Idd, en als je er wat internationale perszooi bij wilt hebben kun je die gewoon makkelijk vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze gewoon open hebben en volgen o.a
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
i.e. a foundation for an Egyptian Unity partyquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een goede manier is, Vergeet niet het hoeft maar tijdelijk te zijn totdat er verkiezingen komen, althans zo lees ik het.
Zou dat voor Egypte kunnen betekenen dat mensen weer naar huis gaan? Tunesie was ook de aanleiding om de straat op te gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef MangoTree het volgende:
Op AJE minder goede berichten over Tunesie, dat er niks veranderd is...
Two dead as Tunisian police fires on protestersquote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef MangoTree het volgende:
Misschien nog te vroeg? Ik las recentelijk dat iets van 600 politie'achtige'gasten ontslagen waren, dat men zo toch de boel wou 'reinigen'. Iets nieuws opzetten kost tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef MangoTree het volgende:
Hoe kan ik je toevoegen?...(sorry heb nog niet veel op Fok gedaan...alleen gespiektquote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Idd, en als je er wat internationale perszooi bij wilt hebben kun je die gewoon makkelijk vinden.![]()
Als je een vrijwel perfecte nieuwsfeed wereldwijd wilt, moet je mij even toevoegen (raistlin6) en alles wat ik volg (bijna 800 waarvan zeker 750 nieuwsbron is) ook gaan volgen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Two dead as Tunisian police fires on protesters
(Reuters) - At least two people were killed and 17 others wounded in northern Tunisia on Saturday when police opened fire to quell a protest after a senior police officer slapped a woman in the face, official and media sources said.
Ja het klopt ook, en zoals ik nu twee keer heb gepost is het ook geen oud nieuws. Wat ik alleen bedoelde was dat de kop van RTL nogal schreeuwerig en overdreven was.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef pippicaro het volgende:
LINK http://www.volkskrant.nl/(...)t=4d4df43de8090ff9,0
Dan eerder dat mensen zich niet gaan aansluiten bij de anti's, het helpt het gemoed igg niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zou dat voor Egypte kunnen betekenen dat mensen weer naar huis gaan? Tunesie was ook de aanleiding om de straat op te gaan.
Niet op FOK! maar op Twitter, maar het is ook niet echt nodig hoor, iemand hierboven postte al de link die je alleen maar open hoeft te hebben. Daarnaast klopt de info die je gaf ook gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Hoe kan ik je toevoegen?...(sorry heb nog niet veel op Fok gedaan...alleen gespiekt)
en wil je even op deze link kijken?
Volgens mij klopt het toch wel...
Haha bij dezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef pippicaro het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS....
Ben vrouw dus MOET en ZAL gelijk krijgen!
Apart en tegelijkertijd mooi om te zien hoe de overtuiging van deze mensen en de verbroedering lijdt tot een gezamenlijk doel waarop ik het gevoel heb dat ze dit een tijd kunnen volhouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef yavanna het volgende:
Weet niet of dit lied al was gepost, met vertaling.
Lol oke, verwacht niet veel boeiends van me, dat blijft waarschijnlijk uit. Staan wel een zooi nuttige bronnen tussen wat ik zelf volg.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef pippicaro het volgende:
Oke...vanaf nu ben ik je volger op Twitter...
Laat ik eerst maar weer eens uitzoeken hoe het allemaal werkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lol oke, verwacht niet veel boeiends van me, dat blijft waarschijnlijk uit. Staan wel een zooi nuttige bronnen tussen wat ik zelf volg.
http://twitter.com/#!/list/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op zondag 6 februari 2011 02:52 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar weer eens uitzoeken hoe het allemaal werkt...
En dan ook nog maar afwachten of mijn PCtje het allemaal aan kan om zoveel pagina's open te hebben...
Het slaat hier nog wel eens vast...
THX!!...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/list/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Onthoud deze, niet de user, maar de lijst. Dan heb je qua Egypte veel info bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |