ik blijf je bob noemenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik een oosterse jonge met een goed gevoel voor humor bij de barbecue. En ik heet Lee.
Aight jij begrijpt hetquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEE LIEF JUIST DANKJEWEL PIZZA GOEIE VRIEND BEN JE WEL
DIE GRAPquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Catkiller het volgende:
Zal niet snel gaan een topic openen op dat ding waar ze op zit, en dan bedoel ik niet haar vibo, hihahohehahaawhoeiii
Ok, thanks man.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij sowieso omdat ik dat ook echt waar kan maken
Zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is de titel eigenlijk? Klinkerdinges zond?
Elke keer als jij bekend dat je lacht om mijn post, hartverwarmend gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DIE GRAPGRAPPIG
WAT IK VAN EEN GRAP VERWACHT
zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat er gister een feestje was in Amsterdam waar ik ook niet heen ben geweest. Verder kutvrienden toch in dit leven. Ik ga binnenkort nieuwe bestellen, even op marktplaats en ebay kijken. Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoi dushi waarom zit je weer als een einzelganger op zaterdagnacht hier .......
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik herkende Lindgren. wel meteen. Helemaal niet meer onherkenbaar enzo.
Zonder LAPOquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hee man ik zoek ook nieuwe vriendenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat er gister een feestje was in Amsterdam waar ik ook niet heen ben geweest. Verder kutvrienden toch in dit leven. Ik ga binnenkort nieuwe bestellen, even op marktplaats en ebay kijken. Wat doe jij hier dan?
Nee, anders herken ik je niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?
Snor+bril+sik kan ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet ik mijn Snor/Snor+sik/Snor+bril vermomming weer op?
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter z jongeh.![]()
[..]
SMS VRIEND AAN naar 8484quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hee man ik zoek ook nieuwe vrienden
Gefeliciteerd alvast danquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk en ik voel me vereerd, drie keer in de TT.
Misselijk, hoekomtdatdan??quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk en ik voel me vereerd, drie keer in de TT.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |