quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Al die "stoere, knappe" jongens weten het ook wel van hunzelf damesquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met de tuinbroeken doe ik mee
korte haren doe ik niet meer aan
yeah rightquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn haar was ook leuk toen het kort was!
quote:
Welke relatie?quote:
quote:
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Of belanden linea directa in een friendszonequote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en als wij zoiets zeggen dan zijn we slijmballen
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie is blijkbaar geloofwaardiger dan jullie.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want sexquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Tja, ik kan daar niets van zeggen, zit aan de wodkaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toevalquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke relatie?![]()
Dat is de tekst van Starlight van Myles Kennedy en Slash
Niet als je leuk genoeg bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode wijnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet als je leuk genoeg bent
/oppervlakkig
Ik kwam niet in Singles omdat ik het gewoon even met computeren had gehad..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toeval
Gelukkig wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef Royco1 het volgende:
En als we het niet zeggen is het ook niet goed.
Vrouwen
Just like the lady's in da housequote:
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |