omdat ze zich veels tevee; inhield en niet wou dansen ect.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:09 schreef Xaryna het volgende:
Hoezo heb je dan geen kans meer? Of hou je niet van netjes en verantwoordelijke meiden?
Iemand die te vroeg is opgestaan en geen tijd heeft voor ontbijt.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:52 schreef Xaryna het volgende:
Okairi. En wie ben jij om mij te gebieden?
Je kan toch ongeveer een respectabele 5 uur slaap gehaald hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 08:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand die te vroeg is opgestaan en geen tijd heeft voor ontbijt.
Gohan nuki!
nee dat zat er niet echt inquote:Op zondag 6 februari 2011 04:44 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar als jij je dan ook netjes en verantwoordelijk gedraagd en haar helpt, dan maak je een geode indruk.
Snelle reactie, nice! Maar ik sliep al. Ik heb GEEN idee wat jong jong precies is of waarom ik 't benquote:Op zondag 6 februari 2011 05:19 schreef Xaryna het volgende:
Jong jong? Is dat heel erg jong?
En je hebt je nog helemaal niet voor schut gezet. Ik eis dat je dat eerst doet, voor je gaat slapen.
Jij kijkt Superbowl?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan toch ongeveer een respectabele 5 uur slaap gehaald hebben
Vanvond superbowl kijken en morgen vrij
En ik deed nog zo mijn bestquote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Snelle reactie, nice! Maar ik sliep al. Ik heb GEEN idee wat jong jong precies is of waarom ik 't ben
Net wakker pff, voel de biertjes nog steeds dus voorlopig laat ik 't weer bij deze post
What gave it away?quote:
Mooi, ik was niet te vroeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die op zaterdagnacht slowchatten voor 5 uur 's ochtends_!
Zoek een leven ofzo.
Jij altijd. In jou heb ik vertrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mooi, ik was niet te vroeg.
Mag ik nu SC'en? Ik ben nog steeds halfdronken
Goed verhaal, jammer dat het niet geloofwaardig isquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij altijd. In jou heb ik vertrouwen.
Godver kutwind vannacht
Fucking uur over gedaan om thuis te komen. En toen moest ik kotsen. Niet van de drank maar van de inspanning![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |