quote:Op zondag 6 februari 2011 09:10 schreef Nielsch het volgende:
SwJ, deze mag wel dicht..
OW NEEEEEEEE!! HAHAHAHA
wie?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]droom je ook van SwJ of dat nog net niet??
hihi dat rijmtquote:Op zondag 6 februari 2011 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond SwJ aardig, streng wel maar rechtvaardig.
Waar ben jij nou weer mod van?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef ElmoFan het volgende:
ik blijf er bij dat SwJ 1 van de beste mods van Fok was
hotpantsquote:
Het is SwJ.quote:
Waarom ben je weg?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Heb jij de pm daarover niet gekregen?
Sinds wanneer is dat?quote:
Om verschillende redenen, waarvan ik het niet netjes zou vinden om ze hier voor de schermen te posten. Laten we het er op houden dat ik er niet mee om kon gaan.quote:
Oh goed dat ik het weet! Ik ben hier nog nooit geweest namelijk, dank je voor de tipquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Nooit spelfouten in ONZ maken yvonne, daar wordt gelijk op gereageerd
Het gaat hard achteruit iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
Wrom is hij geen mod meer wtf is dit voor gezeik.
Steven ook geen mod.
Tijd voor revolutie
In haar jonge jaren sliep men nog in berenvelletjes.quote:
SINDS WANNEER IS DAT DAN?!quote:
1972 bij het invoeren van de 'nieuwe' spellingquote:
quote:
ergens in de 19e eeuw denk ikquote:Het woord pyjama komt oorspronkelijk via het Hindiwoord pajama uit het Perzische woord Payjama dat letterlijk beenbekleding betekent. Het woord is in de 19e eeuw de Engelse taal binnengekomen en is van daar uit het Nederlands binnengedrongen.
De Engelse kolonisten hebben het van oorsprong Indiase kledingstuk geïntroduceerd als nachtkleding.
Nee heul vroeger was het piyamaquote:
Als je jokt hè!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1972 bij het invoeren van de 'nieuwe' spelling
jokken, is dat het oude liegen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je jokt hè!
Ik heb het dan gewoon altijd verkeerd geschreven
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef stevenmac26 het volgende:
ff etn,vi lezen,kakken en roken, dat gelijk
en tandepoetsen meteenquote:
Dat moet sowieso gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dan is er nog mooi ruimte om Steven een mod te maken.
M'n maag doet nogal raar, maar dat kan ook door de chinees van gisteravond komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SwJ hoe voelt het om geen mod meer te zijn ?
Ik ben al mod, ik heb alleen nog geen kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef Driepink het volgende:
word ik nu mod ?en doei swj! ik vond het leuk bagger voor je te openen
![]()
Welke bagger? Je kunt toch wel veel beter he?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef Driepink het volgende:
word ik nu mod ?en doei swj! ik vond het leuk bagger voor je te openen
![]()
je hebt het me nooit geleerdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke bagger? Je kunt toch wel veel beter he?
is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan het je leren als je wilt?!
Mijn topics sloot hij nooit, hij kaapte ze samen met tong80 om er een SC van te makenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef eucalyptus het volgende:
Swj gooide altijd met zo'n schitterende lapo mijn topics dicht..
![]()
Da's één keer gebeurdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn topics sloot hij nooit, hij kaapte ze samen met tong80 om er een SC van te maken
/carequote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En je hebt je nog nooit verontschuldigd
Ik mis jequote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om verschillende redenen, waarvan ik het niet netjes zou vinden om ze hier voor de schermen te posten. Laten we het er op houden dat ik er niet mee om kon gaan.
Ja ik ben nu gewoon depressief en heb zelfmoordneigingen alleen omdat jij wegbentquote:
wormen voelen geen spijt, binnen nu en 3 maanden is SwJ helemaal van het forum omdat ie gepest wordtquote:
dat hou ik dan wel tegen, met je pinkquote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wormen voelen geen spijt, binnen nu en 3 maanden is SwJ helemaal van het forum omdat ie gepest wordt
Dat laat ik niet gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wormen voelen geen spijt, binnen nu en 3 maanden is SwJ helemaal van het forum omdat ie gepest wordt
zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij zullen ons hevig verzetten tegen de mensen die SwJ willen verjagen.
De keuze was moeilijk, zeker omdat ik dan jullie in de steek moest latenquote:
Zand eroverquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De keuze was moeilijk, zeker omdat ik dan jullie in de steek moest latenMaar ik kon niet anders. GELOOF ME, IK KON NIET ANDERS!
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De keuze was moeilijk, zeker omdat ik dan jullie in de steek moest latenMaar ik kon niet anders. GELOOF ME, IK KON NIET ANDERS!
Maar waarom nou?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dingen gezien en meegemaakt achter de schermen .... ik ben getekend voor het leven .... dit wil ik nooit meer meemaken!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zand erover![]()
Kom je ooit nog terug?
Zal je er ooit overheen komen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dingen gezien en meegemaakt achter de schermen .... ik ben getekend voor het leven .... dit wil ik nooit meer meemaken!
het meot toch los te peuteren zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zegt hij nietHet lijkt hem niet netjes om voor de schermen te posten
Misschien. Eerst maar eens onder een kloon in R&P posten voor de nodige hulp. Het zal wel z'n emotionele littekens achterlaten ben ik bang.quote:
Precies. Ik vind het niet netjes om sommige zaken op het forum te bespreken.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zegt hij nietHet lijkt hem niet netjes om voor de schermen te posten
Succes ermee. We zijn er voor je.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien. Eerst maar eens onder een kloon in R&P posten voor de nodige hulp. Het zal wel z'n emotionele littekens achterlaten ben ik bang.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds m'n vertrek heb ik gewoon 2 notes erbij gekregen, en ik kan ze niet eens meer lezen
oke jammer dat je geen mod meer bentquote:Op zondag 6 februari 2011 11:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
M'n maag doet nogal raar, maar dat kan ook door de chinees van gisteravond komen.
Het is minder leuk dan je denkt... Geloof me.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef Driepink het volgende:
ik nog steeds maar 1 note!
en nu is mijn droom om een note te krijgen van SwJ in duigen gevallen..
Een ander modje zette het slotje en verwijderde een paar reacties.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zette een slotje op dat ene topic wat is deze?
Kut, niet doorvertellen ... maar ze hebben wel m'n kleurtje afgenomen, maar m'n rechten nog niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zette een slotje op dat ene topic wat is deze?
Graag gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O ok bedankt voor de duidelijkheid HT
Sinds m'n vertrek heb ik gewoon 2 notes erbij gekregen, en ik kan ze niet eens meer lezen
Uiteraard. Zonder mij geen FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SwJ je blijft toch wel Fokken hier
Dus als jij weggaat gaat FOK! ook weg?!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uiteraard. Zonder mij geen FOK!
En zonder fok geen SwJquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
oke mooizoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dus als jij weggaat gaat FOK! ook weg?!
Er is er nog geen. Zin om te solliciteren?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
maar wie wordt nou de nieuwe mod
of is die er al
ja waar moet ik dat doenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is er nog geen. Zin om te solliciteren?
Ik heb al een mail gestuurd, maar dat was al voordat ik wist dat jij weg ging!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is er nog geen. Zin om te solliciteren?
Mailtje sturen naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja waar moet ik dat doen
kan je een goed woordje voor me doen
Aii. Ik heb naar yvonne@fok.nl gedaan, is dat erg?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl.
oke doe ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl.
Ja, nu heb je waarschijnlijk een hoop virussenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aii. Ik heb naar yvonne@fok.nl gedaan, is dat erg?
Ik wil geen vier Russenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, nu heb je waarschijnlijk een hoop virussen
Doe ma na de fok meel jwzquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SwJ moet ik via de fok mail ding het doen of via gwn mijn eigen mail
okquote:
Ok.quote:
Maar hoe sta je er tegenover om tijdens de ontgroening door de gehele crew genomen te worden?quote:
Inderdaad, let daar mee op:quote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar hoe sta je er tegenover om tijdens de ontgroening door de gehele crew genomen te worden?
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De ontgroening achter de schermen heb ik in ieder geval overleefd.![]()
Nooit geweten dat Murp zo groot geschapen is trouwens.
Een dat hoeft wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een dat hoeft toch niet
wil?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de wil kan niet worden verstuurd wat moet ik doen
Opnieuw inloggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de wil kan niet worden verstuurd wat moet ik doen
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de mail kan niet worden verstuurd wat moet ik doen
Ik zie nog niets hoor.quote:
dat kan jij toch niet zienquote:
hij = dannyquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat kan jij toch niet zien
Waarom niet jonge?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij kan meer dan je denkt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Alle 3.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Driepink het volgende:
he maar anus, wie maakt de meeste kans '?
weet nietquote:
Jij weet ook niet veel.quote:
dus je wil zeggen dat je digitale SOA's krijgt van het mailen van Yvonne?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, nu heb je waarschijnlijk een hoop virussen
altijdquote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je digitale SOA's krijgt van het mailen van Yvonne?
Ik heb ook al echte SOA's gekregenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je digitale SOA's krijgt van het mailen van Yvonne?
jawelquote:
Dan is het goed.quote:
okequote:
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wanneer word de nieuwe mod uitgekozen weet iemand dat
wanneer danquote:
okequote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb mijn mod sollicitatie verstuurd
Ik wacht gewoon rustig op de PM. Solliciterenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb mijn mod sollicitatie verstuurd
neequote:
Jij ook niet.quote:
jammerquote:
Ik ben admin, ik ben allesquote:
Hoi alles, daten?quote:
Es kijken, 16 april doen?quote:
Hey die datum ken ik ...quote:
alles, wat ben ik dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit, je jokt yvonnequote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
reageer eens niet zo overdreven, echt
jawel, maar we kunnen er toch niks mer aan doenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Driepink het volgende:
voor de rest bekommert niemand zich blijkbaar om SwJ
SwJquote:
Hij werd te oud.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Graseter het volgende:
WAAROM IS SWJ WEG.
WAT IS DEZE?
WAAR GAAT HET HEEN MET FOK
WAT WAT WAT
KK CREW ZOMAAR SWJ WEGSTUREN KUTBEZEMS.
Het is SwJ.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Graseter het volgende:
WAAROM IS SWJ WEG.
WAT IS DEZE?
WAAR GAAT HET HEEN MET FOK
WAT WAT WAT
KK CREW ZOMAAR SWJ WEGSTUREN KUTBEZEMS.
WuperJormSimquote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
nu mogen we je noemen wat we willen..
SJW
Ben ik met je eens. Maar murp en Myraela doen het ook goed hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
Jammer dat je stopt SwJ jij hield ONZ altijd het best schoon
die zullen het wel druk krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar murp en Myraela doen het ook goed hoor.
MAAR JIJ DEED HET BETERquote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar murp en Myraela doen het ook goed hoor.
Ik ben al weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR JIJ DEED HET BETER
KOM TERUG
GA NIET WEG!!
ik neem zn taak over, wees gerustquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR JIJ DEED HET BETER
KOM TERUG
GA NIET WEG!!
Nooit hoop ik.quote:
verbastering van patates fritesquote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
sowieso al omdat je patat in je sig hebt staan
blijft hilarischquote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
uhoehaha, grappigben je nog steeds bezig daarmee?
Zó groot is die leegte nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Driepink kan vast wel helpen
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zó groot is die leegte nou ook weer niet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef Driepink het volgende:
jullie mensen zijn ziek..
dan zal ik maar de slimste zijn en ophouden. oh. wacht.. dat was ik al
Als de leegte ongeveer even breed was als de afstand tussen Amsterdam en Groningen zou het passen. En dan bedoel ik de wereld rond ipv de kortste route.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zó groot is die leegte nou ook weer niet.
Opeens een idee voor een topic. Dank.quote:
npquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Opeens een idee voor een topic. Dank.
Die achievements wordt niks meer mee gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Faux. het volgende:
Hmm, er was toch een achievement waar je SwJ moest bashen zonder genote te worden? Dat wordt nu toch makkelijker, lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |