Ja ik wilde eerst 1 muur aubergine verven maar dat is gewoon donkerbruinquote:
Geen schilders meer besprongen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst 1 muur aubergine verven maar dat is gewoon donkerbruinNooit geweten
Dus andere kleur uitgezocht en ben ik maar voor Lust gegaan
Nee, aubergine hoort een beetje paars erdoor te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst 1 muur aubergine verven maar dat is gewoon donkerbruinNooit geweten
Dus andere kleur uitgezocht en ben ik maar voor Lust gegaan
Paarsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, aubergine hoort een beetje paars erdoor te hebben
en wat is Lust voorn kleur dan?
Neequote:
quote:
schilderen en inrichten vond ik niet erg.. het inpakken, verhuizen, schuren, behang aftrekken en uitpakken van mn spullen vond ik wel verschrikkelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Pff krijg straks weer de gebruikelijke verhuis rotzooi over me heen.
Inpakken en schoonmaken en dan daar alles inrichten en schilderen, ik heb echt een bloedhekel aan dat soort dingen.
http://www.kleurenwaaier.net/code-6030-R60B+Lust.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is aubergine
maar met verf klopt het toch nooit.. ik heb ook echt moeite moeten doen om knaloranje en felgroen te kunnen vinden.. en dan heb je nog een blik oranje nodig, haal je het zelfde nummer en alles, blijkt het 2e blik een hele andere kleur oranje te hebben
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Pff krijg straks weer de gebruikelijke verhuis rotzooi over me heen.
Inpakken en schoonmaken en dan daar alles inrichten en schilderen, ik heb echt een bloedhekel aan dat soort dingen.
Meer een blauwpaars dus..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.kleurenwaaier.net/code-6030-R60B+Lust.html
Dat schijnt lust te zijn![]()
Ik ga morgen verven, maak wel foto's![]()
Ik vond de kleur wel mooi paars, fel maar toch donkerpaars.
En de naam vond ik op alle manieren wel toepasselijk
Vind het niet echt paars op het plaatje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.kleurenwaaier.net/code-6030-R60B+Lust.html
Dat schijnt lust te zijn![]()
Ik ga morgen verven, maak wel foto's![]()
Ik vond de kleur wel mooi paars, fel maar toch donkerpaars.
En de naam vond ik op alle manieren wel toepasselijk
Vooral het inpakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schilderen en inrichten vond ik niet erg.. het inpakken, verhuizen, schuren, behang aftrekken en uitpakken van mn spullen vond ik wel verschrikkelijk
Jointje op mn lip en verven maar.. werkt primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Heb stiekem ook helemaal geen zin om te gaan verven morgen, vind dat soort dingen altijd zo saai in mn eentje
ik vind het schuren en behang er af trekken het ergst.. toen ik hierin ging, was alles een soort oranjebruin geschilderd en de muren hadden 6 lagen behangquote:
Wanneer ga je echt verven meid? Ms kan ik iets regelen en je komen helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Heb stiekem ook helemaal geen zin om te gaan verven morgen, vind dat soort dingen altijd zo saai in mn eentje
Had best willen aanbieden om je te komen helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Inpakken inderdaad en dan opruimen vreselijk.quote:
ik heb gewoon alles in dozen gepleurdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inpakken inderdaad en dan opruimen vreselijk.
Inrichten vind ik nog wel leuk en op het moment dat ik mijn nieuwe kamer instapte had ik al meteen een idee wat er mee wou gaan doen. Dus dat is niet zo erg op zich.
Laat maar zien als het er op zitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
In de emmer is het echt heel mooi paars![]()
Ik blow niet dus verven en blowen wordt hem niet.
Schuren hoef ik niet te doen, heeft de woningbouw allemaal gedaan voor me. Net als behang van de muren trekken![]()
Geen idee wanneer ik echt ga verven. Ik heb nu genoeg verf voor die ene muur gekocht, wilde ook wat boodschappen halen van dat geld wat ik had gekregen en wat ik nu nog over heb hou ik ook even voor boodschappenHet is nu afwachten tot ik meer weet van de soos en dan kan ik pas echt verf enz gaan halen
Laat je me het wel even weten dan? Want verven ben ik goed inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
In de emmer is het echt heel mooi paars![]()
Ik blow niet dus verven en blowen wordt hem niet.
Schuren hoef ik niet te doen, heeft de woningbouw allemaal gedaan voor me. Net als behang van de muren trekken![]()
Geen idee wanneer ik echt ga verven. Ik heb nu genoeg verf voor die ene muur gekocht, wilde ook wat boodschappen halen van dat geld wat ik had gekregen en wat ik nu nog over heb hou ik ook even voor boodschappenHet is nu afwachten tot ik meer weet van de soos en dan kan ik pas echt verf enz gaan halen
Heerlijke kleur. Beter dan een witte muurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@huppelmuts:
let niet op mij, maar de muur erachter.. hou rekening ermee dat er heel 'warm' neplicht erop scheen, maar dat was de kleur van mn vorige woning dus![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke kleur. Beter dan een witte muur![]()
Ik snap niet dat mensen daar gelukkig mee zijn he met spierwitte muren![]()
Ik woon niet in een ziekenhuis
Weet je al of dat busje geregeld is?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ladder?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laat maar zien als het er op zit![]()
hmm.. bummer.. dan gewoon lekker luid de muziek aan en in je eentje op de ladder swingen![]()
I willquote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je me het wel even weten dan? Want verven ben ik goed inMs dat ik dan mijn vader's auto kan lenen en zo dan jouw kant op kan.. I'll try iig!
Ja is toch zoquote:
Geen idee. Zal steven meteen even aansprekenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je al of dat busje geregeld is?
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ha! Ladder kan ik dan ms wel meenemen, als dat opvouwding van pa in zijn auto past.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ladder?
[..]
I will
[..]
Ja is toch zo
Je kan zo bij het plafond?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ladder?
[..]
I will
[..]
Ja is toch zo
Mjah jij fleurt het op een andere manier opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zo
Ja, maar niet alles wit, dat scheelt al heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zo
Laat maar horen dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zal steven meteen even aanspreken
Neequote:
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huisquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles wit, dat scheelt al heel veel
Ik lees net dat een baas erover moet nadenken ivm verzekering, die is nu op vakantie en volgende week terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat maar horen dan.
Zou eventueel wel wat dingen met de auto kunnen brengen, maar die kasten enzo gaat niet lukken
Ik zou gek worden in jouw huisjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huis![]()
[ link | afbeelding ]
Voor het zoals nu was ingericht dus
Dat kan nooit zoveel moeite zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik besef me nu opeens dat ik dus wel ergens een ladder moet scoren
het is nu nog ergerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou gek worden in jouw huisje
Die TV heb ik op mijn kamer staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huis![]()
[ link | afbeelding ]
Voor het zoals nu was ingericht dus
Neuh maar wel nog iets wat ik was vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan nooit zoveel moeite zijn
Oh ernstigquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is nu nog erger![]()
ik heb op de keukenkastjes (alleen boven nog, onder moet nog) zebraprint plakplastic
Ik heb nu een maatje groter, dat was een tijdelijke tv tot ik mn ouders een grote lcd tv had gegeven, en toen kreeg ik hun breedbeeldquote:
Ik hou van vormpjes en kleurtjes en printjesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh maar wel nog iets wat ik was vergeten
[..]
Oh ernstig
Dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net dat een baas erover moet nadenken ivm verzekering, die is nu op vakantie en volgende week terug.
Het liefst alles in 1 zo te zienquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou van vormpjes en kleurtjes en printjes
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoor ik het wel.
Kan hier ook nog wel even kijken of ik een busje kan regelen
Ik had volledige creatieve vrijheidquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst alles in 1 zo te zien
[..]
Ik laat het je weten
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had volledige creatieve vrijheid
voor de meeste mensen wel.. hoeveel ik in zou moeten leveren als ik ooit samen ga wonenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het past wel allemaal bij elkaar. Is alleen te druk voor mij hoor.
Back to the 70's?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en mn slaapkamermuurtje
[ link | afbeelding ]
met behang dat je met een vochtige doek kan afnemen
Retro is my stylequote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Back to the 70's?
Pff moet ook nog kleuren voor mn slaapkamer verzinnen
Ik heb hem ook een maatje groter hij stond hier in de woonkamer maar we hebben nu een flatscreen dus heb hem maar op mijn kamer gezet. Ga die kamer wel missen toch al 10 jaar mijn domein.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu een maatje groter, dat was een tijdelijke tv tot ik mn ouders een grote lcd tv had gegeven, en toen kreeg ik hun breedbeeld
als ik nu bij mn ouders ben en mn oude kamer binnenloop, ben ik elke keer weer blij dat ik daar weg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een maatje groter hij stond hier in de woonkamer maar we hebben nu een flatscreen dus heb hem maar op mijn kamer gezet. Ga die kamer wel missen toch al 10 jaar mijn domein.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn moeder had ook bedacht om van mijn kamer een strijkkamertje te maken.. Helaas voor haar hebben mn zus en pa m alweer vol gezet met zooi![]()
Ik had net de sleutel van mn huis en toen maakte mn moeder al bekend wat ze allemaal wel niet wilde veranderen op mn kamer.. ik voelde me zo gewenstquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen ik het huis uit ging had mn zus mijn kamer al ingericht nog voordat ik weg was
Jup.. en mn ma was zo blij dat ik weg gingquote:
Zo goed als alle prullaria hier in huis is van mij, Het wordt hier heus wel leeg en kaal als ik weg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
echt als ik er over nadenk hoeveel zooi er in dit huis staat, wat een ellende zou dat zijn bij een verhuizing...
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als alle prullaria hier in huis is van mij, Het wordt hier heus wel leeg en kaal als ik weg ben
Groot gelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meer
Mja, ze heeft me meer dan 1500 euro gekost.. dat vond ik eigenlijk wel genoegquote:
Ik zou het zelf nooit doen haha.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meer
Nja, ik was het niet eens met de manier waarop ze me eruit zettequote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen haha.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.![]()
Nee joh dan laat je haar lekker zo zitten toch, ze heeft er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik was het niet eens met de manier waarop ze me eruit zette![]()
ik moest direct weg enzo.. dus prima.. zij had geen geld, en geen boodschappen enzo meer.. maar niet mijn probleem
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dan laat je haar lekker zo zitten toch, ze heeft er zelf naar gemaakt.
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:echt als ik er over nadenk hoeveel zooi er in dit huis staat, wat een ellende zou dat zijn bij een verhuizing...
ach.. ik woon hier net iets langer dan een half jaar.. maar verhuizen lijkt me nu ook weer kut, ik heb zoveel spullenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?
april. En idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?
quote:
Je moet yuki of peu even bellen of smsen of ietsquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
LOL, Yuki krijgt t warm, ze is aan t boksen op de Wii
Volgens haar is t vrij weinigquote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
En jij maar naar haar boobs gluren he, viespeuk
Anders gaat ze met jou boksenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens haar is t vrij weinig(en ik mag verder niks meer zeggen
)
Heeft ze de energie niet meer voorquote:
Dat denk je maar, als je d'r maar genoeg irriteert...quote:
Voor een goeie schup tussen je benen heb je geen energie nodig hoorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
En jij maar naar haar boobs gluren he, viespeuk
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Yuki het volgende:
De tering, 3 potjes boksen winnen en ik zweet me ongans.
Gelukkig heb ik conditie enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer met m'n armen hoor
Kleur is nergens voor nodig.. Zwart witquote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef Watertornado het volgende:
Effe wat kleur in de UI-lijn brengen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kleur is nergens voor nodig.. Zwart wit
jij hebt sepia, dus wel een beetje kleurquote:
zeikwijfquote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt sepia, dus wel een beetje kleur![]()
Ik heb een kut, dus ik mag datquote:
oh ja dat is waarquote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat
Jij kan niet weten of dat waar isquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kan niet weten of dat waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |