Ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Wijze Greys.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik wil nog iets aan oh-oh vragen maar dan hou ik haar van haar werk
Dus dat doe ik morgen.
Verstandig he?
Inclusief haar!quote:
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Ik las lap ipv lép.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.
Sorry, ik ben echt flauw en melig
Mijn accu is dood, dus ik kan niet meer lappen zonder te crashenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn benen zetten levert strafpunten @cesar op dus ik ben op zoek naar een tafeltje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik gebruik soms zo'n kussen maar vaak heb ik hem op schoo, en de muis op een bijzettafeltje naast me. Werkt prima voor mij.
Bwahahaha, wat is dit voor iets?quote:
Zo'n kussen of echt een tafeltje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een laptopding van de ikea, omdat ik ook vaak onder een dekentje zit en dan wordt ie te heet
Iquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha, wat is dit voor iets?
Die pruikjes.
Oh, Vrienden van Amstel nog wel!
Niks gedronken nog?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
kussen met harde bovenkantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n kussen of echt een tafeltje?
Mag niet helaas.quote:
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.quote:
Das dus juist domquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.En jat ik een klein kussentje van de bank als de lap(top) te heet wordt.
Voor de stroomvoorziening heb ik een prachtige stekkert met schakelaar. Want mijn accu begint ook langzaam te overlijden. Als ik er een uur uithaal is het veel.
van wie niet?quote:
Die van tellsell lijkt me wel perfectquote:
Ow.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das dus juist domHij wordt te heet omdat ie de warmte niet kwijt kan door het stof van je kleren, dat wordt alleen maar erger door een kussentje
Daarom heeft zo'n speciaal kussen een harde bovenkant; zijn de ventilatiegaten vrij
Ik vind het echt schattig dat je dat kussen gebruikt om je schoot te beschermen en het dan juist erger maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow.![]()
Maar ik leg hem er nooit helemaal op dus er is onderkant vrij, helpt dat?
En anders haal ik het kussen weer van stal.
Ik ben ook schattig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het echt schattig dat je dat kussen gebruikt om je schoot te beschermen en het dan juist erger maakt![]()
Je moet even kijken waar de luchtgaten zitten, als die vrij zijn is het niet erg
Cesar voor rug en nekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van wie niet?
[..]
Die van tellsell lijkt me wel perfect
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
En tóch vind ik het dan tof dat ze daar voor lul gaan staan met die pruikjes
Ja diequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je Tombo? Die kun je voor 10-15 euro bij de blokker kopen
Jawelquote:
die heb ik idd van bij de blokkertquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je Tombo? Die kun je voor 10-15 euro bij de blokker kopen
Hij is leuk!quote:
Zet jij daar je laptop op?quote:
Nee, ik ben met nuttige aankopen bezig. Een laptop hoort op je schootquote:
Oeh das wel een grensgevalletje jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
De blazer is nog wel een gokje, die gaat of heel sekseh staan of kan gelijk weer terug
Nuttig?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben met nuttige aankopen bezig. Een laptop hoort op je schoot
Jaquote:
Ik wil hem wel gewoon casual dragen hoor, op een spijkerbroek en een simpel topje er onder. En een paar flinke hakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh das wel een grensgevalletje ja
Vind het idee leuk maar dan moet hij wel sjiek zijn.
Bedoel meer dat het kant mooi moet zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil hem wel gewoon casual dragen hoor, op een spijkerbroek en een simpel topje er onder. En een paar flinke hakken
Ik vind hem schattigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben met nuttige aankopen bezig. Een laptop hoort op je schoot
Oh ja, inderdaad! Ik zie het woensdag wel!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedoel meer dat het kant mooi moet zijn![]()
Anders is het zonde.
Ja, dit is niet echt een "serieus" setje, maar wel cutequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem schattigIk hou meer van dit:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan je niet laten lopen iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dit is niet echt een "serieus" setje, maar wel cute![]()
Was sowieso al verbaasd dat de bh in mijn maat verkrijgbaar is, dat is bijna nooit met zulk soort setjes. Dus ik moest wel even bestellen
Ho wacht heb wat gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als ik maandag aangenomen word ga ik meteen shoppen dinsdag
Heb je maandag sollicitatie!?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als ik maandag aangenomen word ga ik meteen shoppen dinsdag
Kan allebei, heb ze leuk naast elkaar liggen de ruitjes en kantjes en strikjes enz.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem schattigIk hou meer van dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ho wacht heb wat gemist
Waar ga je voor?
Dat heb ik geroepen hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je maandag sollicitatie!?Wat, waar enzovoort!
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik geroepen hoor!Telefonisch verkopen enzo
![]()
Niet droombaan uiteraard, maar centjes zijn fijn
Kan jij dat? Ik heb dat een week gedaan en toen was ik er klaar meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja, geroepen dat je daar eens naar ging kijken. Ik wist heul niet dat je gesprek had!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
Oooh lekker!! Wij ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
A is ons bed aan het opmaken, dus ik stap zo een fijn en schoon bedje in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook date-advies aan het geven tegelijkertijd
Mag, maar het is een kansloze actie vrees ikquote:
Hij kookt en maakt bedden op?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
A is ons bed aan het opmaken, dus ik stap zo een fijn en schoon bedje in
Ah, Socios. Ik ben bang dat fok!advies daar niet voldoende voor gaat zijn nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag, maar het is een kansloze actie vrees ik
Ik heb pen en papier bij de handquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kookt en maakt bedden op?
Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?
Ah zie het al, klik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag, maar het is een kansloze actie vrees ik
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Man met smetvrees uitzoeken ben ik bangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb pen en papier bij de hand
Jezus, die van mij ploft z'n koffers in de gang en gaat met de foto's/film aan de gangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Man met smetvrees uitzoeken ben ik bang
Wij kwamen uit de auto gerold en huisoppas heeft alles netjes (voor haar doen) opgeruimd.
Mr kijkt en drinkt koffie en gaat de auto uitpakken, vervolgens werkt hij de oppas samen met mij naar de super en hup hij gaat stiekem aan de schoonmaak![]()
Daar heb ik nou geen puf voor na 10 uur auto.
Het is een skatje Ing.quote:
Heej, do not tutsjjjj my Guus, alsof jij een engeltjesstem hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een skatje Ing.Maar die afdaling en dat enge zingen op grote hoogte was een minder geniale greep vond ik.
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, die van mij ploft z'n koffers in de gang en gaat met de foto's/film aan de gang
Sjantaggeee!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej, do not tutsjjjj my Guus, alsof jij een engeltjesstem hebt![]()
En ik heb het bewijs
Ik zeg niks van zijn zingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej, do not tutsjjjj my Guus, alsof jij een engeltjesstem hebt![]()
En ik heb het bewijs
Erg he?quote:
Deed ie tijdens Groots met een zachte G ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg niks van zijn zingen.![]()
Ik zeg iets van de grote hoogte en het smalle bruggetje waar hij overheen liep. Je maakt me niet wijs dat hij toen lekker royaal voluit zing.
Nee, de 7equote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, ik dacht dat je de 8e moest.
Ik ga duimenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de 7eEn dan de 8e en 10e training als ik door ben
8 uur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Over 9 uurtjes gaat meneer I. z'n nieuwe oude auto ophalen....kun je nagaan hoe vroeg ons wekkertje gaat
Later dan die van mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Over 9 uurtjes gaat meneer I. z'n nieuwe oude auto ophalen....kun je nagaan hoe vroeg ons wekkertje gaat
quote:
Zoiets jaquote:
Moet je werken morgen?quote:
Door wie ookquote:
Word jij door je wekker uitgescholden?quote:
Japs. Collega deed naar eigen zeggen een rondedansje toen ze belde en ik zei dat ik wel kon. Maandag heb ik vrij dus da's allemaal niet zo'n probleem. En ORT FTW.quote:
Meestal is het andersom, dus mijn wekkert heeft op zich wel reden genoeg om mij es uit te scheldenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Word jij door je wekker uitgescholden?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Collega deed naar eigen zeggen een rondedansje toen ze belde en ik zei dat ik wel kon. Maandag heb ik vrij dus da's allemaal niet zo'n probleem. En ORT FTW.
Ja doei, en alle leuke dingen ook missen zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een kwootprobleem![]()
Tombo, FoBo op niet reageren zetten
Je zou gek opkijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, dus mijn wekkert heeft op zich wel reden genoeg om mij es uit te schelden
Waar komt die reactie eigks vandaan? Of moet ik daarvoor het relatietopic lezen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, en alle leuke dingen ook missen zeker?Maar ik vind wissen ook weer zo stom
Nee, daar zit ie niet eens in!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar komt die reactie eigks vandaan? Of moet ik daarvoor het relatietopic lezen?
Als je hem nergens aan verdiend hebt, gewoon deletenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar zit ie niet eens in!Geen idee, kneusje is het
Ik heb een poefje dat redelijk hoog is. Een soort vierkante minihocker. Werkt prima.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mag niet helaas.
[ afbeelding ] ik had zoiets maar die heb ik weggegeven, onding
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ownee de mijne wil zijn auto leeg hebben voor maandag en wil daar morgen niets aan hoeven te doen.
Hij heeft mij met de toilettassen naar de badkamer gestuurddan liep ik niet zo in de weg
![]()
In het begin ergerde ik me dood, tegenwoordig heb ik zoiets van "zeg maar wat ik kan doen" dat schiet het meeste op.
En daar was iedereen stil van. Heb je zelf niks? Het was niet jouw auto begrijp ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, denk je even gezellig bij wat vrienden op bezoek te gaan wordt ineens de auto waar je in zit van achter geramd
Was iedereen in de auto, inclusief jijzelf, in orde?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, denk je even gezellig bij wat vrienden op bezoek te gaan wordt ineens de auto waar je in zit van achter geramd
Zeggen dat ik het niet ging doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
neu, nadaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef Oognip het volgende:
Nok, is de dochter van je man inmiddels bevallen? Geen zin om alles terug tr lezen
Ohquote:
Ik las al zoiets, aan de ene kant wel goed, aan de andere kant natuurlijk totaal onuitvoerbaar bij mensen die gewoon zelfstandig wonen. Wat krijg je dan? De overheid die even braaf 's ochtends controleert of jij de pil neemt? En je kan mensen natuurlijk wel steriliseren ofzo, maar als het mensen zijn die 'even' kampen met een drugsverslaving of iets is dat ook nogal rigoreus lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-falende-ouders.html
Prikpil hadden ze het overquote:Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik las al zoiets, aan de ene kant wel goed, aan de andere kant natuurlijk totaal onuitvoerbaar bij mensen die gewoon zelfstandig wonen. Wat krijg je dan? De overheid die even braaf 's ochtends controleert of jij de pil neemt? En je kan mensen natuurlijk wel steriliseren ofzo, maar als het mensen zijn die 'even' kampen met een drugsverslaving of iets is dat ook nogal rigoreus lijkt me.
Maar dat sommige mensen beter geen kinderen horen te krijgen lijkt me duidelijk. Las gister nog zoiets dat ik echt dacht![]()
Ja maar hoe wil je dat ooit gaan doen? Ik snap wel dat er een bepaalde groep 'risico'-personen zijn die je dat kan geven, maar daarnaast is waarschijnlijk een nóg veel grotere groep die niet bekend is en pas bij de instanties bekend raken als ze al zwanger of bevallen zijn...quote:
Het gaat toch juist om ouders die hun eerdere kind(eren) niet goed behandelen? Van tevoren weet je het natuurlijk nooit zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je dat ooit gaan doen? Ik snap wel dat er een bepaalde groep 'risico'-personen zijn die je dat kan geven, maar daarnaast is waarschijnlijk een nóg veel grotere groep die niet bekend is en pas bij de instanties bekend raken als ze al zwanger of bevallen zijn...
Voor die groep zou het goed kunnen, maar imho ben je dan dus al 'één kind' te laat. Maarja, dáár ga je dus nooit op tijd mee zijn imho. Of je moet inderdaad preventief gaan screenen ofzo. Maar dat is praktisch onmogelijk aangezien je wel 10 diploma's moet halen om achterop een vuilkar te staan maar iedere debiel een kind kan maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat toch juist om ouders die hun eerdere kind(eren) niet goed behandelen? Van tevoren weet je het natuurlijk nooit zeker
Tuurlijk ben je dan een kind te laat, maar ik vind het wel goed dat ze niet nog meer kinderen bij dat soort ouders willen laten opgroeien.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor die groep zou het goed kunnen, maar imho ben je dan dus al 'één kind' te laat. Maarja, dáár ga je dus nooit op tijd mee zijn imho. Of je moet inderdaad preventief gaan screenen ofzo. Maar dat is praktisch onmogelijk aangezien je wel 10 diploma's moet halen om achterop een vuilkar te staan maar iedere debiel een kind kan maken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
De buum heeft nog nooit een BH gezien?
Wat, is Nada er nog Nie?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |