Kijk maar of je morgen meekomt, mijn vrouwtje met de kinderen zijn ook thuis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt ie op de fiets dan?
Ach, als ik thuis blijf scheelt dat al een kratje
Vrij prachtig!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
En hoppetee
[ afbeelding ]
Best aardig gelukt toch, die raamkes?
Zijn jullie er al langs geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Tof! We gaan daar eens langs. Kijken wat het scheelt.
nee, nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Zijn jullie er al langs geweest?
knopjes weten we nog niet, we hebben twintig verschillende besteld en gaan kijken wat het mooist staatquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe gaat de afwerking van de lades en deurtjes worden (wat voor knopjes enzo)?
Verders: alle respect natuurlijk, wordt prachtig als 'ie gesierlat is (is dat een woord? nu wel) en gelakt is!
Gelukkig lijken wij ook helemaal niet op jullie met dat soort dingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
knopjes weten we nog niet, we hebben twintig verschillende besteld en gaan kijken wat het mooist staat
Het zou sowieso fijn zijn als SQ wat beter was, regardless of the verfdampsquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Spannend! Het is ook een flinke klus geweest hè, naast je werk, als hobbyisten zijnde.
Je moet jezelf niet zo omlaag praten hoor, het wordt prachtig!
Zou wel fijn zijn als SQ weer wat beter is, verfdampen zijn niet echt lekker anders
Oeh doe eens wat before pictures?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef bleiblei het volgende:
Maandagochtend staat de schilder voor de deur! Na 2 jaar rommelen.
Weet ik die deuren hebben jullie kant en klaar neergezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx!
@ ml, alleen in de vitrinekasten, niet van de schuifdeuren. Zoveel skillz heb ik nietwe zijn geen mmachs
Oh ja, klopt! Donkerpaars en in de hoekjes oranjegeelquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Er zit toch een donker glasrandje langs de ramen die je zelf gemaakt hebt?
ja, dat doen we al een paar weken. Thermostaat hangt in het zitgedeelte en zo hoef je effectief maar 20m2 warm te stoken, ideaal!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:07 schreef bobenjanneke het volgende:
Zal ook veel schelen in de kou/ stoken als je de deuren 's avonds gesloten houd.
Ziet er mooi uit!
Dat wordt al mooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wit! Weiss! Einz! (alleen nog grondverf)
[ afbeelding ]
M'n nieuwe servies is ongeduldig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |