Die man heeft ook alles vanaf het begin al meegemaakt... ik stel me graag voor hoe hij zich nu voeltquote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef -jos- het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
Off to Tahrir to attend Christian mass. My father - a 73-yr-old ill, bearded conservative Muslim - is with me. #jan25 #egypt
NadiaE Nadia El-Awady
My dad is having the time of his LIFE in Tahrir! Saying he finally smells freedom #egypt
Snik snik ik was er ookquote:Op zondag 6 februari 2011 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen Noelle, dank je wel, omdat gisteren hier werd gezegt 9 uur dus dacht ik 8 uur nederlandse tijd, zat ik dan helemaal in me eentje hier
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Snik snik ik was er ookik wordt zomaar genegeerd
Die 2 gaan zo trouwen?quote:
Wordt lastig mis is om 12 uurquote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2 gaan zo trouwen?
& heeft iemand een foto van de koptische dienst, compleet met moslim bescherming?
De meeste mensen gaan terug aan het werk.. Persoonlijk denk ik dat het vandaag doodbloedt. Ook al hoop ik dat niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef shomila het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag weer brengen gaat.
Ik denk weinig.
Die is dus om 12 uur naar het schijnt.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2 gaan zo trouwen?
& heeft iemand een foto van de koptische dienst, compleet met moslim bescherming?
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:01 schreef Flashbox het volgende:
waar is die bruidsfoto dan van die in de op staat?
Dus het wordt een koptische bruiloft?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die is dus om 12 uur naar het schijnt.
geen idee, de aankondigingen zijn niet echt consistent. maakt dat uit danquote:Op zondag 6 februari 2011 10:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus het wordt een koptische bruiloft?
Goedemorgenquote:
Ja en nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
geen idee, de aankondigingen zijn niet echt consistent. maakt dat uit dan
Via livestation.com doet ie het gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:10 schreef Toverheks het volgende:
vraag me toch af waarom AJA er al de hele morgen uit ligt
AJE had net een shot van een brug, vele vele mensen trekken nog naar het plein. Denk niet dat het doodbloed vandaagquote:Op zondag 6 februari 2011 10:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan terug aan het werk.. Persoonlijk denk ik dat het vandaag doodbloedt. Ook al hoop ik dat niet.
bij mij nietquote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Via livestation.com doet ie het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |