Ik kraam nooit bullshit uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramen
Beter oppervlakkig dan ingewikkeld.quote:
Beter oppervlakkig EN ingewikkeldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kraam nooit bullshit uit.
Er zit altijd een kern van waarheid in.
Soms een hele kleine kern maar dat maakt niet uit
Messi was aardig, had er 5 mogen scoren vanavondquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef onlogisch het volgende:
Voetbal
Messi was weer groots vanavond
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meer
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beter oppervlakkig EN ingewikkeld
Gefeliciteerd.. je bent menswaardig!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
hij is dus niet geinteresseerd in mequote:
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
*vuurtje geeft*quote:
Want mensen neuken niet?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturen
Oj, roddelsquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah ene stoephoer.. peu weet over wie ik het heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |