goedemorgen !!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
12 uur nederlandse tijd gaan de christenen een dienst/mis geven.
Goedemorgen Noelle, dank je wel, omdat gisteren hier werd gezegt 9 uur dus dacht ik 8 uur nederlandse tijd, zat ik dan helemaal in me eentje hierquote:Op zondag 6 februari 2011 09:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
12 uur nederlandse tijd gaan de christenen een dienst/mis geven.
Dacht ik dus ook. Weet niet hoe laat het huwelijk plaats vindt.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
goedemorgen !!
okaj , dan heb ik nog ff![]()
(ik dacht ook dat het om 9 uur zou zijn (NL 8 uur)
iets bekend over het?
*oef* aaah zo vroeg opgestaan .. en dan alleen hier ... ja das balen !! ben ik ff blij dat ik te lam was om om 0800 uur uit mn nesje te kruipen ...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen Noelle, dank je wel, omdat gisteren hier werd gezegt 9 uur dus dacht ik 8 uur nederlandse tijd, zat ik dan helemaal in me eentje hier
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:58 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Is de trouwerij al geweest?
Zie het al nee dus.
Goedemorgenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:01 schreef Flashbox het volgende:
waar is die bruidsfoto dan van die in de op staat?
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:01 schreef -jos- het volgende:
Kan je deze fotoreeks in de OP zetten:
http://www.time.com/time/(...),00.html?xid=fbshare
die moet zoals ik het nu lees ook nog komen .quote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Pff ben nog niet helemaal wakker geloof ik, ik bedoel de niet de trouwerij maar de dienst.
Om 12 uur nederlandse tijd volgens de tweets.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Pff ben nog niet helemaal wakker geloof ik, ik bedoel de niet de trouwerij maar de dienst.
thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Om 12 uur nederlandse tijd volgens de tweets.
Die man heeft ook alles vanaf het begin al meegemaakt... ik stel me graag voor hoe hij zich nu voeltquote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef -jos- het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
Off to Tahrir to attend Christian mass. My father - a 73-yr-old ill, bearded conservative Muslim - is with me. #jan25 #egypt
NadiaE Nadia El-Awady
My dad is having the time of his LIFE in Tahrir! Saying he finally smells freedom #egypt
Snik snik ik was er ookquote:Op zondag 6 februari 2011 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen Noelle, dank je wel, omdat gisteren hier werd gezegt 9 uur dus dacht ik 8 uur nederlandse tijd, zat ik dan helemaal in me eentje hier
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Snik snik ik was er ookik wordt zomaar genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |