Hmm mijn post over dat Nederland dan net doet of zijn neus bloed is dan waarschijnlijk niet begrepen? Wij leveren gewoon aan elk land die maar wil betalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en per hoofd van de bevolking levert het ongeveer de meeste wapens.
Wil niemand het over hebben, omdat dat pijnlijk is. Zo heeft nederland en het westen jaren foute mensen gestuurd. Pragmatisch de 'beste' afweging. Komen we nu mee in de knel, als je een principieel standpunt inneemt.
en waar ze steeds moeilijker omheen kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Yep, dit zijn zaken die mensen liever niet willen weten.
Das nou precies die VOC mentaliteit waar balkenende zo trots op isquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en waar ze steeds moeilijker omheen kunnen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das nou precies die VOC mentaliteit waar balkenende zo trots op is
[alu-hoedje]quote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja tnx, heb het gezien.
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Narus, an Israeli Boeing-owned Company Is Helping #Egypt.ian Government's Web Crackdown in #Cairo. http://j.mp/eFxoEh. #Tahrir, #Jan25
http://latimesblogs.latim(...)an-resignations.htmlquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei to Al Jazeera: It is time for the regime to raise the white flags & declare that it has failed the people
El Baradei on Al Jazeera: The NDP is evaporating now with its leadership resigning one after the other.
El Baradei on Al Jazeera: The new changes in the NDP means it is now disappearing. The next step for it is to exit the political scene
El Baradei on Al Jazeera: The Egyptian army must now choose between Mubarak & the people
Hmmwah, Egypte is een land waar een internetstoring van 1 of 2 uurtjes landelijk nou niet direct schokkend is. Niet overal en altijd is de verbinding even goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
[alu-hoedje]
Hmm als je dat artikel leest ga je haast denken dat ze internet hebben platgegooid om die systemen te installeren[/alu-hoedje]
Kan namelijk niks vinden zo gauw wanneer ze het hebben aangeschaft/gekregen.
1 of 2 uurquote:Op zondag 6 februari 2011 01:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hmmwah, Egypte is een land waar een internetstoring van 1 of 2 uurtjes landelijk nou niet direct schokkend is. Niet overal en altijd is de verbinding even goed.
Wat zullen al die ontslagen politici doen eigenlijk? Zorgen dat ze snel verhuizen naar een optrekje in SA ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://latimesblogs.latim(...)an-resignations.html
hier nog eentje veel bijgeleerd deze week ook door het steeds lezen van dit topicquote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef MangoTree het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het jammer dat ik voorheen met dat soort dingen niet bezig was. Ik heb wel aardig wat bijgeleerd deze week
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier nog eentje veel bijgeleerd deze week ook door het steeds lezen van dit topic
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar leer je weinig van hoor
hier nog eentje veel bijgeleerd deze week ook door het steeds lezen van dit topic
troll? rot ff lekker op danquote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
Dit is een incest topic. Op nieuwkomers word niet gereageerd gelukkig was er een soort poll van meest betrokken Fokkers. Ga dan iets doen in Egypte als je zo betrokken bent.
en LOL sandmonkey schijt op lullie
Ja maar ik ben IT'er en als je wil breng je een systeem online in 2 uur of minder.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
1 of 2 uurhet internet lag er 3 of 4 dagen uit volgens mij
Vandaar Alu hoedjes modusquote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben IT'er en als je wil breng je een systeem online in 2 uur of minder.
Goed projectplan alles parallel aan de bestaande infrastructuur opzetten. hele zaakje doortesten stress testen etc. En dan op een gekozen moment over schakelen. Je kunt zoiets zelfs implementeren met een voor de gebruiken merkbare hik van minder dan een seconde.
Dus 4 dagen internet er uit gooien om iets te implementeren, lijkt mij ver gezocht.
Ik trol niet, ik volg dit topic al een aantal dagen maar het begint nu een beetje op een rampentoerist ding te lijken. En leuk dat je al die tweets plaatst maar die kan iedereen vinden he?quote:
Ehmmm.... gaan we actief modden Daan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben IT'er en als je wil breng je een systeem online in 2 uur of minder.
Goed projectplan alles parallel aan de bestaande infrastructuur opzetten. hele zaakje doortesten stress testen etc. En dan op een gekozen moment over schakelen. Je kunt zoiets zelfs implementeren met een voor de gebruiken merkbare hik van minder dan een seconde.
Dus 4 dagen internet er uit gooien om iets te implementeren, lijkt mij ver gezocht.
hoezo zou die niet begrepen zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hmm mijn post over dat Nederland dan net doet of zijn neus bloed is dan waarschijnlijk niet begrepen? Wij leveren gewoon aan elk land die maar wil betalen.
Lieve schat, als we nou allemaal niks doen he?, waar hebben we dan nog een forum voor?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik volg dit topic al een aantal dagen maar het begint nu een beetje op een rampentoerist ding te lijken. En leuk dat je al die tweets plaatst maar die kan iedereen vinden he?
Het enigste wat wij eraan kunnen doen is het onder de aandacht brengen van mensen en aankaarten bij de politieke partij van jouw voorkeur.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef MangoTree het volgende:
Over de wapenleveranties:
Bedankt voor de reacties! Een beste eye-opener ja, ik hoop dat meer mensen dit te weten komen. Wat eraan te doen is, weet ik even niet.
hoe bekend is het dan in deze reeks?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het enigste wat wij eraan kunnen doen is het onder de aandacht brengen van mensen en aankaarten bij de politieke partij van jouw voorkeur.
Niet zo bekend, maar het heeft verder ook weinig met de revolutie te maken dus niet echt iets voor dit topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:27 schreef MangoTree het volgende:
[..]
hoe bekend is het dan in deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |