ik blijf je bob noemenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik een oosterse jonge met een goed gevoel voor humor bij de barbecue. En ik heet Lee.
Aight jij begrijpt hetquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEE LIEF JUIST DANKJEWEL PIZZA GOEIE VRIEND BEN JE WEL
DIE GRAPquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Catkiller het volgende:
Zal niet snel gaan een topic openen op dat ding waar ze op zit, en dan bedoel ik niet haar vibo, hihahohehahaawhoeiii
Ok, thanks man.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij sowieso omdat ik dat ook echt waar kan maken
Zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is de titel eigenlijk? Klinkerdinges zond?
Elke keer als jij bekend dat je lacht om mijn post, hartverwarmend gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DIE GRAPGRAPPIG
WAT IK VAN EEN GRAP VERWACHT
zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat er gister een feestje was in Amsterdam waar ik ook niet heen ben geweest. Verder kutvrienden toch in dit leven. Ik ga binnenkort nieuwe bestellen, even op marktplaats en ebay kijken. Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoi dushi waarom zit je weer als een einzelganger op zaterdagnacht hier .......
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik herkende Lindgren. wel meteen. Helemaal niet meer onherkenbaar enzo.
Zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hee man ik zoek ook nieuwe vriendenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat er gister een feestje was in Amsterdam waar ik ook niet heen ben geweest. Verder kutvrienden toch in dit leven. Ik ga binnenkort nieuwe bestellen, even op marktplaats en ebay kijken. Wat doe jij hier dan?
Nee, anders herken ik je niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?
Snor+bril+sik kan ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter z jongeh.![]()
[..]
SMS VRIEND AAN naar 8484quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hee man ik zoek ook nieuwe vrienden
Gefeliciteerd alvast danquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk en ik voel me vereerd, drie keer in de TT.
Misselijk, hoekomtdatdan??quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk en ik voel me vereerd, drie keer in de TT.
quote:
haha doe die van mij dan zo met elmo mensen helemaal verward van wuwoawo waar is lindgren. is ie opeens freezepop wat is dit nu weer?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja oké, mag ik je aanraken?
Oh, wacht.
Vette UI.quote:
Nee. Doe ik niet aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeker bij de marokkaans italiaan geweest?
hahahhhahh nou mijn vriendinnen zitten in hoenderloo ofzo een weekendje . ik ging gister dus gewoon met een oude bekende naar een sehr leuk technofeestje dat tot 11 uur zou duren maar de politie was er om half 10 dus toen ging ik naar huis en daarom werd ik vanavond wakker en ben ik nu dood en nog niet moe en ook heel eenzaam want iedereen zit in hoenderloo of hoe dat ook heet of in utrecht of ziekquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat er gister een feestje was in Amsterdam waar ik ook niet heen ben geweest. Verder kutvrienden toch in dit leven. Ik ga binnenkort nieuwe bestellen, even op marktplaats en ebay kijken. Wat doe jij hier dan?
De Chinees Turkse Indier manquote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeker bij de marokkaans italiaan geweest?
En wat de neuk doen die mensen in Hoenderloo dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef ainoo het volgende:
[..]
hahahhhahh nou mijn vriendinnen zitten in hoenderloo ofzo een weekendje . ik ging gister dus gewoon met een oude bekende naar een sehr leuk technofeestje dat tot 11 uur zou duren maar de politie was er om half 10 dus toen ging ik naar huis en daarom werd ik vanavond wakker en ben ik nu dood en nog niet moe en ook heel eenzaam want iedereen zit in hoenderloo of hoe dat ook heet of in utrecht of ziek
IK BEN JE VRIENDJE!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Pizzalucht het volgende:
EN NU IS HET AFGELOPEN HIJ GAAT UIT DOEI IEDEREEN KUSJES AAN MIJN VRIENDJES KLINKERBOTSING EN OMDATAPPEL
dat je mijn pm gaat beantwoorden en wel nu, t is dringendquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Um wat wou ik zeggen ook alweer?
Iets over wokkels en piraten toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Um wat wou ik zeggen ook alweer?
Heb ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Hooidraad het volgende:
happybob, als je facebook hebt moet je over 5 minuten even op de UFC pagina kijken
wordt live 1 bazengevecht uitgzonden
Stroggelt met z'n interwebz. Kan op elke site behalve FOK! hihihihihi.quote:
Jij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
IK BEN JE VRIENDJE!
Slaaplekker.
HVJWJNMKJBMANTBWVABE!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WELTERUSTEN PIZZAMELOEN! HVJ WJNMK!!! XXXX
Ik weet het man. Maar die kerel zat te zeuren net dat niemand hem mist.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stroggelt met z'n interwebz. Kan op elke site behalve FOK! hihihihihi.
vriendinnenweekendquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat de neuk doen die mensen in Hoenderloo dan?Zoek ook gewoon nieuwe vrienden dan. Jij verdient beter dan dit alles.
wuwaooa nieuwe user in de nachtbagger.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stroggelt met z'n interwebz. Kan op elke site behalve FOK! hihihihihi.
Heb ik laatst dus al gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijken dan, kun je eens zien dat vedergewichtjes ook kunnen vechten
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wuwaooa nieuwe user in de nachtbagger.
Faal.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wuwaooa nieuwe user in de nachtbagger.
Ik zet mijn wekker ook altijd vroeg, en dan stomp ik hem uit en draai ik lekker omquote:
ja wat denk je waarom ik niet mee ging .... geen piemels binnen een straal van 50 meter doeiquote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder piemels?Of gewoon alleen strap-ons?
Ben jij ook hip en betaal je met sex?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb morgen om 10:30 rijles, zal ik zo gaan slapen ? Y/N + reden?
Begint nu!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb ik laatst dus al gezienEn beviel toch wel
wow rijles op zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n naaktfotosquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij bent wel van de piemels he. Of heb jij een piemel?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja wat denk je waarom ik niet mee ging .... geen piemels binnen een straal van 50 meter doei
N, omdat FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe kan ik nou een piemel hebben bob? zie ik er zo mannelijk uit ofs0wquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent wel van de piemels he. Of heb jij een piemel?
N, omdat ik hier benquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt ook vrouwen met piemels hoor, vrouwmensquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoe kan ik nou een piemel hebben bob? zie ik er zo mannelijk uit ofs0w
Y . weet je hoe gevaarlijk het is als je te moe bent en/of nog aangeschoten????? mijn eerste rijlesquote:
Wil je erover praten?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Catkiller het volgende:
Vrouwen zonder piemsels, dat is pas schrikken
dat heten shemales ik weet dat heus wel nou ik ben geen shemale in ben een hermafrodiet dan nog liever........ nee niet maar ik ben gewoon piemelloosquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen met piemels hoor, vrouwmensMeerdere malen overkomen
Pff, ben je zwanger ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga augurken eten met worst er bij, doei
ben je zwanger ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga augurken eten met worst er bij, doei
Ik ben kutloos. Volgens mij kunnen wij elkaar helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
dat heten shemales ik weet dat heus wel nou ik ben geen shemale in ben een hermafrodiet dan nog liever........ nee niet maar ik ben gewoon piemelloos
Nou dat doe ik met mijn psycholoog al, maar mijn psycholoog zegt dat om over mijn fobie heen te komen ik meerdere uren naar het vrouwelijk geslachtsdeel moet kijken enzo dus, om er uiteindelijk gewoon sex mee te hebben, als je je hiervoor beschikbaar zou stellen zou ik dat fijn vindenquote:
succes ! en slaaplekker xquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmhm allemaal goeie redenen enzo. Hm die 8u slaap haal ik niet meer... dus ik ga nu slapen trusteeee baggeraars van me !
En ja zondag rijles, vriendin van mn mama
Doei liefjes!
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmhm allemaal goeie redenen enzo. Hm die 8u slaap haal ik niet meer... dus ik ga nu slapen trusteeee baggeraars van me !
Doei liefjes!
Maar wat? Ik snap het niet zo goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei liefjes!
hoe bedoel je...????quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben kutloos. Volgens mij kunnen wij elkaar helpen.
Oké, bij de grote boom aan de linkerkant, derde straat rechts. Over 10 minuten.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dat doe ik met mijn psycholoog al, maar mijn psycholoog zegt dat om over mijn fobie heen te komen ik meerdere uren naar het vrouwelijk geslachtsdeel moet kijken enzo dus, om er uiteindelijk gewoon sex mee te hebben, als je je hiervoor beschikbaar zou stellen zou ik dat fijn vinden
Je bent geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, bij de grote boom aan de linkerkant, derde straat rechts. Over 10 minuten.
Hoi Bartquote:
Je staat erop.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef BartK. het volgende:
Willen jullie even mee zoeken naar de zeep?
Bob bukt wel voor jequote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef BartK. het volgende:
oke mooi ik ben op zoek naar een geschikte kanditaat die ik wil hebben als de vader van mn kinderenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben niet zwanger, maar ik wil wel kindjes maken met jullie hoor
Hallon.quote:
Vroeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry, biw! Mijn wekker staat op 9:00 omdat voetbal.
zoeken naar de zeep?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef BartK. het volgende:
Wat zijn je eisen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef ainoo het volgende:
[..]
oke mooi ik ben op zoek naar een geschikte kanditaat die ik wil hebben als de vader van mn kinderen
zoek de zeepquote:
Ik slaap nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeker zeker
Wanneer ga je slapen?
een talent van jewelstequote:
Pas maar op, straks ben je nog uitgerust ofzoiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zo.6,5 is wel veel, maar goed.
alles? dat is die dealli0 bobquote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet dingenIk regel alles voor je
Ik heb een piemel!!!!@31!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef ainoo het volgende:
[..]
je moet een piemel hebben. en er moet geld op je rug groeien
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je nog uitgerust ofzoiets.
Wat?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Dus, bij dezen. Ik neem scheid af. Kusjes op iedereens navel!
ik vraag of je ook facebook matties met flipsen bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?Ben druk man..alle zaakjes hier op gang krijgen enzo..
Bedankt man. Succes morgen en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
haha kusje op je rechterknie terugquote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
hvj b0bs.quote:
Dankje!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt man. Succes morgen en alles.
Je download is perfect trouwens. hihiquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha kusje op je rechterknie terug
Misschien man. Misschienquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik vraag of je ook facebook matties met flipsen bent?
Oh, oké.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja... ik dacht dan kunnen we misschien samen slapen
hehequote:
Kom die foto geven danquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een liefde hier ik voel hem.
Ging jij niet slapon?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja man, altijd.quote:
NEE GING ZE NIET SSHHHT!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ging jij niet slapon?
[..]
Ja man, altijd.
Nee, dit klopt nietquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef BartK. het volgende:
Ik hoorde uit een bron dat de meeste in nachtbagger 30+ zijn. Klopt dit?
onbetrouwbare bronnen heb jijquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef BartK. het volgende:
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef BartK. het volgende:
quote:
Gelukkig, ik vond het al awkward worden dat ik hier postte.quote:
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef BartK. het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik vond het al awkward worden dat ik hier postte.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker bevroren pop!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef FreezePop het volgende:
ik ga slapen groeten aan iedereen behalve zuurpruim bob die haat op mij.
Wat nou zuurpruimquote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef FreezePop het volgende:
ik ga slapen groeten aan iedereen behalve zuurpruim bob die haat op mij.
17, en ik ga los op ernie. Op zijn nummer dan uiteraard.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat een feest, Die Henkie is gebanned
Al een tijd niet meerquote:
Je zegt maar gewoon hoe je heet. Dat weet je mijn naam ook hihihiquote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou zuurpruimMensen moeten beetje moeite doen toch. Zo moeilijk is het allemaal niet
Slaap lekker ijsprinsesje
![]()
uiteraardquote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef BartK. het volgende:
[..]
17, en ik ga los op ernie. Op zijn nummer dan uiteraard.
Pff, jonkie.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja ze was ook offline enzo op msn dus ik weet niet wat ze doet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al een tijd niet meerEn ze heeft niet eens doei of wat dan ook gezegd
Seksen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, jonkie.
Oh wacht, ik ben net zo oud.
Jij was gewoon opzoek naar een oude fiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef BartK. het volgende:
[..]
betrouwbare bronnenquote:
Spontaan in slaap gevallen en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ze was ook offline enzo op msn dus ik weet niet wat ze doet.
Nieuw topic openen, doh.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik straks weer de Lapo heb, wat dan?
Graag. Slaap lekker.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef Furdinand het volgende:
Hoi mensen! Kom net terug van dikke paartay, heb twee 16 jarige meisjes gedaggert was wel leuk... Zal ik gaan slapen??????
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef Furdinand het volgende:
Hoi mensen! Kom net terug van dikke paartay, heb twee 16 jarige meisjes gedaggert was wel leuk... Zal ik gaan slapen??????
Zo,en dus nog steeds niet geneukt dus, ga maar slapen ja faler, doei!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef Furdinand het volgende:
ik wel?quote:
Pics van je stijve tepelsquote:
haha, yaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is toch in die debiele pakjes?
Ja ik duik zo toch mijn nest in.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, trek een warm vest aan dan.
Baasquote:
Ga slapen dan lievv.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoofdpijn
Misselijk
Koud
Leegte
Fml
Ik ben heus veel lekkerdeur dan jij. Oneerlijk.quote:
wijquote:
Och meid tochquote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoofdpijn
Misselijk
Koud
Leegte
Fml
Oké oké, niet allemaal tegelijk ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ik ben heus veel lekkerdeur dan jij. Oneerlijk.
PMS.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoofdpijn
Misselijk
Koud
Leegte
Fml
we moeten samen zoekenquote:
You like it now, but you learn to love it laterquote:
Te warm is ook niet lekker. Als je je weer de tering zweet enzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in de zomer, dan is het tenminste niet meer koud.
Nee, maar bevroren ledematen is ook niet echt prettig.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Te warm is ook niet lekker. Als je je weer de tering zweet enzo.
Zweet is geil, mits niet oksel plekken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Te warm is ook niet lekker. Als je je weer de tering zweet enzo.
Rot nou maar op naar bed daggerkneusquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef Furdinand het volgende:
De nieuwe nieuwe iPhone layout is slechter dan de nieuwe iPhone layout
mooi, die kan mee zoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPEL NIET ZO FLIRTEN JIJ PAS OP HOOR IK VERTEL ALLES AAN JAN.
Huh, met wie flirt ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi hebben we al 4 man om de zeep te vinden!quote:
Zweten als je lekker bezig bent is geil ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef BartK. het volgende:
[..]
Zweet is geil, mits niet oksel plekken.
4?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef BartK. het volgende:
[..]
Mooi hebben we al 4 man om de zeep te vinden!
Moet jij niet naar bed lekkertje!??quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, jij zit hier al langer dan dat ik oud benquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef motorbloempje het volgende:
wow, er posten hier allemaal users die ik in 10.5 jaar FOK! niet gezien heb
Wat een gektequote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef motorbloempje het volgende:
wow, er posten hier allemaal users die ik in 10.5 jaar FOK! niet gezien heb
lolquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef Furdinand het volgende:
De nieuwe nieuwe iPhone layout is slechter dan de nieuwe iPhone layout
beetje bij de les blijven hoorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben bejaardquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo, jij zit hier al langer dan dat ik oud ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |