Hee je rijmtquote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef outcast_within het volgende:
Vaginale vlaag van genialiteit, vliegt tot zijn spijt over het doel der vergetelheid.
derp.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef outcast_within het volgende:
Vaginale vlaag van genialiteit, vliegt tot zijn spijt over het doel der vergetelheid.
derp.
Nee nee, no worries, rijmen is primaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef outcast_within het volgende:
Ik denk ik doe ook mee met de vaginale slowchat.
was i doing it wrong?
Have no fear, Cake is here!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef Bakakame het volgende:
Oo waar is iedereen hoe moet ik dronken SC'en zonder jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb 't snel weg gehaald, no worriesquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef lelouch het volgende:
Heel facebook heeft nu gezien dat je op Fok! zit
QFTquote:Op zondag 6 februari 2011 14:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zojuist de epiloog van Kara no Kyõkai gezien. Dat en een paar afleveringen van Samurai Jack die ik had opgenomen... Ik had mijn tijd beter kunnen besteden maar het was tenminste wel beter dan meedoen aan met deze kutslowchat.
Het staat al gecapped en gaat nu als een lopend vuurtje door FB. Binnenkort heb je geen leven meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee, ik heb 't snel weg gehaald, no worries
ik kwam terug uit de stad dan mag danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die op zaterdagnacht slowchatten voor 5 uur 's ochtends_!
Zoek een leven ofzo.
quote:Mensen die op zaterdagnacht slowchatten voor 5 uur 's ochtends_!
Zoek een leven ofzo.Behalve Xaryna want die is geweldig.
Altijd al afgevraagd, maar is dat nou echt Job Cohen in je UI?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |