Is dat zo'n topickiller dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat jij over je vriend begon
Ja, same. Uit pure wanhoop.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit. Ik had er bijna zelf één aangemaakt
SUKKEL LET EENS BETER OP DANGGquote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef Catkiller het volgende:
Ja wist ik veel dat ik hem had, ik dacht dat ze dat enkel zei omdat het topic dood was
Maar ik doe wel mijn bestquote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JIJ BENT ANDERS OOK NIET LIEF HOOR
Hij nam het op voor Broder ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut? Waarom? Wat heeftie misdaan?
Het staat er inquote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een aangename verassing voor onze Henkie. Goed bezig,Bob.
Mensen zijn bang voor zijn liefdequote:Op zondag 6 februari 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut? Waarom? Wat heeftie misdaan?
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wordt er met klinkerdinges mij bedoelt trouwens ?
Ik woon op nummer 21. Maar is langskomen niet een beetje overdreven?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is je nummer dan Bob. Ik heb je hyves ook niet of je fb of last.fm wat is deze dang.
Wordt er met klinkerdinges mij bedoelt trouwens ?
Lekker jezelf warm wrijvenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf warm wrijven![]()
Truste
wat, ik woon ook op nr 21 en dat is serieus.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon op nummer 21. Maar is langskomen niet een beetje overdreven?
Wonen wij toevallig samen?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, ik woon ook op nr 21 en dat is serieus.
Mensen proberen een leven op te bouwen..beetje socializen enzo..maar uiteindelijk komt iedereen weer terug op deze ontmoetingsplek voor speciale mensen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom zijn er zo weinig mensen, wat is deze.
Ik ga dat niet eens proberen hoor, wat heeft dat nou voor nut mang.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen proberen een leven op te bouwen..beetje socializen enzo..maar uiteindelijk komt iedereen weer terug op deze ontmoetingsplek voor speciale mensen.
Gewoon doen toch?quote:
Doe je het weerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat jullie elkaar nooit zijn tegengekomen zeg. Hoe frappant.
Oh, wat schattig.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Opnieuw zal ik hier Henkie adoreren. Of ik jullie irriteer maakt mij niks uit,ik tuf op je mening. Liefde voor Henkie,
Huh, wat doe ik weer?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe je het weer![]()
Toch wel frappant
Maar inderdaad vreemd. Misschien komt het omdat ik opgesloten in een kamertje zit met alleen een bed en computer
Volhouden tot aan de doodquote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Opnieuw zal ik hier Henkie adoreren. Of ik jullie irriteer maakt mij niks uit,ik tuf op je mening. Liefde voor Henkie,
Wat een disrespect voor ons, ik kots in jouquote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Nou zeg, onaardig.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een disrespect voor ons, ik kots in jou
quote:
Legoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon doen toch?Stiekempjes
Kom je met mijn lego spelen?
Oh? Das ook jong. Wie is de gelukkige?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik hou van Henkie,maar vergis je niet. Ik ben al getrouwd.
Frappantquote:Op zondag 6 februari 2011 01:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, wat doe ik weer?
Lekkere kamer heb je dan.
Ze tuft op mijn mening, alsof mijn mening niet belangrijk is, ik mag stemmen en alles, ik ben heul wel belangrijkquote:
Okay..ik ga slapen. Doei.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Het feest kan beginnen,
Danger.Mouse is binnen
Kots maar in m'n mondje schatje,2 girls 1 cup kan niet aan ons tippen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een disrespect voor ons, ik kots in jou
Het is pas echte liefde als je in elkaars mond mag kotsenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Kots maar in m'n mondje schatje,2 girls 1 cup kan niet aan ons tippen.
Faux.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh? Das ook jong. Wie is de gelukkige?
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is pas echte liefde als je in elkaars mond mag kotsen
Maar vreemdgaan met Henkie is geen vreemdgaan. Dit is in geen enkele zin vreemd. Het zou vreemd zijn als je het niet zou doen. Later schenk ik met liefde mijn vrouw aan Henkiequote:Op zondag 6 februari 2011 01:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik hou van Henkie,maar vergis je niet. Ik ben al getrouwd.
Dat was Klinkie die dat steeds zei.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FrappantWil je mijn kamer een keer zien dan?
Dan is dit echte,ware,pure liefde.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is pas echte liefde als je in elkaars mond mag kotsen
Je wilt echt graag zijn prostaatje kneuzen hequote:Op zondag 6 februari 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar vreemdgaan met Henkie is geen vreemdgaan. Dit is in geen enkele zin vreemd. Het zou vreemd zijn als je het niet zou doen. Later schenk ik met liefde mijn vrouw aan HenkieGewoon al het idee om in de sappen van Henkie te wroeten
Muizzquote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Het feest kan beginnen,
Danger.Mouse is binnen
Des te frappanterquote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was Klinkie die dat steeds zei.
Eh, oké, wil ik wel, hihii.
Wat doet hij dan wanneer er geen nachtbagger is?quote:
Ik zet mijn webcam aan zodat jij een rondleiding kan geven door jouw kamer? De logica.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Des te frappanterZet je webcam aan dan. Geef ik je even een rondleiding
Waarom vertel je deze mensen alles over mijn leven?quote:
Frappant inderdaad dat hij ons door elkaar haalt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was Klinkie die dat steeds zei.
Eh, oké, wil ik wel, hihii.
Buitenlandse foraquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat doet hij dan wanneer er geen nachtbagger is?
HappyBob is not Happyquote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom vertel je deze mensen alles over mijn leven?Ik heb al zo weinig om mijzelf mysterieus op te stellen en dan kom jij gewoon al mijn geheimen vertellen
Ja, we lijken niet op elkaar, sukkeljongens ook altijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Frappant inderdaad dat hij ons door elkaar haalt.
Niet allemaal mangquote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, we lijken niet op elkaar, sukkeljongens ook altijd.
Maar anders is het niet echt persoonlijk als alleen ik mijn webcam aan hebquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zet mijn webcam aan zodat jij een rondleiding kan geven door jouw kamer? De logica.
Ik heb mijn sexy pyjama aan, ghiihi.
Jouw geheimen zijn heul niet geheim.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom vertel je deze mensen alles over mijn leven?Ik heb al zo weinig om mijzelf mysterieus op te stellen en dan kom jij gewoon al mijn geheimen vertellen
Maar jullie, piraten, twee handen op één buik, ik weet het nietquote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Frappant inderdaad dat hij ons door elkaar haalt.
Wel zo gezellig ja, snap ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar anders is het niet echt persoonlijk als alleen ik mijn webcam aan hebIk hou gewoon van die contacten met echte mensen
Klinkie heeft mij ontdekt, zij is mijn grote held.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar jullie, piraten, twee handen op één buik, ik weet het niet
Ik heb alles zelf moeten doenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkie heeft mij ontdekt, zij is mijn grote held.
Maar nu wordt iedereen blij van BlijeBob.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf moeten doenJarenlang strijden voor mijn recht. Maar met de woorden 'I have a dream' doorbrak ik alle hindernissen op mijn pad.
Waar zit je, Vink?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hallon!
Kom zuipen @ ellekoot city
[..]
Weet niet?
Ja, het begin was zeker erg moeilijk. Maar we zijn toch gewoon allemaal maar mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar nu wordt iedereen blij van BlijeBob.
In het begin is het wel moeilijk met acceptatie en alles.
Soms heet ik Bob, soms heet ik Noud en soms noemen mensen mij bij de naam die op mijn identiteitsbewijs staat. Het maakt me allemaal niet zoveel uit. Namen zijn slechts labels die zijn gekozen door onze scheppers.quote:
Das heul niet Ellekootcity mang.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar bij de grondtoon, water met palen erin
[..]
Hey
Hij heet Happy en er is een film over hem, Happy Gilmorequote:
Dat is een halve minuut fietsen van ellekootcityquote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Das heul niet Ellekootcity mang.
Ik ruik natuurlijk pizzalucht!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hallon!
Kom zuipen @ ellekoot city
[..]
Weet niet?
Ja, maar sommige mensen vinden het kennelijk wel leuk om iemands internetleven te verneuken.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, het begin was zeker erg moeilijk. Maar we zijn toch gewoon allemaal maar mensen
Noh man, pyjama al en alles. Oh en wind en koud en bah.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is een halve minuut fietsen van ellekootcity
Aightquote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ruik natuurlijk pizzalucht!
YOU'RE GONNA DIE CLOWN!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heet Happy en er is een film over hem, Happy Gilmore
Ja maar het was een PUPPY!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet plaatjes.posten aub dat is killing voor mij.op mm telefoon geen WiFi en alles
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet plaatjes.posten aub dat is killing voor mij.op mm telefoon geen WiFi en alles
Denk je dat ik nog naar buiten ga?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noh man, pyjama al en alles. Oh en wind en koud en bah.
die mensen kunnen het niet helpen, zijn vroeger misbruikt en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen vinden het kennelijk wel leuk om iemands internetleven te verneuken.
Ik wilde wel, maar nou mag het niet meer van Klinkiebots.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]Straks wou net iemand haar tieten posten en dan doe je dit
Ik dacht dat die for pirates only waren!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar nou mag het niet meer van Klinkiebots.
Alsof er nu nog treinen rijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog naar buiten ga?
En sowieso niet naar ellekoot, al die gangsters daaro![]()
Zometeen leggen ze me naakt op het spoor
ik was top gear kijken etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allang gedaan manMaar geen reactie, niks
Ohja, pardon.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat die for pirates only waren!
Ja zie ik wist het, ik voelde het aan mijn linkerbal die begon op te zwellen!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe het in een spoiler, die werkt toch niet op mobielquote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihii, graag gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef HappyBob het volgende:
WOW DIT ZIJN ECHT DE MOOISTE TIETEN DIE IK OOIT HEB GEZIENBEDANKT VOOR DE PM APPEL
Waarom kijk jij naar tieten joh kontrider??quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef HappyBob het volgende:
WOW DIT ZIJN ECHT DE MOOISTE TIETEN DIE IK OOIT HEB GEZIENBEDANKT VOOR DE PM APPEL
Doei, kusje op je pizza.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe het in een spoiler, die werkt toch niet op mobiel
Die spoorleggers zijn breinloos man. Maar naakt is wel een probleem ja. Fucking koud en alles.quote:
Wat kom je stoer praten dan. Ik kon je vader zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar tieten joh kontrider??![]()
![]()
Kon wel ja als je mijn moeder had aangezien voor een man en per ongeluk in haar vagina had geneukt ipv haar kontquote:Op zondag 6 februari 2011 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat kom je stoer praten dan. Ik kon je vader zijn
Hij kent maar één route, die naar JanPiraat. Hij kan ook geen nieuwe routes leren, hij heeft een IQ van een pinda, sorry.quote:
Fucking koud, zometeen binden ze me vast en de treinen gaan zometeen weer rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die spoorleggers zijn breinloos man. Maar naakt is wel een probleem ja. Fucking koud en alles.
quote:
Ik woon tegenwoordig toevallig bij JanPiraat in.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij kent maar één route, die naar JanPiraat. Hij kan ook geen nieuwe routes leren, hij heeft een IQ van een pinda, sorry.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Catkiller het volgende:
Nu laat je me over mijn moeder praten en sex met haar, bah vies kijk nou man man man man![]()
![]()
![]()
Heeft hij anders niets over gezegd en hij vertelt me alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig toevallig bij JanPiraat in.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fucking koud, zometeen binden ze me vast en de treinen gaan zometeen weer rijden
[..]
Ik wilde de FOK!kers niet gek maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heeft hij anders niets over gezegd en hij vertelt me alles.
Vertel meer over zijn zusje dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heeft hij anders niets over gezegd en hij vertelt me alles.
Huh wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GODVER IK MAAK HET UIT MET JE IJSKONINGIN POTVERDRIE![]()
![]()
Wat kom jij opeens schreeuwen hierquote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Wat heb ik je misdaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Gek krijg je ze niet. Autistisch wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde de FOK!kers niet gek maken.
Autistisch zijn we allemaal. Anders geen fok snap jequote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gek krijg je ze niet. Autistisch wel.
Autistisch zijn ze we alquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gek krijg je ze niet. Autistisch wel.
Trollquote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA FREEZEPOP DOE MAAR ALSOF JE HET NIET GELEZEN HEBT PFF PFF TSS
Ik dacht dat je al een date had gehad met haar en alles?quote:
Nee man, die verkrachten ze alleen maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet ik
Maar jij hoeft niet bang te zijn
Meisjes pakken ze toch niet
Gezocht heb ik. Vraag gevonden. Ben naar de kapper geweest, dinsdag moet ik naar opticien want rechter lens te zwak/te sterk dus wazig. Volgend weekend beloofd etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA FREEZEPOP DOE MAAR ALSOF JE HET NIET GELEZEN HEBT PFF PFF TSS
Bob is de hosselbaas van FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben niet autistisch, ik ben hier omdat bob hier is en hij alle chickies aan trekt
Als je gewoon netjes in gaat op iets als mensen het netjes vragen dan verkracht niemand jequote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Nee man, die verkrachten ze alleen maar.
'Hey meizzjuh. Hey! MEIZJUH! WAT IZ JE NOEMER DAN! MAIZJE! SLET KOM HIER, HOER IK NEUK JE KAPOT!'
Dat zal nooit gebeuren. Omdat JP, omdat ik, omdat ARG7quote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een date had gehad met haar en alles?
[..]
'Hey meizzjuh. Hey! MEIZJUH! WAT IZ JE NOEMER DAN! MAIZJE! SLET KOM HIER, HOER IK NEUK JE KAPOT!'
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Autistisch zijn we allemaal. Anders geen fok snap je
Oh, oké.quote:
Watsmetjou?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PIZZALUCHT WAT KOM JE HATEN DAN HE HE MELOEN
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik negeer ze altijd en fiets gewoon weg. Als je erop in gaat, verkrachten ze je sowieso.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je gewoon netjes in gaat op iets als mensen het netjes vragen dan verkracht niemand je
Geef je nummer dan ook gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk, aangezien je geen leven hebt. Sterkte Bob!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeJan wil niet voor me regelen en alles
Ik weet niet wat ik moet doen
Ik moet maar gewoon verder met mijn leven ofzo
Groetjens, we bellenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MET CAPS KRIJG IK WEL METEEN DE AANDACHT HE.
NOU UITERLIJK VOLGEND WEEKEND
gr gr
alles komt goed mien jongquote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeJan wil niet voor me regelen en alles
Ik weet niet wat ik moet doen
Ik moet maar gewoon verder met mijn leven ofzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Omdat JP, omdat ik, omdat ARG7
Nee, geef jij dan.quote:
ga je alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MET CAPS KRIJG IK WEL METEEN DE AANDACHT HE.
NOU UITERLIJK VOLGEND WEEKEND
gr gr
HEBBEN ZE JE NOOIT GELEERD JA TE ZEGGEN?!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik negeer ze altijd en fiets gewoon weg. Als je erop in gaat, verkrachten ze je sowieso.
Wrijf het er gewoon nog een keer inquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moeilijk, aangezien je geen leven hebt. Sterkte Bob!
123quote:
Jan heeft maar één chick en dat ben ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is JanDaarom is die man mijn broeder
LIEFDE VOOR BOB ALLEMAAL, GEEF LIEFDE NU!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wrijf het er gewoon nog een keer in
Jan met al zijn persoonlijkheden. Voor elke persoonlijkheid een chickquote:Op zondag 6 februari 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jan heeft maar één chick en dat ben ik.
Ok pmquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob en Goudvisje wat about a trio???
FreezePop er bij voor een vierio.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met z'n drietjes handjes vasthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
grote9rlulquote:Op zondag 6 februari 2011 01:51 schreef Catkiller het volgende:
Wie wilt mij zien aftrekken op cam typ grote9rlul
Nee, niet waar. Jan en ik gaan trouwen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan met al zijn persoonlijkheden. Voor elke persoonlijkheid een chick
weet ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Heyun goudvisjun, wanneer upload je pics?
Stoomseks?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet dat dat voor hete stoomseks staat he.
Genoteerd, ik PM je wanneer ik een cam en een grote negerlul hebquote:
Dat doet die Jan gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Jan en ik gaan trouwen hoor.
Succes met verven.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Genoteerd, ik PM je wanneer ik een cam en een grote negerlul heb
kom naar mu kamerr danquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet dat dat voor hete stoomseks staat he.
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Genoteerd, ik PM je wanneer ik een cam en een grote negerlul heb
Nee?quote:
Wil je me helpen?quote:
Maar ik zei dat Jan dat gewoon doetquote:
Krijg ik nog een PM ? Anders kun je dat kwartetje op je buik schrijvenquote:
Als je morgen maar fit in de kerk zitquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef gewoonfaye het volgende:
ik wil niet slapen, ik weiger te slapen
aAAAAAAAAAAARG
Alsof iemand je dwingt, rebel.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef gewoonfaye het volgende:
ik wil niet slapen, ik weiger te slapen
aAAAAAAAAAAARG
Ik heb ook nog niks binnenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Krijg ik nog een PM ? Anders kun je dat kwartetje op je buik schrijven
Oké, geil.quote:
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik zei dat Jan dat gewoon doetWat is dit?
Wil je een knuffel?
Verdomme. Ze naait ons gewoon.quote:
Zegt de ervaren kwaliteitsuser hoor.:')quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga slapen, wat aan bagger![]()
Had wel wat beters van appel verwacht
Hè wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga slapen, wat aan bagger![]()
Had wel wat beters van appel verwacht
oh kut, ik moet werken!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je morgen maar fit in de kerk zit
Ik heb al veel ervaring jaquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de ervaren kwaliteitsuser hoor.:')
Ahgos.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef FreezePop het volgende:
Fijne nieuwe virusscanner wel. Helemaal virus voor me gevonden zonder dat ik het vroeg. fijn echt.
GEEN TIETEN GEPOSTquote:
Ik heb je nummer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterusten Pizza je weet mn msn en kan me altijd bellen gr gr baggeraar Klinkerbotsing
Oh ja. Domquote:
Waar zijn die hamburgers?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh kut, ik moet werken!
ik bid wel in de terwijl ik hamburgers verkoop aan dikke ketters
Wat is dezequote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterusten Pizza je weet mn msn en kan me altijd bellen gr gr baggeraar Klinkerbotsing
In de stal bij boer zoekt vrouw, kijken dus vandaagquote:
Okay. Dan ben ik geen 16 wel Bob, maar niet happy.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik ben ook 16 en happy
maar geen bob
Check je pm?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob Goudvisje Ijsprinsesje morgen krijgen jullie pm met sexy bericht ik zit nu op mn superstoere Htc jeweet moeilijke tijden
Ojaquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de stal bij boer zoekt vrouw, kijken dus vandaag
Je vindt mij aardig.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
Wie wil met mu MSNe alleen echte mensen die ik ardig vindt.
Vind je mij aardig?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
niet happy?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay. Dan ben ik geen 16 wel Bob, maar niet happy.
Jij maakt vele beloftes deze nacht. Ik hoop dat je deze ook nakomt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob Goudvisje Ijsprinsesje morgen krijgen jullie pm met sexy bericht ik zit nu op mn superstoere Htc jeweet moeilijke tijden
Snel voor het einde, msn gaat offline in maart enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
Hoiquote:
ik heb ook htcquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ben ik een oosterse jonge met een goed gevoel voor humor bij de barbecue. En ik heet Lee.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
niet happy?
en als ik nou niet een happy, maar een meisje ben
ben jij dan weer happy en bob?
Hoi Lee.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik een oosterse jonge met een goed gevoel voor humor bij de barbecue. En ik heet Lee.
Ik heb een fok msnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb alleen Flipsen op MSN. Voor de rest niet één FOK!ker.
Godver, 2 uur alweer.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee ik heb je msn al
2 uur is een mooie tijd om te gaan
je gaat me aardig vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
Geef dan ook hier. Stuur ik je smsje en kan je die foto mmsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |