gisteren werd duielijk gezegd op twitter dat het vandaag zou gebeuren , alleen er was verwarring en kwamen vragen vanwege de foto waar ze al in "trouwkleding "stonden ,.. werd dus gespeculeerd waarom ze dat hadden gedaan ...( bewijs dat ze daar wouden gaan trouwen )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Volgens mij nogal wat onduidelijkheid over of het nou al was geweest of dat het nog moest gebeuren (bij ons i.i.g)
en zag je het, het kind had zoiets ach ik zie alles helemaal echt hier zouden kinderen gaan krijsenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. gaat van hand naar hand dat kind
ze bidden echt samen eerst hielpen de christenen de moslims en nu andersom wauwie mooi !!!!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef shomila het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Loud speaker praises revolution saying "not one church was burned! We will pray with our Christian brothers and sisters today" #egypt
34 seconds ago
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef shomila het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Loud speaker praises revolution saying "not one church was burned! We will pray with our Christian brothers and sisters today" #egypt
34 seconds ago
Daar een pic van zien te krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef -jos- het volgende:
IvanCNN Ivan Watson
Egyptian evangelical Christians sing songs in Tahrir Square. Copts held handsMuslims, held up cross and Koran side by side. #Egypt
ik heb nie gezien ..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zag je het, het kind had zoiets ach ik zie alles helemaal echt hier zouden kinderen gaan krijsen
Ze zijn bang dat ze het plein, waar de hele wereld naar kijkt, kwijtraken als ze een mars gaan houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gaan deze mensen nog een lopende mars houden of blijven ze weer alleen op het plein.
indd.!!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Daar een pic van zien te krijgen
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nie gezien ..
( tja die kinderen denk ik zoiezo wat meer gewend daar ... )
en indd. heetf wel ff het mooiste overzicht dan- zijn maar klein , de rest van de dag staan de naar konten te kijken
, hij;s allang blij dat ie keer wat anders ziet
-
ja waren er 2, 1 in wit skipak met wantjes en vlaggetje in het mutsje en 1 in het rozequote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is b.t.w. echt babytje , ( ik dacht kindje van jaar of 3 )
maarre nog een klein kindje zie je, in het rose he ?
ja dat is ook wel zo ,maar goed, ze zijn indd. wel anders daar, en heel andere dingen gewend , ik denk ook dat ze echt willen dat hun "nageslacht "hier bij is .. ze doen het tenslotte o.a voor hun , word geschiedenis geschreven , word later gezegd ,"ja jij was er ook bij" , jij bent het halve plein nog rondgegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar vond het zo een leuk gezicht en dat vlaggetje in dat mutsje, al zullen wij zoiets niet in ons hoofd halen je kind ze mee te nemen ook omdat het altijd gevaarlijk blijft als er paniek uit breekt, en lijkt wel of ik op koningendag ben, zulke muziek draaien ze hier dan ook altijd keihard
Nee niet echt hele schokkende dingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef BerryKl het volgende:
Heb ik gister of vandaag nog wat gemist?
"ja jij was er ook bij" ,[i] jij bent het halve plein nog rondgegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo ,maar goed, ze zijn indd. wel anders daar, en heel andere dingen gewend , ik denk ook dat ze echt willen dat hun "nazaad"hier bij is .. ze doen het tenslotte o.a voor hun , word geschiedenis geschreven , word later gezegd ,"ja jij was er ook bij" , jij bent het halve plein nog rondgegaan
En wel meerdere ook, dus die verschijnt vast wel ergens op internet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Zag wel een fotograaf er geloof ik tussen staan foto`s van ze te nemen komen we vandaag wel ergens tegen
kej, had ik het toch goed gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja waren er 2, 1 in wit skipak met wantjes en vlaggetje in het mutsje en 1 in het roze
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef Flashbox het volgende:
RGjournalist Zojuist besloten. RTL blijft nog paar dagen in Caïro. #egypte half a minute ago via HootSuite
ik zou kei trots zijn op mezelf als ik dat later zou horen van mn ouders .. cewl man !!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
"ja jij was er ook bij" , jij bent het halve plein nog rondgegaan
Jep. Mensen worden altijd opgevoed met een zwart/wit goed/slecht beeld. Al in kindertekenfilms wordt dit soort indoctrinatie toegepast. Dit wordt vervolgens door de politiek misbruikt om mensen uit elkaar te drijven. Daarom is wat hier gebeurd zo geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef xFriendx het volgende:
Mooiste is toch wel dat samen bidden en elkaar beschermen. Waar zo'n beetje de hele wereld tegenstellingen kent, smelt het daar samen.
Ja was dat overal maar zoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef xFriendx het volgende:
Mooiste is toch wel dat samen bidden en elkaar beschermen. Waar zo'n beetje de hele wereld tegenstellingen kent, smelt het daar samen.
ja, bidden en de rest hand en hand erom heen, krijg er steeds kippenvel van en hoop ook dat ooit, al zullen wij het misschien niet meemaken maar dat het ooit zo kan op deze wereld, gewoon naast elkaar geloof of geen geloofquote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef xFriendx het volgende:
Amenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, bidden en de rest hand en hand erom heen, krijg er steeds kippenvel van en hoop ook dat ooit, al zullen wij het misschien niet meemaken maar dat het ooit zo kan op deze wereld, gewoon naast elkaar geloof of geen geloof
*hoort gelijknamig liedje*quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze hebben letterlijk en figuurlijk de tijd van hun leven
ooohh hoor ze gaan via die stream !! jaja .. het klinkt weer super !!!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne LIVE FEED from Tahrir Square #Egypt #Jan6 http://www.ustream.tv/cbsnews #Jan25
(nieuwe live stream)
Er was toch ook al een nieuwe vlag? Egyptische vlag met christelijk kruis en islamitische maansikkel in het midden?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef -jos- het volgende:
IvanCNN Ivan Watson
Egyptian evangelical Christians sing songs in Tahrir Square. Copts held handsMuslims, held up cross and Koran side by side. #Egypt
ooh die hebik nog niet gezien volgens mij ... zien!!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was toch ook al een nieuwe vlag? Egyptische vlag met christelijk kruis en islamitische maansikkel in het midden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |