abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92397898
Bewind praat met Moslimbroederschap
De Moslimbroederschap, de belangrijkste oppositiebeweging in Egypte, gaat praten met vicepresident Omar Suleiman. Dat heeft een woordvoerder van de strengislamitische beweging gezegd.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/06/buitenland/bewind-praat-met-moslimbroederschap.xml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
pi_92398020
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
Bewind praat met Moslimbroederschap
De Moslimbroederschap, de belangrijkste oppositiebeweging in Egypte, gaat praten met vicepresident Omar Suleiman. Dat heeft een woordvoerder van de strengislamitische beweging gezegd.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/06/buitenland/bewind-praat-met-moslimbroederschap.xml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
is dat verder al ergens bevestigd ? nog geen twitter of bericht op andere media over gezien
  zondag 6 februari 2011 @ 01:57:17 #128
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92398022
NEW YORK (Reuters) Mohamed ElBaradei said on Saturday it would be a "major setback" if Washington backed Egypt's President Hosni Mubarak or his deputy to lead a new government and warned that protests could grow "more vicious."
bron
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 6 februari 2011 @ 01:59:25 #129
69315 raistlin6
pi_92398093
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

is dat verder al ergens bevestigd ? nog geen twitter of bericht op andere media over gezien
http://www.bbc.co.uk/news(...)d&utm_medium=twitter
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92398094
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

En wat doe jij hier dan? Verdwaalt tijdens je urenlange bezoek aan het onzin deel? Of stond er een topic in klaagbaak over Egypte, en vind je dat die mensen daar niet zo moeten zeuren?

Ik denk dat het goed is dat Sandmonkey's berichten extra online staan zodat hij niet zomaar offline gehaald kan worden. Wat de motieven daar verder voor zijn maakt me verder weinig uit.
Nee, niet verdwaald maar door 1 of meer fokkers is er een site aangemaakt waar sandmonkey, terug te lezen in deze topics er zijn reet mee afveegt.
De mensen in Egypte hebben genoeg te zeuren, maar puntje bij paaltje laten ze het afweten.
Revoluties zonder bloedvergieten bestaan niet, hoe graag we het ook zouden willen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zondag 6 februari 2011 @ 01:59:32 #131
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_92398096
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

dat is van 2 feb.
2019: The Great Awakening
pi_92398117
Op nu live komt het al 20 keer binnen en staat op RTL
pi_92398146
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef pippicaro het volgende:
Dan gaan ze terug naar de middeleeuwen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zondag 6 februari 2011 @ 02:01:31 #134
69315 raistlin6
pi_92398163
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef pippicaro het volgende:
Volgens BBC is het een aankondiging van MB zelf en zijn die gesprekken er nog niet, maar gepland voor morgen.
pi_92398165
oud nieuws dus?...dacht ik ook eens een bijdrage te kunnen leveren :(
  zondag 6 februari 2011 @ 02:02:19 #136
69315 raistlin6
pi_92398186
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef pippicaro het volgende:
Nee geen oud nieuws, alleen door RTL niet correct benoemd in de kop in ieder geval. :)
  zondag 6 februari 2011 @ 02:02:39 #137
132191 -jos-
Money=Power
pi_92398194
quote:
hehe, de Nederlandse media lopen hopeloos achter op dit topic. via twitter is het meeste nieuws als eerste bekend ;)

RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Just changed my plane ticket. The Revolution still needs some work. #jan25 #egypt
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92398247
Toch staat het op de site van RTL als laatste nieuws....
pi_92398263
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:59 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nee, niet verdwaald maar door 1 of meer fokkers is er een site aangemaakt waar sandmonkey, terug te lezen in deze topics er zijn reet mee afveegt.
De mensen in Egypte hebben genoeg te zeuren, maar puntje bij paaltje laten ze het afweten.
Revoluties zonder bloedvergieten bestaan niet, hoe graag we het ook zouden willen.
Er zal er 1 de eerste moeten zijn he, misschien wordt dit wel de revolutie zonder bloedvergieten.

Ik snap dat het frustrerend is dat er niet meer schot in zit in Egypte, maar ik blijf er bij dat je eigen leven opofferen voor vrijheid ook niet de manier is. Het is toch ook niet alsof dat er maar een kleine kans is op bloedvergieten wanneer de pro-democratie mensen bijvoorbeeld richting paleis zouden trekken. Die mensen hebben allemaal gezien met wat voor geweld word teruggeslagen door de pro-mubarak aanhangers.
Waar dan wel de oplossing ligt weet ik ook niet, persoonlijk hoop ik dat iemand de president te pakken krijgt, en het dan maar op die manier over is.

Ik kan het in ieder geval niet als "gezeur" van de Egyptenaren afdoen, die mensen daar staan er echt wel met een reden op het plein.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_92398264
quote:
wordt wel gewardeerd hoor :)
  zondag 6 februari 2011 @ 02:05:23 #141
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_92398275
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Nee geen oud nieuws, alleen door RTL niet correct benoemd in de kop in ieder geval. :)
aha... Maar zoals ik het andere bericht lees is het geen onderhandelen maar om de wil van het volk te onderstrepen.
pi_92398279
Twitteren is van voor mijn tijd ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 02:05:52 #143
69315 raistlin6
pi_92398295
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef pippicaro het volgende:
Toch staat het op de site van RTL als laatste nieuws....
Nogmaals het is ook geen oud nieuws, alleen verkeerd benoemd.

6 February 2011 Last updated at 00:51 GMT

Egypt's most influential opposition group, the Muslim Brotherhood, says it will enter talks with officials on ending the country's political crisis.

The group told Reuters the talks would begin on Sunday and would aim to assess how far the government was "ready to accept the demands of the people".

The Brotherhood had earlier said it would not take part in the negotiations with Vice-President Omar Suleiman.
  zondag 6 februari 2011 @ 02:07:17 #144
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_92398343
quote:
ik dacht eens scherp te zijn ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 02:10:35 #145
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_92398433
Sandmonkey:
That Egyptian Unity Party will be an Umbrella party that promotes equality, democracy & accountability, without any ideological slants. It should be centrist, because we dont want any boring Left vs. Right squabbling at that stage. Once you institute the structure, start educating the members on their rights and their obligations as citizens. Convince them to bring their friends and relatives into meeting. Establish voters critical mass , all under that party.

Zo een partij als hij het beschrijft klinkt wel te mooi om waar te zijn.
pi_92398539
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Nogmaals het is ook geen oud nieuws, alleen verkeerd benoemd.

6 February 2011 Last updated at 00:51 GMT

Egypt's most influential opposition group, the Muslim Brotherhood, says it will enter talks with officials on ending the country's political crisis.

The group told Reuters the talks would begin on Sunday and would aim to assess how far the government was "ready to accept the demands of the people".

The Brotherhood had earlier said it would not take part in the negotiations with Vice-President Omar Suleiman.
Oke...toch maar eens gaan kijken hoe dat twitteren werkt dan... ;)
pi_92398556
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef MangoTree het volgende:
Sandmonkey:
That Egyptian Unity Party will be an Umbrella party that promotes equality, democracy & accountability, without any ideological slants. It should be centrist, because we dont want any boring Left vs. Right squabbling at that stage. Once you institute the structure, start educating the members on their rights and their obligations as citizens. Convince them to bring their friends and relatives into meeting. Establish voters critical mass , all under that party.

Zo een partij als hij het beschrijft klinkt wel te mooi om waar te zijn.
Ik denk wel dat het een goede manier is, Vergeet niet het hoeft maar tijdelijk te zijn totdat er verkiezingen komen, althans zo lees ik het.
pi_92398583
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef pippicaro het volgende:

[..]

Oke...toch maar eens gaan kijken hoe dat twitteren werkt dan... ;)
Deze gewoon open hebben en volgen o.a :)

http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
pi_92398632
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

Deze gewoon open hebben en volgen o.a :)

http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Oke...maar toch...kijk eens op deze link....

http://www.volkskrant.nl/(...)t=4d4df43de8090ff9,0
pi_92398639
Ik ga mijn luikjes ook sluiten, anders wordt ik wakker in mijn stoel :)

Tot straks allemaal :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')