Ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Wijze Greys.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik wil nog iets aan oh-oh vragen maar dan hou ik haar van haar werk
Dus dat doe ik morgen.
Verstandig he?
Inclusief haar!quote:
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Ik las lap ipv lép.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.
Sorry, ik ben echt flauw en melig
Mijn accu is dood, dus ik kan niet meer lappen zonder te crashenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn benen zetten levert strafpunten @cesar op dus ik ben op zoek naar een tafeltje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik gebruik soms zo'n kussen maar vaak heb ik hem op schoo, en de muis op een bijzettafeltje naast me. Werkt prima voor mij.
Bwahahaha, wat is dit voor iets?quote:
Zo'n kussen of echt een tafeltje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een laptopding van de ikea, omdat ik ook vaak onder een dekentje zit en dan wordt ie te heet
Iquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha, wat is dit voor iets?
Die pruikjes.
Oh, Vrienden van Amstel nog wel!
Niks gedronken nog?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
kussen met harde bovenkantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n kussen of echt een tafeltje?
Mag niet helaas.quote:
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.quote:
Das dus juist domquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.En jat ik een klein kussentje van de bank als de lap(top) te heet wordt.
Voor de stroomvoorziening heb ik een prachtige stekkert met schakelaar. Want mijn accu begint ook langzaam te overlijden. Als ik er een uur uithaal is het veel.
van wie niet?quote:
Die van tellsell lijkt me wel perfectquote:
Ow.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das dus juist domHij wordt te heet omdat ie de warmte niet kwijt kan door het stof van je kleren, dat wordt alleen maar erger door een kussentje
Daarom heeft zo'n speciaal kussen een harde bovenkant; zijn de ventilatiegaten vrij
Ik vind het echt schattig dat je dat kussen gebruikt om je schoot te beschermen en het dan juist erger maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow.![]()
Maar ik leg hem er nooit helemaal op dus er is onderkant vrij, helpt dat?
En anders haal ik het kussen weer van stal.
Ik ben ook schattig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het echt schattig dat je dat kussen gebruikt om je schoot te beschermen en het dan juist erger maakt![]()
Je moet even kijken waar de luchtgaten zitten, als die vrij zijn is het niet erg
Cesar voor rug en nekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van wie niet?
[..]
Die van tellsell lijkt me wel perfect
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
En tóch vind ik het dan tof dat ze daar voor lul gaan staan met die pruikjes
Ja diequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je Tombo? Die kun je voor 10-15 euro bij de blokker kopen
Jawelquote:
die heb ik idd van bij de blokkertquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je Tombo? Die kun je voor 10-15 euro bij de blokker kopen
Hij is leuk!quote:
Zet jij daar je laptop op?quote:
Nee, ik ben met nuttige aankopen bezig. Een laptop hoort op je schootquote:
Oeh das wel een grensgevalletje jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
De blazer is nog wel een gokje, die gaat of heel sekseh staan of kan gelijk weer terug
Nuttig?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben met nuttige aankopen bezig. Een laptop hoort op je schoot
Jaquote:
Ik wil hem wel gewoon casual dragen hoor, op een spijkerbroek en een simpel topje er onder. En een paar flinke hakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh das wel een grensgevalletje ja
Vind het idee leuk maar dan moet hij wel sjiek zijn.
Bedoel meer dat het kant mooi moet zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil hem wel gewoon casual dragen hoor, op een spijkerbroek en een simpel topje er onder. En een paar flinke hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |