quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
De eerste uitvinding uit dit topic die wij ook hebben.
Dat wil ik ook.quote:
Dit blijft een van de grootste fails everquote:
Nee, ik heb kinderen die een banaan in hun rugzakje mee naar school nemen. En die zal dan wel eens geplet zijn of weet ik veel. Ik heb het ding niet gekocht, maar heb het wel hier in huis zien liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Je woont op een instelling ofzo?
quote:
ja smartphones. wat een domme/dure zooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Detegenpartij het volgende:
Ik zie tot niet het nut in van digitale fotolijstjes.
Daar waar ik deze zie staan in woonkamers zijn ze in 9 van de 10 keer niet aan het doen wat ze moeten doen.
Maar ligt er een lader naast met een memorystick.
Wat mij betreft een mega kansloos apparaat van de laatste jaren.
Iemand nog meer suggesties ?
niks mis meequote:
als dat nou pantykousjes waren.. maar nee het zijn tattoo-sleevesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Failure is success if we learn from it.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Ik ben wel op dreef zeg, stoppen?
Dit heeft nog wel praktisch nutquote:
Ook in een onderbroekenvorm?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Baudolino het volgende:
[..]
Dat heet toch wielrenhandschoenen? Loop es bij Halfords binnen...
Die kan je gewoon wassen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Kameraadje het volgende:
Ik zag in de folder van de aldi pantoffels die je op kan warmen in de magnetron. Lekker fris.
Jij bent op dreefquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Weet wat je drinkt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:')
:')
LoL die eigenwijze machine.quote:
Iemand van fok! heeft ook zoiets gemaakt in k&w. Het was wel wat jaartjes geleden.quote:
Wat is duurder?quote:
Handig voor mij.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb je nou serieus niets beters te doen op je zaterdagnacht?
Zou je ze ook kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef Wootism het volgende:
Er komen hier echt super vette dingen voorbij! Hoezo 'kansloze' apparaten?
Goed topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door quirigua op 06-02-2011 01:16:50 ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef Wootism het volgende:
Er komen hier echt super vette dingen voorbij! Hoezo 'kansloze' apparaten?
Goed topic
Gewoon op de A58 of niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Voor de egoïsten onder ons:
mobiele zebrapad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die's serieus cool... die wil ik ook!quote:
Hoe gaat je plant naar de tering.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
fresh air mask
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi ze gewoon achter de verwarming :pquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ook in een onderbroekenvorm?
[..]
Die kan je gewoon wassen hoor.
Die van mij gingen alleen heel snel stuk.
schitterendquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
A bus company in China has launched a new 'drive safely' campaign - by hanging big bowls of water next to their drivers. The Longxiang Public Bus Company in Changsha, Hunan province, says drivers must drive gently to avoid spilling any water.Bus drivers are expected to ensure the bowls are still full when they finish their shift. And the company warns drivers that CCTV footage will be studied to make sure they do not top up the bowls with water.
Nee hoor, je moet 2 keer 'knippen'.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit heeft nog wel praktisch nut![]()
Leugens, ik heb mijn iMac nu 2 jaar en het is een van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Tovenaar. het volgende:
Dit topic
tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een fietspomp aan een fietsenstalling volgens mij. Handig omdat die losse pompen op je fiets altijd gejat worden, en deze kan niet gejat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |