijzen dat het kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |