is dat verder al ergens bevestigd ? nog geen twitter of bericht op andere media over gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
Bewind praat met Moslimbroederschap
De Moslimbroederschap, de belangrijkste oppositiebeweging in Egypte, gaat praten met vicepresident Omar Suleiman. Dat heeft een woordvoerder van de strengislamitische beweging gezegd.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/06/buitenland/bewind-praat-met-moslimbroederschap.xml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
http://www.bbc.co.uk/news(...)d&utm_medium=twitterquote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
is dat verder al ergens bevestigd ? nog geen twitter of bericht op andere media over gezien
Nee, niet verdwaald maar door 1 of meer fokkers is er een site aangemaakt waar sandmonkey, terug te lezen in deze topics er zijn reet mee afveegt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En wat doe jij hier dan? Verdwaalt tijdens je urenlange bezoek aan het onzin deel? Of stond er een topic in klaagbaak over Egypte, en vind je dat die mensen daar niet zo moeten zeuren?
Ik denk dat het goed is dat Sandmonkey's berichten extra online staan zodat hij niet zomaar offline gehaald kan worden. Wat de motieven daar verder voor zijn maakt me verder weinig uit.
dat is van 2 feb.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
is dat verder al ergens bevestigd ? nog geen twitter of bericht op andere media over gezien
Dan gaan ze terug naar de middeleeuwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef pippicaro het volgende:
Op nu live komt het al 20 keer binnen en staat op RTL
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/06/buitenland/bewind-praat-met-moslimbroederschap.xml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Volgens BBC is het een aankondiging van MB zelf en zijn die gesprekken er nog niet, maar gepland voor morgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef pippicaro het volgende:
Op nu live komt het al 20 keer binnen en staat op RTL
Nee geen oud nieuws, alleen door RTL niet correct benoemd in de kop in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef pippicaro het volgende:
oud nieuws dus?...dacht ik ook eens een bijdrage te kunnen leveren
hehe, de Nederlandse media lopen hopeloos achter op dit topic. via twitter is het meeste nieuws als eerste bekendquote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef pippicaro het volgende:
Er zal er 1 de eerste moeten zijn he, misschien wordt dit wel de revolutie zonder bloedvergieten.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:59 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, niet verdwaald maar door 1 of meer fokkers is er een site aangemaakt waar sandmonkey, terug te lezen in deze topics er zijn reet mee afveegt.
De mensen in Egypte hebben genoeg te zeuren, maar puntje bij paaltje laten ze het afweten.
Revoluties zonder bloedvergieten bestaan niet, hoe graag we het ook zouden willen.
wordt wel gewardeerd hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef pippicaro het volgende:
aha... Maar zoals ik het andere bericht lees is het geen onderhandelen maar om de wil van het volk te onderstrepen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee geen oud nieuws, alleen door RTL niet correct benoemd in de kop in ieder geval.
Nogmaals het is ook geen oud nieuws, alleen verkeerd benoemd.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef pippicaro het volgende:
Toch staat het op de site van RTL als laatste nieuws....
ik dacht eens scherp te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef pippicaro het volgende:
Oke...toch maar eens gaan kijken hoe dat twitteren werkt dan...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nogmaals het is ook geen oud nieuws, alleen verkeerd benoemd.
6 February 2011 Last updated at 00:51 GMT
Egypt's most influential opposition group, the Muslim Brotherhood, says it will enter talks with officials on ending the country's political crisis.
The group told Reuters the talks would begin on Sunday and would aim to assess how far the government was "ready to accept the demands of the people".
The Brotherhood had earlier said it would not take part in the negotiations with Vice-President Omar Suleiman.
Ik denk wel dat het een goede manier is, Vergeet niet het hoeft maar tijdelijk te zijn totdat er verkiezingen komen, althans zo lees ik het.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef MangoTree het volgende:
Sandmonkey:
That Egyptian Unity Party will be an Umbrella party that promotes equality, democracy & accountability, without any ideological slants. It should be centrist, because we dont want any boring Left vs. Right squabbling at that stage. Once you institute the structure, start educating the members on their rights and their obligations as citizens. Convince them to bring their friends and relatives into meeting. Establish voters critical mass , all under that party.
Zo een partij als hij het beschrijft klinkt wel te mooi om waar te zijn.
Deze gewoon open hebben en volgen o.aquote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Oke...toch maar eens gaan kijken hoe dat twitteren werkt dan...
Oke...maar toch...kijk eens op deze link....quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze gewoon open hebben en volgen o.a
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |