quote:Op zondag 6 februari 2011 09:10 schreef Nielsch het volgende:
SwJ, deze mag wel dicht..
OW NEEEEEEEE!! HAHAHAHA
wie?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]droom je ook van SwJ of dat nog net niet??
hihi dat rijmtquote:Op zondag 6 februari 2011 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond SwJ aardig, streng wel maar rechtvaardig.
Waar ben jij nou weer mod van?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef ElmoFan het volgende:
ik blijf er bij dat SwJ 1 van de beste mods van Fok was
hotpantsquote:
Het is SwJ.quote:
Waarom ben je weg?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Heb jij de pm daarover niet gekregen?
Sinds wanneer is dat?quote:
Om verschillende redenen, waarvan ik het niet netjes zou vinden om ze hier voor de schermen te posten. Laten we het er op houden dat ik er niet mee om kon gaan.quote:
Oh goed dat ik het weet! Ik ben hier nog nooit geweest namelijk, dank je voor de tipquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Nooit spelfouten in ONZ maken yvonne, daar wordt gelijk op gereageerd
Het gaat hard achteruit iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
Wrom is hij geen mod meer wtf is dit voor gezeik.
Steven ook geen mod.
Tijd voor revolutie
In haar jonge jaren sliep men nog in berenvelletjes.quote:
SINDS WANNEER IS DAT DAN?!quote:
1972 bij het invoeren van de 'nieuwe' spellingquote:
quote:
ergens in de 19e eeuw denk ikquote:Het woord pyjama komt oorspronkelijk via het Hindiwoord pajama uit het Perzische woord Payjama dat letterlijk beenbekleding betekent. Het woord is in de 19e eeuw de Engelse taal binnengekomen en is van daar uit het Nederlands binnengedrongen.
De Engelse kolonisten hebben het van oorsprong Indiase kledingstuk geïntroduceerd als nachtkleding.
Nee heul vroeger was het piyamaquote:
Als je jokt hè!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1972 bij het invoeren van de 'nieuwe' spelling
jokken, is dat het oude liegen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je jokt hè!
Ik heb het dan gewoon altijd verkeerd geschreven
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef stevenmac26 het volgende:
ff etn,vi lezen,kakken en roken, dat gelijk
en tandepoetsen meteenquote:
Dat moet sowieso gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dan is er nog mooi ruimte om Steven een mod te maken.
M'n maag doet nogal raar, maar dat kan ook door de chinees van gisteravond komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SwJ hoe voelt het om geen mod meer te zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |