Succes! Open je dan ook een topic?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool, bedankt! Man, ik word zó enthousiast van jullie topics. Alleen heb ik allerlei buizen door het bovenste deel lopen. Ze hebben er nu een of andere lompe bak onder gehangen, maar liever heb ik een en-suitescheiding, net als jullie
.
Misschien maar doen he?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes! Open je dan ook een topic?
De stenen. Kan natuurlijk ook komen omdat je (naar ik aanneem niet geheel onbewust) jouw voorkeur op de voorgrond hebt afgebeeldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef bleiblei het volgende:
Geinspireerd door Betyar maar eens lopen pielen in sketchup. Vind het nog best goed gelukt voor de eerste keer.
Hier intern hebben we discussie over de veranda. Wat voor iets we willen.
De stenen is mijn voorkeur, die in hout de voorkeur van stormqueen.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is hoger. En de mevrouw op het plaatje staat met haar rug naar het houten geval toe. Volgens mij probeeert Bleiblei deze democratische stemming te manipuleren als ware het een Noord-Koreaanse verkiezing..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde net zeggen; die haard maakt het plaatje al veeeul mooier
Ik heb niks tegen steen, ik vind alleen dat de nok van het dak 90 graden gedraaid moet wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
En hij is hoger. En de mevrouw op het plaatje staat met haar rug naar het houten geval toe. Volgens mij probeeert Bleiblei deze democratische stemming te manipuleren als ware het een Noord-Koreaanse verkiezing..
Overigens, hier nog een argument waarom de houten veranda het niet moet gaan worden:
[ afbeelding ]
Een veranda van stro zou ik ook afraden.
Daar zitten wel bruikbare ideeen tussen! Dank jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]![]()
Misschien zit hier of hier nog wat inspiratie voor jullie bij.
Wat bedoel je met tuinplaatje? Die tekening? Die is zo onduidelijk als op de fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Vind de versie met puntdak leuker
Kan dat tuinplaatje nog wat duidelijker?
Staat die bij je ouders ja? Dies wel erg mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef Inu het volgende:
Kijk anders eens naar die van mn ouders, supermooi!
http://www.uniquebuitenleven.nl/index.php/buitenverblijven
Ohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tuinplaatje? Die tekening? Die is zo onduidelijk als op de foto.
Tis ook niet meer dan een schets op van dat semitransparante papier.quote:
Ja, deze is gemaakt door mn neefje inclusief de keuken. Als jullie willen kun je vast een keer langsrijden om hem int eggie te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tuinplaatje? Die tekening? Die is zo onduidelijk als op de foto.
[..]
Staat die bij je ouders ja? Dies wel erg mooi.
Zo een uitstraling zoeken wij ook. Wel met een stenen muur ipv. hout, maar met inderdaad van die dikke eiken palen, mooie houtverbindingen en zo een prachtige dakconstructie.
Oh ja, dat is je neef inderdaad! Ik ben zelf natuurlijk weer fricking eigenwijs en denk dat ik het zelf kan, dus het wordt een DIY-projectquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, deze is gemaakt door mn neefje inclusief de keuken. Als jullie willen kun je vast een keer langsrijden om hem int eggie te zien.
Wel echt supertof hoor, dan zou ik echt nooit meer verhuizen met zoiets in de tuin
Oh, mn vader heeft wel veel meegeholpen, en dat dak moet je ook echt met zn 2en doen volgens mij... En een timmerman erbij hebben is soms best handig lijkt mequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, dat is je neef inderdaad! Ik ben zelf natuurlijk weer fricking eigenwijs en denk dat ik het zelf kan, dus het wordt een DIY-project. Als ie der staat zullen we inderdaad nog wel even moeten blijven wonen hiero
.
Alleen de deuren of de complete ensuite?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:43 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Wow, ik wil even zeggen dat ik SUPER jaloers ben op jullie mooie deuren..
Als ik nu ga verhuizen wil ik dat ook!
Maar helaas zijn ik en mijn vriend echt GEEN klussers. Zou niet weten hoe je dat ingodsnaam moet maken.
Mijn complimenten!
Enig idee hoeveel het zou kosten als je zoiets laat doen?![]()
Succes met de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |